Garner

Øv :( Receptionen bliver ikke som ønsket...

14 indlæg i dette emne

Vi har valgt at holde reception i en kunstpavillon hvor de søger for personale og prop pris på vin.
Derudover måtte vi gerne selv medbringe noget "let" snacks/kage og evt øl/vand men har idag modtaget en mail at vi intet selv må sørge for - max bryllpskage :boohoo:
Så min slik buffet som jeg har siddet og bøvlet med at få ordnet går i vasken samt bryllupskagen som vi skulle have haft til dessert til festen skal nu byttes rundt... mit hovede koger ! Øv ! !

Vildt frustrerende:(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ville også prøve at snakke med dem, og fortælle præcis det samme som du har skrevet herinde... :) Det er vel også dem der har lavet en fejl i første omgang, ved at fortælle dig, at du gerne må tage noget med... Og selvfølgelig skal du ikke servere bryllupskagen til receptionen, når der er andre planer med den... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes helt klart at i skal prøve at overbevise dem om at jeres "bryllupskage" til receptionene altså er en slikbuffet og se om de ikke siger god for den.. Det er jo ikke fordi der er den store forskel i kalorier, indtag og udseende fra en kage til et slikorgie ;)

Krydser fingre for at det kommer til at gå som du gerne vil have det!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis I har en skriftlig aftale eller en mail fra tidligere som siger noget andet så ville jeg da hænge dem op på den. Har de tidligere givet udtryk for at I godt må have disse ting med så kan de ikke senere lave det om (medmindre det kan henføres til udefrakommende omstændigheder hvad det jo ikke kan). Det er muligt at der for deres vedkommende er tale om ændrede regler men så kan det kun ske fremadrettet. Men start som nogle er inde på med at tal fornuftigt med dem med afsæt i de ting du har lavet og forberedt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har skrevet en mail retur hvor jeg beskriver det som det er. Og x'er alt hvad jeg kan for at der kommer en positiv mail retur !! Har jeg ikke hørt noget inden imorgen ringer jeg ham op... Der er intet på skrift desværre og vi kan ikke rykke stedet da den er med i indbydelsen... :/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I teorien kunne I jo godt rykke det ved at sende en meddelelse ud til de inviterede om at stedet er rykket men i praksis bliver det nok svært at finde noget - Vi taler om årets største bryllupsdag. Mon ikke I finder ud af det. Nu står der ikke noget om hvor I skal holde festen om aftenen men der vil I jo kunne få samme problem med bryllupskage/slikbuffet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer