Pille

Dig og mig for altid-15.08.15.. Nye billeder 25/10-2015

1,176 indlæg i dette emne

Fedt :-)

Pletfri? Det havde jeg slet ikke tænkt på kunne være et problem :s

Jeg havde heller ikke tænkt på det med pletter, før Camilla_Krøier påpegede det.. Havde nemlig bare tænkt, at jeg ville hoppe i BR og købe boblevand, hvis de kom tomme.. Heldigvis har jeg ikke det problem nu :)

Så tak for "advarslen" Camilla :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kommer dagens dumme spoergsmaal - men er der udloebsdato paa saadan nogle bubblewands (naermere indholdet)? Jeg synes nemlig jeg kan huske fra da jeg var lille at det ikke helt fungerede naar man havde haft saebeboblerne til at ligge en sommer eller to? :blink: Det er meget sandsynligt jeg tager fejl - men haaber det er okay jeg spoerger da vi (jeg) nemlig ogsaa er totalt hooked paa dem og ligesaa godt kan bestille dem saa tidligt som muligt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu kommer dagens dumme spoergsmaal - men er der udloebsdato paa saadan nogle bubblewands (naermere indholdet)? Jeg synes nemlig jeg kan huske fra da jeg var lille at det ikke helt fungerede naar man havde haft saebeboblerne til at ligge en sommer eller to? :blink: Det er meget sandsynligt jeg tager fejl - men haaber det er okay jeg spoerger da vi (jeg) nemlig ogsaa er totalt hooked paa dem og ligesaa godt kan bestille dem saa tidligt som muligt :)

Det er ikke et dumt spørgsmål! Jeg ved det faktisk ikke - jeg håber det ikke, for vi skal også først giftes i 2015, så det ville være lidt ærgerligt hvis de gik hen og blev for gamle inden dag. Jeg har lagt dem i en kasse i mit skab, så de bliver ikke udsat for lys, varme eller lign. og så håber jeg at de kan holde indtil da.. Men, hvis der er nogen der ved om der er holdbarhedsdato på sådan nogle fætre, må de gerne komme med et indspark :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fedt :-)

Pletfri? Det havde jeg slet ikke tænkt på kunne være et problem :s

Jeg havde heller ikke tænkt på det med pletter, før Camilla_Krøier påpegede det.. Havde nemlig bare tænkt, at jeg ville hoppe i BR og købe boblevand, hvis de kom tomme.. Heldigvis har jeg ikke det problem nu :)

Så tak for "advarslen" Camilla :thumbsupsmileyanim:

Hehe, jeg mindes nu også altid, at sæbebobler var noget være gris, da vi var små. Plettede alle steder. Og personligt skal jeg have briller på til den store dag, hvorfor jeg hellere vil have lidt ris i håret resten af dagen end sæbebobler på mine glas :) Men cool, hvis man rent faktisk kan få sæbeboblevand, som ikke laver pletter! :super:

Så lærte jeg noget nyt :) så må man hellere købe de rigtige :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg godt, at du har sagt, at der ikke skal være mere Lego til jeres bryllup, end det der er nu. Men jeg kom til at se denne kage på nettet, da jeg googlede, og kunne ikke lade være med at tænke på dig. Personligt synes jeg at kagen er noget så sej!

bryllup-bryllupskager.dk.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu ved jeg godt, at du har sagt, at der ikke skal være mere Lego til jeres bryllup, end det der er nu. Men jeg kom til at se denne kage på nettet, da jeg googlede, og kunne ikke lade være med at tænke på dig. Personligt synes jeg at kagen er noget så sej!

bryllup-bryllupskager.dk.jpg

Hold NU fest, hvor er den fed den kage.. :super: Og nu er vi jo gået mere og mere ind på LEGO, så mon ikke min kære kommende mand ville synes dette var et kærkomment indslag.. Måske jeg skulle spørge vores kage-bager om noget á la dette var en mulighed.. :lol:

Tak fordi du tænkte på mig/os :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gæstebog

Så fik jeg fiflet en lille smule med gæstebogen.. Hold fest, det tog lang tid at skære bogstaverne ud i guld.. Jeg havde tænkt mig, at male et træ med akrylmaling og så bruge grøn og guldglimmerpapir til bladende.. Nu må vi se hvor meget tid jeg får i dag med de to krudtugler jeg har rendende herhejmme :wink: Ellers bliver det mandag, når den mindste sover til middag!

2hq8baq.jpgEEdit: Beklager størrelsen :blush:

Redigeret af Pille
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da blevet rigtig flot med de udskårne bogstaver. Helt klart arbejdet værd. :biggrin::thumbsupsmileyanim:

det ser super godt ud med de udskårne bogstaver, det giver lidt ekstra :cheerleader3:

Tak tøser.. Jeg har virkelig erfaret at tålmodighed er en dyd - og noget jeg SLET ikke ejer! :wink: Derfor tror jeg heller ikke jeg får nosset mig sammen til at lave 30+ hjemmelavede pocketinvitationer (dem som Mette Holm har kreeret (de lyserøde)) De prøver jeg har lavet er blevet mega skæve og det kan jeg ikke være bekendt at sende ud til mine gæster, haha.. Så jeg leder med lys og lygte efter et billigt alternativ! Godt der er længe til de skal sendes ud :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er da blevet rigtig flot med de udskårne bogstaver. Helt klart arbejdet værd. :biggrin::thumbsupsmileyanim:

det ser super godt ud med de udskårne bogstaver, det giver lidt ekstra :cheerleader3:

Tak tøser.. Jeg har virkelig erfaret at tålmodighed er en dyd - og noget jeg SLET ikke ejer! :wink: Derfor tror jeg heller ikke jeg får nosset mig sammen til at lave 30+ hjemmelavede pocketinvitationer (dem som Mette Holm har kreeret (de lyserøde)) De prøver jeg har lavet er blevet mega skæve og det kan jeg ikke være bekendt at sende ud til mine gæster, haha.. Så jeg leder med lys og lygte efter et billigt alternativ! Godt der er længe til de skal sendes ud :tunge:

årh hvor kender jeg det kun alt for godt, tålmodighed aner jeg ikke hvad består af, har ihvertfald ikke noget der ligner noget af det ...

og de skønne pocketindbydelser ja der er jeg vist heller ikke ferm, har dog overvejet at gå i "campus" og gå i gang med dem, men er bare bange for at det bliver udover skueligt mv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du/I set på www.cardsandpockets.com mht. færdiglavede invitationer? :)

Det koster vist ikke alverden (fragt og evt. told oveni selvfølgelig) og så skal man selv lave indstikskortene, men så er selve invitationen ihvertfald færdiglavet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er da blevet rigtig flot med de udskårne bogstaver. Helt klart arbejdet værd. :biggrin::thumbsupsmileyanim:

det ser super godt ud med de udskårne bogstaver, det giver lidt ekstra :cheerleader3:

Tak tøser.. Jeg har virkelig erfaret at tålmodighed er en dyd - og noget jeg SLET ikke ejer! :wink: Derfor tror jeg heller ikke jeg får nosset mig sammen til at lave 30+ hjemmelavede pocketinvitationer (dem som Mette Holm har kreeret (de lyserøde)) De prøver jeg har lavet er blevet mega skæve og det kan jeg ikke være bekendt at sende ud til mine gæster, haha.. Så jeg leder med lys og lygte efter et billigt alternativ! Godt der er længe til de skal sendes ud :tunge:

Er det denne du tænker på? http://www.bryllupsklar.dk/diy/pink-bryllupsinvitation.html

Hvornår skal du have dem lavet til? Jeg har nemlig sådan en maskine der kan skære det hele ud ret præcist, så hvis du har lyst kan jeg godt skære dem ud for dig, så du bare skal klistre sammen og sådan?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er da blevet rigtig flot med de udskårne bogstaver. Helt klart arbejdet værd. :biggrin::thumbsupsmileyanim:

det ser super godt ud med de udskårne bogstaver, det giver lidt ekstra :cheerleader3:

Tak tøser.. Jeg har virkelig erfaret at tålmodighed er en dyd - og noget jeg SLET ikke ejer! :wink: Derfor tror jeg heller ikke jeg får nosset mig sammen til at lave 30+ hjemmelavede pocketinvitationer (dem som Mette Holm har kreeret (de lyserøde)) De prøver jeg har lavet er blevet mega skæve og det kan jeg ikke være bekendt at sende ud til mine gæster, haha.. Så jeg leder med lys og lygte efter et billigt alternativ! Godt der er længe til de skal sendes ud :tunge:

Er det denne du tænker på? http://www.bryllupsklar.dk/diy/pink-bryllupsinvitation.html

Hvornår skal du have dem lavet til? Jeg har nemlig sådan en maskine der kan skære det hele ud ret præcist, så hvis du har lyst kan jeg godt skære dem ud for dig, så du bare skal klistre sammen og sådan?

Gybbel, du er da bare min nye bedsteste ven! :bearhug: Det er lige nøjagtig dem jeg gerne vil have! Hvis du har mulighed for det, så ville jeg være dig evigt taknemmelig! Det haster jo ikke, da vi jo først skal vies til næste sommer.. Tænker marts 2015 (ved ikke om det er overkill at sende invitationer ud 5 mdr. før vielsen? :wink: ) Eller hvornår du nu lige har tid til det ...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er da blevet super fin! Godt skåret :)

Tak :biggrin: Jeg glæder mig til at begynde på resten af træet - det burde ikke være sååå svært at skære blade ud til det :blink:

Har du/I set på www.cardsandpockets.com mht. færdiglavede invitationer? :)

Det koster vist ikke alverden (fragt og evt. told oveni selvfølgelig) og så skal man selv lave indstikskortene, men så er selve invitationen ihvertfald færdiglavet :)

Jeg mener jeg har kigget på den hjemmeside (de begynder alle at ligne hinanden, når man surfer længe nok..) og mener at det koster mere at få det sendt end selve ordren! Har lige været inde og kigge og min ordre bliver $38,40 og forsendelsen til DK alene koster $45,05 - og så er der risiko for told. Så jeg må jo gøre op med mig selv om det er det værd - og nu har Gybbel jo meldt sig lidt på banen som min redningskvinde :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da blevet rigtig flot med de udskårne bogstaver. Helt klart arbejdet værd. :biggrin::thumbsupsmileyanim:

det ser super godt ud med de udskårne bogstaver, det giver lidt ekstra :cheerleader3:

Tak tøser.. Jeg har virkelig erfaret at tålmodighed er en dyd - og noget jeg SLET ikke ejer! :wink: Derfor tror jeg heller ikke jeg får nosset mig sammen til at lave 30+ hjemmelavede pocketinvitationer (dem som Mette Holm har kreeret (de lyserøde)) De prøver jeg har lavet er blevet mega skæve og det kan jeg ikke være bekendt at sende ud til mine gæster, haha.. Så jeg leder med lys og lygte efter et billigt alternativ! Godt der er længe til de skal sendes ud :tunge:

årh hvor kender jeg det kun alt for godt, tålmodighed aner jeg ikke hvad består af, har ihvertfald ikke noget der ligner noget af det ...

og de skønne pocketindbydelser ja der er jeg vist heller ikke ferm, har dog overvejet at gå i "campus" og gå i gang med dem, men er bare bange for at det bliver udover skueligt mv.

Altså, bare det at have fået skåret "gæstebog" ud er en stor bedrift herhjemme.. Først havde jeg (og jeg skammer mig næsten over at sige det :blush: ) glemt at spejlvende det, så da jeg havde fået skrevet 2-3 bogstaver ud, måtte jeg begynde forfra igen.. Allerede dér havde jeg lyst til at give op, haha!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er da blevet rigtig flot med de udskårne bogstaver. Helt klart arbejdet værd. :biggrin::thumbsupsmileyanim:

det ser super godt ud med de udskårne bogstaver, det giver lidt ekstra :cheerleader3:

Tak tøser.. Jeg har virkelig erfaret at tålmodighed er en dyd - og noget jeg SLET ikke ejer! :wink: Derfor tror jeg heller ikke jeg får nosset mig sammen til at lave 30+ hjemmelavede pocketinvitationer (dem som Mette Holm har kreeret (de lyserøde)) De prøver jeg har lavet er blevet mega skæve og det kan jeg ikke være bekendt at sende ud til mine gæster, haha.. Så jeg leder med lys og lygte efter et billigt alternativ! Godt der er længe til de skal sendes ud :tunge:

Er det denne du tænker på? http://www.bryllupsklar.dk/diy/pink-bryllupsinvitation.html

Hvornår skal du have dem lavet til? Jeg har nemlig sådan en maskine der kan skære det hele ud ret præcist, så hvis du har lyst kan jeg godt skære dem ud for dig, så du bare skal klistre sammen og sådan?

Gybbel, du er da bare min nye bedsteste ven! :bearhug: Det er lige nøjagtig dem jeg gerne vil have! Hvis du har mulighed for det, så ville jeg være dig evigt taknemmelig! Det haster jo ikke, da vi jo først skal vies til næste sommer.. Tænker marts 2015 (ved ikke om det er overkill at sende invitationer ud 5 mdr. før vielsen? :wink: ) Eller hvornår du nu lige har tid til det ...

Jamen det finder vi da bare ud af en dag, når du har fundet noget karton du vil bruge til formålet :) Det jeg gør så, er at jeg laver en skabelon på computeren, som min skæremaskine kan skære ud efter. Jeg kan også sagtens false bukkemærker osv. Glostrup er jo ikke så langt fra Hvidovre, så tænkte at det ville være nemt for dig at komme her forbi med karton. Du skal også være velkommen til at blive et par timer mens de bliver skåret ud. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er da blevet rigtig flot med de udskårne bogstaver. Helt klart arbejdet værd. :biggrin::thumbsupsmileyanim:

det ser super godt ud med de udskårne bogstaver, det giver lidt ekstra :cheerleader3:

Tak tøser.. Jeg har virkelig erfaret at tålmodighed er en dyd - og noget jeg SLET ikke ejer! :wink: Derfor tror jeg heller ikke jeg får nosset mig sammen til at lave 30+ hjemmelavede pocketinvitationer (dem som Mette Holm har kreeret (de lyserøde)) De prøver jeg har lavet er blevet mega skæve og det kan jeg ikke være bekendt at sende ud til mine gæster, haha.. Så jeg leder med lys og lygte efter et billigt alternativ! Godt der er længe til de skal sendes ud :tunge:

Er det denne du tænker på? http://www.bryllupsklar.dk/diy/pink-bryllupsinvitation.html

Hvornår skal du have dem lavet til? Jeg har nemlig sådan en maskine der kan skære det hele ud ret præcist, så hvis du har lyst kan jeg godt skære dem ud for dig, så du bare skal klistre sammen og sådan?

Gybbel, du er da bare min nye bedsteste ven! :bearhug: Det er lige nøjagtig dem jeg gerne vil have! Hvis du har mulighed for det, så ville jeg være dig evigt taknemmelig! Det haster jo ikke, da vi jo først skal vies til næste sommer.. Tænker marts 2015 (ved ikke om det er overkill at sende invitationer ud 5 mdr. før vielsen? :wink: ) Eller hvornår du nu lige har tid til det ...

Jamen det finder vi da bare ud af en dag, når du har fundet noget karton du vil bruge til formålet :) Det jeg gør så, er at jeg laver en skabelon på computeren, som min skæremaskine kan skære ud efter. Jeg kan også sagtens false bukkemærker osv. Glostrup er jo ikke så langt fra Hvidovre, så tænkte at det ville være nemt for dig at komme her forbi med karton. Du skal også være velkommen til at blive et par timer mens de bliver skåret ud. :)

Hvor er det bare smart med sådan en maskine - det tilbud kan jeg simpelthen ikke sige nej til! Tusind tusind tak! Så må jeg jo på kartonjagt :cheerleader3: Ja, Hvidovre er en spytklat væk, så det er intet problem at komme forbi en dag.. :biggrin: Jeg kan lige give dig et praj når jeg har fundet noget lækkert karton - og så finder vi en dag (det skal jo helst heller ikke clashe med din egen bryllupsplanlægning :wink:) Ihh, hvor er det altså skønt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stilstand

Herhjemme er det hele lige sat lidt på "pause" - ikke med min gode vilje, men vi afventer at få svar fra feststed og fotograf. Vi har valgt at booke Kbh. Selskabslokaler, da vi der ville få mere for pengene (flere timer og inkl. drikkevarer). De har ikke svaret tilbage på kærestens mail, som han efterhånden har skrevet for længe siden.. Så nu er jeg begyndt at trække lidt i land.. Lige siden jeg så Bing og Nørgaards lokaler, har jeg været forelsket i den gamle danseskole - så jeg har bedt ham om at skrive til dem, hvis vi ikke hører fra Kbh. Har først for nyligt fundet ud af, at deres lokaler ligger på 2. sal - og da størstedelen af gæsterne (inkl. kæresten og jeg selv) er rygere, bliver det et helvede at skulle op og ned for at få en smøg.. Og vi vil ikke have mulighed for at have runde borde, som jeg allermest vil have, pga. nogle store "betonpiller" fordelt i rummet..

Såeh, desværre ikke noget nyt at berette :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gæstebog

Så fik jeg fiflet en lille smule med gæstebogen.. Hold fest, det tog lang tid at skære bogstaverne ud i guld.. Jeg havde tænkt mig, at male et træ med akrylmaling og så bruge grøn og guldglimmerpapir til bladende.. Nu må vi se hvor meget tid jeg får i dag med de to krudtugler jeg har rendende herhejmme :wink: Ellers bliver det mandag, når den mindste sover til middag!

2hq8baq.jpgEEdit: Beklager størrelsen :blush:

Det er ikke nu jeg skal fortælle, at man kan købe ark med sådanne bogstaver, netop i guld? :pokey:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gæstebog

Så fik jeg fiflet en lille smule med gæstebogen.. Hold fest, det tog lang tid at skære bogstaverne ud i guld.. Jeg havde tænkt mig, at male et træ med akrylmaling og så bruge grøn og guldglimmerpapir til bladende.. Nu må vi se hvor meget tid jeg får i dag med de to krudtugler jeg har rendende herhejmme :wink: Ellers bliver det mandag, når den mindste sover til middag!

2hq8baq.jpgEEdit: Beklager størrelsen :blush:

Det er ikke nu jeg skal fortælle, at man kan købe ark med sådanne bogstaver, netop i guld? :pokey:

Ved ikke om jeg skal grine eller græde :blink: - jeg vælger at gøre det første og så spørge pænt, hvor man kan få dem henne? Synes det ser helt vildt skævt ud, selvom jeg har siddet med lineal og sat dem på.. Heldigvis er de nemme at tage af, hvis dem du snakker om måske er noget mere for mig :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været til en fest hvor det blev holdt på 2. sal, og hele festen endte nede på gaden for at "underholde" rygerne. Så jeg håber for jer at I kan finde en anden løsning.

Det er også det jeg er bange for - jeg har bedt kæresten om at kontakte det andet sted, men det går bare så saaaaaaatans langsomt nogle gange :pokey:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer