BrideToBe88

Er 4 samler for meget når der er indslag i kirken?

12 indlæg i dette emne

Hejsa,

Håber I kan hjælpe mig! Vi skal igang med at lave kirkehæfter fordi vi har valgt en sang som ikke står i samlebogen.

Vi har egentlig valgt 4 sange:

Du som har tændt millioner af stjerner

Hil dig frelser og forsoner

Du kom med alt det der var dig

Det er så yndigt

Problemet er så at jeg også giver min H2B en overraskelse i kirken ved at få en trompetist til at komme og spille "Du' det dejligste" af Tommy Seebach. Derudover vil jeg gerne gå ind til "Can't help falling in love" - hvor jeg gerne vil at sangen bliver spillet ud efter vi har sat os.

Er det så for meget med 4 sange? Overvejer at skære "Det er så yndigt" fra.

Kom med jeres mening :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores præst er meget åben for alt, men det bliver bare pludselig 5 sange i alt så det kan godt være det bliver for lang tid. Ham der skal hjælpe med kirkehæfter kommer idag og præsten har fri idag.. Min H2B må heller ikke vide jeg har hyret en trompetist til at komme og spille, så skal ud over den på en eller anden måde :S

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde vist 3 salmer + et stykke musik, hele seancen tog ca 35 minutter - afhængig af salmernes længde synes jeg 4 salmer + indlæg er lang tid.

Men hvis i føler for 4 salmer + indlæg, så gør det da.

Det betyder jo ikke noget om det tager 35 eller 45 minutter.. det betyder kun noget, hvis i har noget i skal bagefter.

Vi havde lejet en havnerundfart, så vi havde en bagkant - men igen, hvis tiden er til det og i ønsker det sådan, så gør det. Folk sidder alligevel og stirrer på brudeparret og nyder det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvis i har to indslag, ville jeg nok nøjes med 3 salmer - men igen synes jeg i skal gøre som i føler for, og gøre som nogle af de andre skriver, nemlig tale med jeres præst.

Han/hun har helt sikkert en god føling med hvad der fungerer til den type vielse i ønsker.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det betyder jo ikke noget om det tager 35 eller 45 minutter.. det betyder kun noget, hvis i har noget i skal bagefter.

Jo, det betyder noget for hele kirken og personalet. Det kommer sørme an på, om kirken har bryllup hver time, hver halvanden time eller hveranden time.

Jeg ville, når du har et indslag, vælge tre salmer.

Redigeret af GoldRumble
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det betyder jo ikke noget om det tager 35 eller 45 minutter.. det betyder kun noget, hvis i har noget i skal bagefter.

Jo, det betyder noget for hele kirken og personalet. Det kommer sørme an på, om kirken har bryllup hver time, hver halvanden time eller hveranden time.

Jeg ville, når du har et indslag, vælge tre salmer.

Bevares ;)

der kom nu også en indskudt besvarelse med "tal med jeres præst"

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er heldigvis det sidste par der skal vies den dag, men tusind tak for jeres indspark.. Jeg må lige tale med præsten og ellers komme udenom den bagefter med H2B... :) Tusind tak for hjælpen - synes I har bekræftet mig i at det meste er 3 salmer ved indslag.. :) "Det er så yndigt" betyder heller ikke så meget for mig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer