zymesl

Kjole og varme :/

24 indlæg i dette emne

Hej alle sammen...

Nu hvor varmen har meldt sig, har I så taget nogle forholdsregler i forbindelse med kjolen?

Min kjole er meget tyk og tætsiddende helt ned over numsen - og må indrømme jeg er ved at gå lidt i panik over det. Har prøvet den et par gange i sådan en varme som der er nu, og der går 10-15 minutter, så sveder mine ben simpelthen så meget at I tror det er løgn! :td:

Så hvad gør i? Har I været ude for det samme?

Jeg vil så nødig skifte kjole på dagen fordi det bliver for varmt.. :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg frygter lidt det samme... var til tilretning i lørdags og efter 10 min svedte jeg så meget at det næsten løb ned af benene.. for pokker hvor bliver det varmt i sådan en kjole... har hørt et råd der hedder antiperspirant deo mellem lårene... det skulle vist kunne tage det værste, men ved som sagt ikke om det virker...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har valgt en kort kjole :) Men jeg har heller ikke en lillepige-drøm om at blive gift i stort tyl, så valget var ikke svært for mig.

Men du kunne overveje at smide skoene - man kan måske ikke se dem alligevel..

Hav evt. en vifte med - det er også utrolig feminint :)

Og husk masser af vand. Det er mine råd.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sørg for ikke at smøre benene ind i creme om morgenen - det lukker af, så du får det endnu varmere.

Ingen strømper.

Sidder lige med et billede af sådan en lille blæser man kan få til bærbare computere, hvor perfekt ville det ikke lige være, hvis man kunne få en batteri-drevet og så have den under kjolen :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidder lige med et billede af sådan en lille blæser man kan få til bærbare computere, hvor perfekt ville det ikke lige være, hvis man kunne få en batteri-drevet og så have den under kjolen :biggrin:

Det ville være så cool! - min mor har også joket med frisk luft på dåse - så kan jeg lige få et pust nu og da :biggrin:

Den med cremen husker jeg lige, og nej, ingen strømper.

Kan man få hipsters med lidt længere ben end normalt? - og tror I det kan gøre lidt for at undgå løbende sved?? :huh:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidder lige med et billede af sådan en lille blæser man kan få til bærbare computere, hvor perfekt ville det ikke lige være, hvis man kunne få en batteri-drevet og så have den under kjolen :biggrin:

Det ville være så cool! - min mor har også joket med frisk luft på dåse - så kan jeg lige få et pust nu og da :biggrin:

Den med cremen husker jeg lige, og nej, ingen strømper.

Kan man få hipsters med lidt længere ben end normalt? - og tror I det kan gøre lidt for at undgå løbende sved?? :huh:

Yes!

H&M har dem... I hvert fald i sort. Hvis de kun har dem i sort ved jeg at man med microfiber-leggings kan klippe dem i ønsket længde.

I Tiger kan man faktisk få ventilator på batteri :o til at blæse op under kjolen.

Jeg har set en anden brud have en smuk vifte, som hun var LYKKELIG for. Og sidst kunne en paraply bruges både til at give skygge og til læ for regn.. ( vi ved den kommer lige pludselig i dette land)

HELD OG LYKKE❤❤❤❤❤

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bomuldsskørt? Hvor finder man det? - jeg har nemlig tyl, og ingen planer om skørt under. Så må jeg i h&m. Tusinde tak :D og havde slet ikke overvejet at klippe i et par leggins, det var da også en fantastisk ide :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan anbefale compeed vabel stift - den bruger jeg hver sommer når jeg er i kjoler, så får man i hvert fald ikke ubehag (jeg plejer at få brandvabler når lårene rammer sammen under en kjole i varmen..) jeg synes heller ikke jeg bliver så våd af sved mere som jeg plejer når jeg bruger den :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan anbefale compeed vabel stift - den bruger jeg hver sommer når jeg er i kjoler, så får man i hvert fald ikke ubehag (jeg plejer at få brandvabler når lårene rammer sammen under en kjole i varmen..) jeg synes heller ikke jeg bliver så våd af sved mere som jeg plejer når jeg bruger den :)

Hvor meget skal man så bruge af sådan en?

Og hvor købes den :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her i sommervarmen bruger jeg en nivea eller sanex antiperispirant spray-deo på mine inderlår... For mig betyder det at jeg ikke får svedige og klisterede lår i varmen og heller ikke røde "brand"mærker som jeg ellers plejer at få.
Så det er helt klart min plan også at bruge det på min bryllupsdag :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

de fleste "tykke butikker" har underbukser til den slags, jeg har selv tykke lår som slasker sammen når det er sommer :-) så jeg har bruge det i åre vis, alternativt kan man klippe strømpebukser over ( de løber ikke af det ) ellers smid skoene når du sidder , og alt efter hvordan du sidder kan du løfte lidt op i skørterne...

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja altså jeg har en almindelig deo til under armene så man ikke får sved skjolder osv.! og er fugtig under armen.
Men de virker altså ikke på mig, så tror heller ikke lige den ville virke mellem lårbasserne.!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har valgt en kort kjole :) Men jeg har heller ikke en lillepige-drøm om at blive gift i stort tyl, så valget var ikke svært for mig.

Men du kunne overveje at smide skoene - man kan måske ikke se dem alligevel..

Hav evt. en vifte med - det er også utrolig feminint :)

Og husk masser af vand. Det er mine råd.

Og husk lige at spise banan, det holder på vandet så du ikke skal tisse så meget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan kun på det varmeste ;-) anbefale antiperspirant på inderlårene, blev gift den 18. Maj hvor der var høj sol og 25 grader. Sprayede et godt lag på, gik derefter rundt med spredte ben i 2 min (til stor fornøjelse for 2 veninder), og på trods af varme og kjole i 5 lag var der INTET problem med svedige inderlår (er en str. 42). Købte en billig nivea i Føtex.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan kun på det varmeste ;-) anbefale antiperspirant på inderlårene, blev gift den 18. Maj hvor der var høj sol og 25 grader. Sprayede et godt lag på, gik derefter rundt med spredte ben i 2 min (til stor fornøjelse for 2 veninder), og på trods af varme og kjole i 5 lag var der INTET problem med svedige inderlår (er en str. 42). Købte en billig nivea i Føtex.

det må jeg prøve her hjemme en varm sommerdag :wink: Som disse dage.

Og så prøve med spray´en istedet for en roll on jeg har.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan anbefale compeed vabel stift - den bruger jeg hver sommer når jeg er i kjoler, så får man i hvert fald ikke ubehag (jeg plejer at få brandvabler når lårene rammer sammen under en kjole i varmen..) jeg synes heller ikke jeg bliver så våd af sved mere som jeg plejer når jeg bruger den :)

Hvor meget skal man så bruge af sådan en?

Og hvor købes den :wink:

Matas - jeg bruger ikke engang en hel på en hel sommer, selvom jeg ikke sparer på det :)

Mht. deo imellem lårene, så SKAL det være spray, men TRO mig, vabelstiften slår det med flere længder - det er SÅ godt :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan anbefale compeed vabel stift - den bruger jeg hver sommer når jeg er i kjoler, så får man i hvert fald ikke ubehag (jeg plejer at få brandvabler når lårene rammer sammen under en kjole i varmen..) jeg synes heller ikke jeg bliver så våd af sved mere som jeg plejer når jeg bruger den :)

Hvor meget skal man så bruge af sådan en?

Og hvor købes den :wink:

Matas - jeg bruger ikke engang en hel på en hel sommer, selvom jeg ikke sparer på det :)

Mht. deo imellem lårene, så SKAL det være spray, men TRO mig, vabelstiften slår det med flere længder - det er SÅ godt :)

Den må jeg have afprøvet også, har købt to deo spray idag til 30 kr og de skal testes en af de næste dage. Og så må jeg lige i Matas snart også :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan anbefale compeed vabel stift - den bruger jeg hver sommer når jeg er i kjoler, så får man i hvert fald ikke ubehag (jeg plejer at få brandvabler når lårene rammer sammen under en kjole i varmen..) jeg synes heller ikke jeg bliver så våd af sved mere som jeg plejer når jeg bruger den :)

Hvor meget skal man så bruge af sådan en?

Og hvor købes den :wink:

Matas - jeg bruger ikke engang en hel på en hel sommer, selvom jeg ikke sparer på det :)

Mht. deo imellem lårene, så SKAL det være spray, men TRO mig, vabelstiften slår det med flere længder - det er SÅ godt :)

Dumt spørgsmål måske, men kan man få Compeed Vabel Stift (?), som spray så?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

http://www.amazon.com/O2-Cool-Inch-Battery-Operated/dp/B00851LVLS/ref=pd_sim_hg_6?tag=comff-20

Se lige her hvis i sveder for meget under kjolen, min H2B fandt den lige på nettet. ha ha

Redigeret af M.H.N
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer