Oxytocin

OXYs tråd. Det der står tilbage..er kærlighed.

1,610 indlæg i dette emne

Stort KRAM - PS - jeg kan godt læse at du helst vil have at tråden skal handle om bryllup og at vi ikke må koncentrere os om alt det dårlige, men jeg håber alligevel at mit indlæg kan hjælpe dig lidt og jeg er sikker på at din intime bryllupsfest bliver alletiders :)

Jeg er jo meget splittet, fordi jeg på den ene side bare har lyst til at det her forum skal være der hvor det handler om bryllup - og er lidt lyst og let.

På den anden side, så er der ikke så meget lyst og let - ikke engang når det kommer til det bryllup, som jeg efterhånden heller ikke rigtig orker.

Og jeg har et stort behov for at "hælde vand ud af ørerne". Jeg tror det er tid at jeg fandt mig en psykolog. Men dels er det uoverskueligt i sig selv, at finde ud af hvor og hvordan. Dels koster det også nogle penge jeg ikke har.

Men jeg kan godt se den re ved at være rivende gal :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort KRAM - PS - jeg kan godt læse at du helst vil have at tråden skal handle om bryllup og at vi ikke må koncentrere os om alt det dårlige, men jeg håber alligevel at mit indlæg kan hjælpe dig lidt og jeg er sikker på at din intime bryllupsfest bliver alletiders :)

Jeg er jo meget splittet, fordi jeg på den ene side bare har lyst til at det her forum skal være der hvor det handler om bryllup - og er lidt lyst og let.

På den anden side, så er der ikke så meget lyst og let - ikke engang når det kommer til det bryllup, som jeg efterhånden heller ikke rigtig orker.

Og jeg har et stort behov for at "hælde vand ud af ørerne". Jeg tror det er tid at jeg fandt mig en psykolog. Men dels er det uoverskueligt i sig selv, at finde ud af hvor og hvordan. Dels koster det også nogle penge jeg ikke har.

Men jeg kan godt se den re ved at være rivende gal :(

Jeg forstår dig godt - jeg starter selv hos en psykolog (betalt af mine forældre) i morgen efter at have båret rundt på en masse l*rt i mere end 10 år og det er bestemt ikke sundt.. men selvom du helst bare vil have at dette skal være lyst og let, så brug os og nyd at der er så mange der gerne vil hjælpe, så skal det nok gå - lige nu skraber du bunden og jeg ved hvor hårdt det er, men det GÅR op igen og når den tid kommer, så vil du kunne glæde dig over at du gjorde det - jeg kan mærke at du er stærk, så hæng i :cheerleader3::loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære Oxy. Har du bedt om at tale med kommunedamens leder? Det lyder ikke rimeligt det de gør. Har du noget af det på skrift?

Håber du kan bryllupsglæden midt i alt det andet! En super smuk brud bliver du helt sikkert! Selvom det hele er træls så husk at du trods alt det du har været igennem stadig har klaret dine eksaminer! Altså hvilken bedrift! Andre havde nok bare kastet håndklædet i ringen, men du har en indre styre som gør du bare blev ved og er nu lykkedes med den del! DU er jo bare alt for sej! :cheerleader3: Sende de varmeste tanker

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg orker ikke mere dialog - og jeg skal heller ikke tale med kommunedamens leder, fordi jeg bare bryder sammen og bliver sarkastisk og morbid.

Der SKAL en advokat på nu, som kan være flink, skarp og diplomatisk. Som ved hvornår man skal skrue tommeskruerne på - eller give fortabt.

Darn, - jeg bruger mere tid på at rette end at skrive i dag. Har tykkeste feber-dyne over hovedet :(

Fik lige læst 15 sider retshistorie.. Det er da en start. Kun 55 sider tilbage - men de 10 deraf som er filosofi, kan jeg vist godt hoppe over. Det kommer jeg til at forstå nada af, lige nu :blush:

Og tak for jeres kram og hilsner :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en aftale med en advokat(fuldmægtig) på onsdag. 10.000 i depositum og så siger de til når pengene ikke længere rækker :blink::td:

Hvor er det lige vi skal få de 10.000 fra - for slet ikke at nævne penge til de regninger der måtte komme derefter!?

Men sådan er spillet så.. Jeg har ringet og skrevet - og der er bare ikke andre som kan/vil hjælpe os.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh søde - hvad skal jeg dog gøre for at hjælpe dig?

Jeg kan hente din kjole på tirsdag så du ikke skal bruge tid på det? Hvis ikke du skal prøve noget så det er et problem at en anden henter den. Men så kan du da spare lidt køretur... Og dermed have mere tid til alt det andet du skal nå - vil det være til en hjælp?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er altså ret unik, hende Tullen :wink::kiss:

Status herfra er, at feberen er faldet en smule. Jeg var så langt ude på et tidspunkt at jeg ikke kunne snakke rent - det var ikke ret sjovt :(

I morgen kaster jeg en håndfuld piller i hovedet og kører på uni. Jeg har det sindssygt dårligt med at jeg nu starter det nye semester som jeg afsluttede det forrige; med at være bagud - og denne gang uden der er supplerende undervisning til en del af forelæsningerne, hvilket betyder jeg er "on my own" når jeg skal forsøge at indhente det forsømte :huh:

Tullepigen samler min kjole op hos sydamen - og jeg kører i stedet forbi den første af to advokater jeg har lavet aftale med. Og så på hovedet hjem i seng igen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har virkelig også brug for den. Ikke noget man hører fra mig alt for tit, kan I måske forestille jer..

Men det her, - det er en livskrise. Og ikke en af de små :(

Lige nu KAN jeg ikke forestille mig, at jeg kan gennemføre det bryllup.

Men i det mindste er vores få gæster fulde af forståelse - så der bliver ingen muggen i krogene, hvis vi aflyser.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det står mere og mere klart for mig, at jeg ikke vil giftes under de nuværende omstændigheder :(

Min kæreste synes vi skal holde fast i vores dato - men samtidig er han helt til rotterne selv. Ikke noget overskud; sammenbidt og vrissen. Og bagved truer gamle mønstre og rigtig dårlige vaner med at bryde igennem. Som nu med mig og mit overspiseri - som betød jeg lige tog 2 kg. på over 2-3 dage.

20.000 kr. har jeg allerede "ude at svømme". Noget af det kan gemmes - andre ting vil uvægerligt bare blive dyrere, hvis vi (IGEN) skal til at rykke balladen. HVIS jeg kan tro på det. HVIS vi holder ud længe nok til at vi kan få et liv med plads til kærlighed igen.

Vi får nok ikke talt sammen de næste par dage, for vi knokler for at komme ud af det hus - så jeg ved ikke endnu, hvad alternativet er (hvis der er et).

Men jeg har allerede aflyst/forsøgt at flytte mit photo shoot - og så må jeg se hvad ellers er muligt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det står mere og mere klart for mig, at jeg ikke vil giftes under de nuværende omstændigheder :(

Min kæreste synes vi skal holde fast i vores dato - men samtidig er han helt til rotterne selv. Ikke noget overskud; sammenbidt og vrissen. Og bagved truer gamle mønstre og rigtig dårlige vaner med at bryde igennem. Som nu med mig og mit overspiseri - som betød jeg lige tog 2 kg. på over 2-3 dage.

20.000 kr. har jeg allerede "ude at svømme". Noget af det kan gemmes - andre ting vil uvægerligt bare blive dyrere, hvis vi (IGEN) skal til at rykke balladen. HVIS jeg kan tro på det. HVIS vi holder ud længe nok til at vi kan få et liv med plads til kærlighed igen.

Vi får nok ikke talt sammen de næste par dage, for vi knokler for at komme ud af det hus - så jeg ved ikke endnu, hvad alternativet er (hvis der er et).

Men jeg har allerede aflyst/forsøgt at flytte mit photo shoot - og så må jeg se hvad ellers er muligt.

Søde Oxy, hvor ville jeg bare ønske jeg kunne hjælpe dig, eller gøre noget.

I kan helt sikkert holde ud at få et liv med kærlighed sammen, men der er virkeligt ikke noget at sige til, at det ikke er særligt sjovt lige nu. Det er virkeligt hårdt for jer begge to, og det er helt forståeligt.

Tror du, at det vil hjælpe jer at haave den her romantiske dag sammen, og fejre kærligheden og jeres bryllup - og huske hinanden på, hvor glade i er for hinanden og at i kan stå igennem alt sammen.

De par kilo du har taget på, skal du ikke være ked af, du er super smuk i din kjole! Og har en rigtigt flot figur.

KÆMPE KRAM herfra.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg må indrømme jeg er speechless... - Men når det så er nævnt, så kan jeg sat** godt forstå jer... Det har bare været rigtig hårdt for jer her på det sidste, og må ikke være nemt at skulle se frem til så stor en dag hvis man ikke er rigtig glad...

Men må også give betoncirkeline ret: Du har en fantastisk figur, og den dag drejer sig om at I får hinanden og skal fejre jeres kærlighed..

Håber I finder den rette løsning for jer....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer