Oxytocin

OXYs tråd. Det der står tilbage..er kærlighed.

1,610 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Søde dig - skal vi ikke bare blive enige om at det er en skod weekend som vi prøver at få det bedste ud af!? Jeg mistede min farmor igår, så vores Valentines hygge gik også i vasken og bryllupsplanlægningshumøret er på pause - men så vender vi bare stærkt tilbage senere :)

KRAM

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Søde dig - skal vi ikke bare blive enige om at det er en skod weekend som vi prøver at få det bedste ud af!? Jeg mistede min farmor igår, så vores Valentines hygge gik også i vasken og bryllupsplanlægningshumøret er på pause - men så vender vi bare stærkt tilbage senere :)

KRAM

Så det godt i din tråd :( Og jo.. Ting tager den tid de tager - og ikke mindst når man har sorg i hjertet :bearhug:

Tak til jer tøser - jeres ord og tanker luner!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde dig - skal vi ikke bare blive enige om at det er en skod weekend som vi prøver at få det bedste ud af!? Jeg mistede min farmor igår, så vores Valentines hygge gik også i vasken og bryllupsplanlægningshumøret er på pause - men så vender vi bare stærkt tilbage senere :)

KRAM

Så det godt i din tråd :( Og jo.. Ting tager den tid de tager - og ikke mindst når man har sorg i hjertet :bearhug:

Tak til jer tøser - jeres ord og tanker luner!!

:loveboard::bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først i maj flyttede vi ind i det hus vi har fået til leje - og fandt ud af at her (bogstavelig talt!!) ikke var gjort rent i de 9 år ejerne af huset har boet her.

Det var lige ved at koste mig de negle jeg hængte fast med.. Men mystisk nok kom vi også i gennem det. Og så var den store opgave at finde hinanden igen.

På bagkant af alt det vi har været igennem, blev vores forhold kogt ned til benet - kan man vist godt sige. Vi har begge måttet se nogle ting i øjnene og har begge haft brug for - og et stykke af vejen nu også fået - hjælp. Men vigtigst af alt, så har vi fået hinanden. Vi har grebet fat i den kærlighed vi havde - og så har vi gjort den større. Mere "skridsikker". Og 7/5 blev vi gift helt alene på Tønder rådhus - 5 timer senere sad vi i flyet til Pisa og har tilbragt 4 dage på vidunderlig bryllupsrejse i skønne Lucca.

Jeg er glad og lykkelig og føler mig SÅ elsket.

10350407_10152418313711683_5767949350963

10365772_10152419195111683_3636882689939

10329171_10152407473836683_8013718028679

10310622_10152419509096683_1030585915598

1794814_10152419509071683_25618502339615

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er jeg glad for at høre at det er endt godt :) Jeg har tit tænkt på hvordan du klarede dig, efter du "forsvandt" lidt herinde fra. Fedt at det lykkedes jer at blive gift, på trods af al modgangen. Forhåbentlig er I kommet stærkere ud på den anden side.

Hvor er du flot i kjolen, jeg elsker de små detaljer, neglene, der matcher skoene. Blonderne på skoene, de blondeapplikationer du har sat på kjolen, og sidst men ikke mindst, så er jeg altså også helt syg med din ring.

Jeg ønsker jer alt muligt held og lykke i jeres liv fremover.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak, Winn - den var altså også skøn at have på :)

Og tak også roselein; vi er i den grad stærkere. Den svære tid har sat mange ting i perspektiv. Også hvordan vi endte der, hvor vi var endt. Og det har været mere end meget lærerigt. Nu har vi håb, tryghed....og hinanden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det dejligt at læse! Har fulgt med på sidelinien og har følt med jer hver gang i stødte på udfordringer! Så hvor er det fedt at i er nået så langt! Håber at det begynder at flaske sig for jer fremover! Det har i fortjent! :respekt::loveshower:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OOOXYYY du aner ikke hvor tit jeg har tænkt på dig. Og jeg har bare ikke ville skrive til dig, da du havde det så skidt sidst, så ville ikke gnide mere salt i såret.

Hvor blev jeg bare glad for, at se du er back. Det er en sand fornøjelse.

Nåh men STORT tillykke med brylluppet, hvor er det bare perfekt i har få det som i ville have det, og i har holdt et dejligt bryllup selv. Din kjole sidde lige i skabet på dig.

I har godt nok også været meget igennem, så det er skønt at se i har holdt sammen, og er blevet mand og kone! Det er helt vildt lækkert:-)

Jeg er bare rigtigt glad for du har det godt:-)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak, tøser!!

Jeg forsøger at læse en smule op i nogle af jeres tråde - men jeg er i fuld gang med eksamenslæsning, så det bliver nok bare en hilsen hist og pist; håber I bærer over med mig..

Men KRAM til jer - og tak for al jeres kæmpe støtte.

Og husk nu, please, hvad der er det vigtige - og lad ikke en forkert farve, en dum hårtot eller en hund der river sig løs, så den vælter en lampe der forskrækker en kat så den hoster en hårbolle op der lander midt på bryllupskagen ødelægge jeres dag: PERFEKT FINDES IKKE - men KÆRLIGHEDEN GØR ;)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer