Pille

Dig og mig for altid-15.08.15.. Nye billeder 25/10-2015

1,176 posts in this topic

Annonce ♥

Ej det er bare så meget sådan det også er her... Jeg elsker GOMZILLA... tror jeg hermed jeg vil kalde ham hver gang han brokker sig over noget jeg laver eller foreslår.

Han er også skide kreativ og ved bare en vildt masse ting om alt det her bryllupshalløj. Men det er fedt. Og han er også den der laver invitationer (nå ja, med min hjælp lidt ihvert fald) vores hjemmeside og andre småting hvor man skal være kreativ... :loveshower:

Min xmand var på ingen måde med i planlægningen dengang og at Hubby så gider være så meget med i det at jeg faktisk føler mig udenfor er ret overvældende, men fedt! :tunge:

0

Annonce ♥

Talte iøvrigt med kundechefen i går. Flink mand og meget ærlig. Lokalerne er en mindre del af Boncat hvor det primære er frokostordninger og han har derfor ikke så meget med lokalerne at gøre og det er sikkert heller ikke ham I skal tale med.

0

Hvordan går det egentlig med lysnettet til loftet?

Jeg er lige ude i en diskussion med mig selv, om det er noget vi vil smide penge efter.. :lol: Det gør "vi" tit herhjemme! Tror jeg spørger dem om det kan lade sig gøre den 5. marts og siger de ja, så må jeg sætte kæresten på sagen :wink:

Talte iøvrigt med kundechefen i går. Flink mand og meget ærlig. Lokalerne er en mindre del af Boncat hvor det primære er frokostordninger og han har derfor ikke så meget med lokalerne at gøre og det er sikkert heller ikke ham I skal tale med.

Jeg er ikke helt sikker på, jeg forstår hvad du mener, Bent? :oops: I forbindelse med lysnettet? Det er vidst Jonas der tager imod os den 5/3 …

0

. :) Det var nu også mere en opfølgning på det tidligere og det med parkeringsforhold så bare lad det ligge. . :) Vedr. det med lysnettet ja så er det da bare at spørge dem når du/I kommer derud, men der vil det nok være en god ide at have gjort sig nogle nærmere overvejelser om hvordan det skal monteres for det vil de helt sikkert spørge ind til. :)

0

Så sker der lidt igen.. K er gået i gang med hjemmesiden og jeg synes den bliver SÅ fin :7himmel: Vi har også bestilt et skræddersyet jakkesæt til ham fra tailorsmark.co.uk (groupontilbud) og glæder mig til det kommer hjem.. Vi har købt nye bordnumre, da dumme mig kun fik bestilt nr. 1 fra ebay og så vidt jeg kan se, sælger han dem ikke mere.. Så K var forbi graffical.dk og bestille lidt hjem til os :) og jeg sad i går aftes i mit glimmerhelvede og hyggede mig mens ungerne sov og X-factor kørte i flimmerkassen :lol:

Edited by Pille
0

Annonce ♥

Hov Pille! Jeg har slet ikke fået sagt tillykke med din milepæl.... Forsinket tillykke!!! (Cheerleader smiley kan ikke indsættes da jeg skriver fra iPad)

Tak :wink: Jeg glemmer det selv ind i mellem.. Det er vel kun indtil der er et vis antal måneder/uger/dage tilbage, haha..

Jeg tror til gengæld slet ikke jeg har fået lagt en hilsen i din planlægningstråd, som jeg ellers har fulgt med i på sidelinjen :shooter:

0

Småkøb og hygge-DIY

53qosp.jpg

Dette er vores invitationer - eller, sådan kommer de ca. til at se ud.. Kenneth har lavet vores hjemmeside, hvor der er nogle søde "lovebirds", de kommer nok til at sidde på guldbåndet på forsiden.. Eller også bliver det monogrammet :)

zu14i.jpg

3 stks af de her 400 g deco sprinkles (kærestens køb) Jeg har ingen anelse om hvad de skal bruges til, men har 1,2 kg jeg skal være kreativ med, haha!

ny6zgz.jpg

Vores nye glimmerbordnumre - er ret vild med dem.. :lol:

90mx55.png

Riveslør til den nette sum af 17 dkkr. inkl. fragt :thumbsupsmileyanim:

5mwtc9.png

14m7zb5.png

Sidst men ikke mindst, har jeg købt liiiidt flere pom poms

0

Annonce ♥

Photobooth

Kæresten er ellevild med at tage billeder - og skide god til det! Han tager de fedeste billeder af vores unger og han elsker at lege med vinkler, filtre og jeg skal komme efter dig :wink: Derfor var der egentlig ingen slinger i valsen, da jeg spurgte ham, om vi ikke skulle lave en photobooth.. Han synes det var en rigtig god idé og endnu en ting han gerne selv vil lave (HURRA!) Design lader jeg være helt op til ham.. Jeg har været på ebay og købe photoprops og glæder mig til de kommer hjem :biggrin:

post-66555-0-40593100-1423643523_thumb.j

0

Annonce ♥

Ej, nu vil jeg jo også have en photobooth:-)

Det kan jeg godt forstå - synes det ser SÅ sjovt ud.. Og så kan jeg bare ikke finde ud af, at se normal ud på et billede (jeg skal altid skabe mig og lave funny faces - så jeg er meget spændt på de "officielle" billeder af os :lol: ) Jeg må tage mig sammen og øve mig i at se sød ud foran et kamera, haha..

0

Det kan jeg godt forstå - synes det ser SÅ sjovt ud.. Og så kan jeg bare ikke finde ud af, at se normal ud på et billede (jeg skal altid skabe mig og lave funny faces - så jeg er meget spændt på de "officielle" billeder af os :lol: ) Jeg må tage mig sammen og øve mig i at se sød ud foran et kamera, haha..

Jeg bestilte også photoprobs hjem fra ebay, men blev negativt overrasket over størrelsen. De er små i det, overvejer at lave nogen selv der er en anelse størrer. Håber dine er bedre :D

I morgen har vi halv års milepæl :loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower:

0

Jeg bestilte også photoprobs hjem fra ebay, men blev negativt overrasket over størrelsen. De er små i det, overvejer at lave nogen selv der er en anelse størrer. Håber dine er bedre :D

I morgen har vi halv års milepæl :loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower:

Åh, det havde jeg slet ikke overvejet - gik bare ud fra, at de var på størrelse med billederne :wink: Men, asiaterne er jo også mindre end os, haha..

:loveshower: TILLYKKE med vores 6 mdrs. dag :loveshower:

0

Annonce ♥

Så er kæresten gået i gang med vores photobooth :loveshower: Den bliver lavet fra bunden og håber I kan se, hvad han har forestillet sig på mine billeder ..

Her er kæresten i gang med at save pladerne til… Min egen lille handy-man ;)

11qqw74.jpg

Han har taget vores lille TV fra spisestuen og sat ind i kassen og kameraet gemmer sig på en hylde. Når det hele er tændt, kan gæsterne (og vi) se os selv på skærmen, så man kan se om man er med i billedet (og så er det bare skide sjovt!) Når billedet er taget, vises det på skærmen i fire sekunder og går så over på liveview.. Lige nu sidder han og surfer ebay tyndt efter en selvudløser og en stor knap gæsterne skal trykke på.. Jeg tror det bliver SÅ godt og jeg glæder mig til at se det færdige resultat.. Han er sgu lidt god alligevel :wink:

Der bliver lavet et håndtag oppe i toppen (eller måske skåret huller ind i siden) så det er "let" at transportere.. Nu skal vi jo snakke med feststedet d. 5. marts og så må vi se om vi kan finde et sted (bord eller lign.) det kan stå på, eller om vi skal investere i et par ben til det..

kd4rbn.jpg

1