Sign in to follow this  
Followers 0
Oxytocin

Brudehatte?

11 posts in this topic

Annonce ♥

Grunden til at det skal være her hjemme, er at jeg gerne vil prøve først. Og jeg leder mere i denne stil - til rådhusbryllup.

Jeg er helt VILD med de her hatte, men der er 6-8 ugers levering og ekstra omkostninger ved rush orders (og de er IKKE billige i forvejen). Vi skal giftes om 6 uger.

SallitaHOLMM6-021A-Med.jpgSallitaDer6-036A-2-Sm.jpg

0

Annonce ♥

Jeg tænker jo lidt at når jeg ser de (vildt flotte!) hatte du viser der så er de ikke kun til brude. Kunne man ikke se hos en modist der sælger hatte, om de kunne lave noget i den stil? Googlede lige hurtigt, og qhats.dk og susannejuhl.dk kunne være bud. De er vist begge fra København, og jeg ved jo ikke hvor du bor. Men ellers kan du jo forsøge dig frem i den by der er nærmest dig. Alternativt købe en hat og få f.eks. Gadegaard Design eller MissLena til at lave noget pynt til en hat?

1

Annonce ♥

Da brudehatte er meget populær i Irland kender jeg mange forskellige butikker derover. Her er en som har en online butik og kan aflevere til Danmark inden for ca. en uge. Prismæssigt ligger der mange omkring €100/750 kr. men der også mange som er billigere. Det kommer an på hvilken stil du søger efter: Se f.eks. under Sale hats and headpieces.

http://www.hatshop.ie/index.php?cPath=4

Jeg håber du finder en du kan lide.

0