Sign in to follow this  
Followers 0
Oxytocin

Det mest romantiske hotel/sted i Danmark (evt. Tyskland)?

10 posts in this topic

Hvad kan du anbefale som det mest romantiske overnatningssted i Danmark eller evt. Nordtyskland??

Det er til et weekendophold i forbindelse med vores rådhusbryllup - som vi så "placerer" efter overnatningsstedet, tænker vi :)

0

Annonce ♥

Svinkløv Badehotel ville jeg kigge nærmere på. Ellers er der hotellerne i Kandestederne.

Min bror blev gift for et par uger siden og talte varmt om Hotel Skt. Petri i København. Selv ville jeg kigge rigtig meget på hotel Guldsmeden hvis det var mig....

Jeg har også hørt godt om Ystad Kurbad eller Kurhotel eller noget i den dur.

0

Hvis du siger Danmark/Nordtyskland så skal I formentlig ikke langt væk fra grænsen og Sønderjylland. Et godt bud kunne være Tyrstrup Kro.

1

Wau, - Hotel Guldsmedens koncept ser lækkert ud! :) Najs!!

0

Annonce ♥

Det skal ikke nødvendigvis være i Syd-/Sønderjylland. Bare ikke Sverige - og ikke længere syd på en Schleswig-Holstein ;)

Det eneste det SKAL være, er i nærheden af noget vand! :)

Åååh, - faldt lige over http://www.falsledkro.dk/ :oops: DET skal man ikke kigge på når man er en fattigr*v - IKKE engang når man hiver læderet op for at forkæle sig selv!!

Edited by Oxytocin
0

Har selv lidt kig på Villa Vest, ukendt perle i ikke ret kendte Lønstrup, for en slags bryllupsrejse/weekendgourmetophold. Det er en restaurant og der får man bare god!!! mad. De har for nylig købt et hotel hvor de så har overnatning. Jeg kender ikke rigtig hotellet dog. Lønstrup er hyggelig, masser af hav og strand, kunsthåndværkere m.m., der kan man sagtens tulle rundt en dag eller to. Beliggenheden af Villa Vest fås ikke bedre, kender kun Kadeaus på Bornholm der kan konkurrere med den!

I den anden ende af landet er Melsted eller Stammershalle Badehotel mine forslag.

0

Waaau, Josephine - Villa Vest er lige mig!! Spændt på at høre hvad kæresten siger :)

0

Hvis du siger Danmark/Nordtyskland så skal I formentlig ikke langt væk fra grænsen og Sønderjylland. Et godt bud kunne være Tyrstrup Kro.

TAK, Bent. Tyrstrup kro ER indbegrebet af hygge, stil, romantik krydret med en gourmet menu, som tager pusten fra en.

Hvis der stod McKinney Møller som efternavn hos Keld og mig, var der INGEN tvivl: Vi holdt vores kobberbryllupsvelsignelse på den gamle kro i Sønderjylland :loveshower: .

Men forskellige forhold gør, at vi nu har valgt et mere ydmygt forsamlingshus som feststed - dér kan vi også have mange flere med for de samme penge og feste hele natten uden at tænke på ekstrabetaling :cheerleader3: .

0

Annonce ♥

DET kan jeg godt forstå, det ser også bare hyggeligt og lækkert ud. Har også hørt en del godt om den kro.

0