LEAntropisk

Billige blomster i Aalborg?

6 posts in this topic

Hej BKere

Vi står og skal bruge nogle blomster til bordpynt og min buket. Det vi mangler er brudeslør, noget grønt med en blå undertoner og nogle hvide blomster. Men jeg ved virkelig ikke hvor jeg kan få fat i det, til nogenlunde billige penge.

Er der nogen der kan hjælpe? :)

0

Annonce ♥

Hej med dig J

Nu ved ikke om det lige præcis er en billig blomsterhandler du søger – ellers kunne du jo prøve at høre i Bilka, om de måske kan skaffe det du skal bruge.

Jeg har set at de en gang imellem (i weekender) tilbyder at binde store buketter af de små man kan købe – det kunne jo være, at de kunne skaffe dem til billige penge? J

Hilsen Tina

0

Faktisk er mit bud også bilka, de har et ret stort udvalg og ja de har også en blomsterbinder som binder buketter på stedet

Vi skal selv bruge en masse enkelte mørkrøde roser til bla de små vaser i kirken så vi tager bar i bilka og køber et par af de rosen buketter de har til omk 15-20 kr og pynter med et stk slør og vupti de er klar til kirken :o)

0

Øv. Bilka kunne ikke hjælpe os :/

Andre gode bud?

0

Annonce ♥

Der ligger en blomsterhandler nede i Bredegade (ved siden af den nye Café Leik, mener jeg). Jeg har kun set blomsterne udenfor, men de ser fine ud og virker ikke voldsomt dyre :)

0

Vi har også været på udkig efter billig blomster, og vi har valgt et pluk selv blomster, som ligger ved klokkeholm: http://blomstermark.dk/. Vi plukker til bordene, og får bilen pyntet af ejeren. Brudebuketten ca. 400-800 kr. afhængig af priserne på markedet, og knaphulsblomst 75 kr. pr. stk bliver købt ved en blomsterhandler.Vil også gerne vide, hvis der er nogle billige butikker/forretninger som laver billig brudebuketter :-) jeg har fundet en hjemme side http://billigbrudebuket.dk/brudebuket, men selvom vi har familie ved Århus, så synes vi at det blev lidt rodet.

0