Pille

Dig og mig for altid-15.08.15.. Nye billeder 25/10-2015

1,176 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak allesammen.. Det gør min tvivl og usikkerhed meget mindre.. Jeg knuselsker min kjole og kan ikke vente med at få den på igen! Tror det er meget godt, at jeg først får den hjem om fire mdrs. tid - ellers havde jeg sneget mig i den hvert ledigt øjeblik jeg havde :lol: (Hvilket egentligt ikke er så mange..)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så kom der lidt mere bryllupsrelateret hjem.. Har købt denne smukke hårkam brugt og jeg glæder mig til at se det samlede look med kjole, slør og mig helt dullet op til den store dag! Hanne fra House of Brides ringede i fredags og sagde, at hun havde bestilt min kjole hjem og den kom i løbet af maj.. Så er jeg alligevel lidt glad for, at jeg var ude i god tid :tunge:

post-66555-0-98801100-1417210070_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom der lidt mere bryllupsrelateret hjem.. Har købt denne smukke hårkam brugt og jeg glæder mig til at se det samlede look med kjole, slør og mig helt dullet op til den store dag! Hanne fra House of Brides ringede i fredags og sagde, at hun havde bestilt min kjole hjem og den kom i løbet af maj.. Så er jeg alligevel lidt glad for, at jeg var ude i god tid :tunge:

attachicon.gif10632830_10153189831102786_5026371635153830331_n.jpg

hvor er den flot og glæder mig til at se helheden med kjole osv..... det bliver dejligt når din smukke kjole kommer hjem

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiiih Pille, hvor er du smuk i den kjole!!!! :a1221:

Tak søde Gybbel.. Jeg glæder mig sådan til at få den hjem og prøve den igen.. Suk, der er længe til maj!

lækker kjole :)

Tak Ki :)

Så smukt hårsmykke!! :7himmel:

Tak - glæder mig til at se det sammen med slør og hele baduljen :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pillemusen, hvordan går det med bryllupsplanlægningen og har du fået lavet dine indbydelser? :loveshower::loveshower: er kun en smugle nysgerrig :tunge:

Hej Marie :loveflag:

Lige nu går det lidt sløvt med det hele - der er så meget fart på de to unger, at jeg ikke får tid til noget som helst.. :blink: I dag er jeg hjemme med ondt i maven og bare rigtig skidt.. Jeg har en idé til mine invitationer, men regner med at jeg begynder på dem i januar/februar og sender dem ud omkring maj '15.. De fleste ved jo godt, at der er bryllup den dag.. Men, det kribler i mig at få lavet et-eller-andet.. Måske skulle jeg få lavet mine glimmer bogstaver færdige i dag..

Efter kjolekøbet har jeg måtte indse, at jeg bliver nødt til at spare lidt - og lever lidt efter den der "nice to have - eller need to have" og har f.eks. droppet ideen med limefrugter/grønne æbler som borddekoration og bare går med Boncats blomster..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pillemusen, hvordan går det med bryllupsplanlægningen og har du fået lavet dine indbydelser? :loveshower::loveshower: er kun en smugle nysgerrig :tunge:

Hej Marie :loveflag:

Lige nu går det lidt sløvt med det hele - der er så meget fart på de to unger, at jeg ikke får tid til noget som helst.. :blink: I dag er jeg hjemme med ondt i maven og bare rigtig skidt.. Jeg har en idé til mine invitationer, men regner med at jeg begynder på dem i januar/februar og sender dem ud omkring maj '15.. De fleste ved jo godt, at der er bryllup den dag.. Men, det kribler i mig at få lavet et-eller-andet.. Måske skulle jeg få lavet mine glimmer bogstaver færdige i dag..

Efter kjolekøbet har jeg måtte indse, at jeg bliver nødt til at spare lidt - og lever lidt efter den der "nice to have - eller need to have" og har f.eks. droppet ideen med limefrugter/grønne æbler som borddekoration og bare går med Boncats blomster..

åårh nej ikke sygdom, håber du snart du får det bedre....årh frygter også at jeg falder for en kjole der er for dyr og må sparer nogle af de steder hvor jeg ikke har lyst til at spare.....det ville ellers ha set fedt ud med lime/æble dekorationer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer