Medoma

Når nu halvdelen af selskabet ikke drikker vin?!?

8 indlæg i dette emne

Som overskriften lyder, ja hvor gør man så, når halvdelen af selskabet bare slet ikke drikker vin??

Hvor meget skal vi så købe? :pokey:

Vi serverer kun øl, cider og sodavand til receptionen, og om aftenen bliver vi, minus vores 2børn og deres 2teenage-babysittere, 30 voksne mennesker, hvortil jeg efter at have talt med godt og vel alle omkring det, vil skyde på, at max 18 drikker vin. (Hvortil de fleste kun hentyder til et enkelt glas eller to.)

Vi andre er mere på sodavandsvognen, eller også tager vi en enkelt øl under hver ret.

Hedder det sig så stadig en flaske per næse??

En ting er sikkert! Der bliver købt MASSER af sodavand :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt en halv flaske per næse - vi var 50 gæster og havde købt 24 flasker rødvin og havde 6 flasker tilbage. (vi havde 6 gæster der ikke drak)

Men ellers prøv at kigge her og regn lidt på det:

http://fest-bryllup.dk/tips-til-festen/vinen.html

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har hørt en halv flaske per næse - vi var 50 gæster og havde købt 24 flasker rødvin og havde 6 flasker tilbage. (vi havde 6 gæster der ikke drak)

Men ellers prøv at kigge her og regn lidt på det:

http://fest-bryllup.dk/tips-til-festen/vinen.html

Tak for linket - jeg regner på det, og så må vi se. Det er bare svært med en svigermor der siger en flaske per næse uanset om der er tale om rød- eller hvidvin, og det synes jeg bare bliver helt vildt...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køb evt. vinen et sted hvor I kan få lov at returnere det der bliver i overskud. Det kan godt være det er en smule dyrere pr. flaske men hvis alternativet er at brænde inde med en masse vin som I ikke selv får drukket kan der måske være meget i det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Køb evt. vinen et sted hvor I kan få lov at returnere det der bliver i overskud. Det kan godt være det er en smule dyrere pr. flaske men hvis alternativet er at brænde inde med en masse vin som I ikke selv får drukket kan der måske være meget i det.

Tak for tippet :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer