Pille

Dig og mig for altid-15.08.15.. Nye billeder 25/10-2015

1,176 posts in this topic

Annonce ♥

SÅ fin den er!!!! :cheerleader3:

Træls med jakkesættet - håber i finder på noget

Tak, synes også den er god - og håber den bliver et hit til festen! Jeg tror mandse er i gang med at søge nettet tyndt for at se om det kan laves - ellers siger han, at de vidst tager den retur og laver en ny.. Jeg krydser fingre for det bedste!

Ihh altså hvor er det bare smart!!! Sikke en fin photobooth, ville ønske jeg også havde tid til sådan en ;)

Jeg er også glad for, at han begyndte så tidligt med alle de dimsedutter og dingenoter den indeholder :wink:

0

Annonce ♥

Invitationer

Så kom vi endelig i gang med invitationerne - der er ingen der skal beskylde os, for at være i god tid (selvom det nu snart er to år siden han var på knæ!)

Nå, men her er lidt billedspam af processen:

H2B er en ørn til computer og har selv designet invitationerne (der meget gerne skulle være i en rød tråd med vores hjemmeside, som er www.rungstedevers.dk, hvis nogle skulle have lyst til at snuse lidt :tunge: )

alq7gj.jpg

Her er indstikskortene:

209psop.jpg

Her er den (eneste) færdige - jeg har ikke fået taget et billed af den indvendigt endnu, men det skal jeg nok gøre snarest:

8z4ky9.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er de fine, de ser rigtig godt ud:-) Kan ikke huske om du har skrevet det tidligere men er "omslaget" købt eller har i selv lavet det? Hvis det er købt, hvor er det så købt?

Tak! Vi er også godt tilfreds med dem :) Jeg har købt dem på http://www.pocketfoldinvites.co.uk- de har SÅ mange fine ting på hjemmesiden..

Super flotte invitationer! :-)

Tak :biggrin: Jeg glæder mig til at få givet den første i dag og se reaktionen.. Og så glæder jeg mig til at få købt mere brunt karton, så jeg kan blive færdig med resten :wink:

0

Jeg har brug for jeres ekspertise: Ser disse for hjemmelavede ud?

2w4kx2q.jpg

Jeg er meget i tvivl om jeg kan være bekendt at sætte dem på bordende.. Tror jeg gav mig selv svaret dér :wink:

0

Annonce ♥

Har kigget lidt i din tråd, så hej!

Mht de lys, du har lavet, må jeg være ærlig - altså jeg synes de er fine... Men synes nok ikke, de er bryllups-fine :blush:
Men det er også svært at sige, for når de først står på et pyntet bord giver de nok noget helt andet, end når de bare står opstillet som på dit billede. Kan godt lide dem med striberne. Måske et bånd foroven eller noget.

Edited by Carinnnna
0

Altså synes de ser fine ud på billedet, men hvis du er i tvivl så tror jeg det vil genere dit øje hele aftenen.

Jeg tror du har helt ret - så de bliver stående herhjemme og kan bruges udenfor (i hvert fald de høje af dem) til sommer :happy:

Har kigget lidt i din tråd, så hej!

Mht de lys, du har lavet, må jeg være ærlig - altså jeg synes de er fine... Men synes nok ikke, de er bryllups-fine :blush:

Men det er også svært at sige, for når de først står på et pyntet bord giver de nok noget helt andet, end når de bare står opstillet som på dit billede. Kan godt lide dem med striberne. Måske et bånd foroven eller noget.

Selv hej :thumbsupsmileyanim:

Jeg er helt enig - nu har jeg kigget på dem et godt stykke tid herhjemme og synes de ser alt for hjemmelavede ud, så de bliver sat udenfor til en hyggelig sommerfest når vejret tillader det :biggrin:

Tak for input!

0

SUPER flotte invitationer. Man må sige at din kommende har styr på computeren :wink: De er så flotte. Virkelig super fine.

Dine "glas" med lys... jeg kan godt lide det store med guldstriberne, men er nok enig i at de vil genere dit øje hele aftenen, hvis du ikke selv mener de skal stå der. Så god ide at have kigget på dem i længere tid, så du kunne beslutte dig, for der er ikke noget værre end hvis man har lavet noget som så kommer på bordet og det vil genere ens øje. :wink:

0

Annonce ♥

For pokker en fed hjemmeside og invitationer. Der kan mine evner ikke følge med :)

Tak Rikke - det kan mine evner heller ikke :tunge: Godt jeg har mandse der kan lave sådan noget for mig :wink: Går det godt hos jer?

0

SUPER flotte invitationer. Man må sige at din kommende har styr på computeren :wink: De er så flotte. Virkelig super fine.

Dine "glas" med lys... jeg kan godt lide det store med guldstriberne, men er nok enig i at de vil genere dit øje hele aftenen, hvis du ikke selv mener de skal stå der. Så god ide at have kigget på dem i længere tid, så du kunne beslutte dig, for der er ikke noget værre end hvis man har lavet noget som så kommer på bordet og det vil genere ens øje. :wink:

Ja, dét har han i hvert fald - han sidder også ofte og længe omme bag skærmen :wink: Og tak, vi har fået rigtig fin feedback på invitationerne fra dem som har afleveret personligt.. Det er altså skønt, når man har knoklet lidt med dem.. Glassene er sat væk igen for et stykke tid og så krydser vi fingre for godt vejr, så de kan komme ud og stå i den nærmeste fremtid :biggrin:

0

Hej Pernille!

Sikken fin hjemmeside, -det kan I da godt finde ud af, det der fine net-"stads" :) Jeg ærger mig gul og grøn over, at jeg ikke kan se dine invitationer. Jeg er på job de næste 3 dage, så nu er jeg jo meganysgerrig og må vente til tirsdag eller onsdag med at se dem, æv æv æv... ;) MEN så kan jeg jo glæde mig til det så længe...

Jeg sidder også og roder med invitationer - OG det med barnepigen rumsterer også i mit hoved pt. Min venindes mor vil sandsynligvis godt passe både min venindes børn og vores 2 piger, der er dog lige et lille aber-dabei - nemlig at de overvejer at tage på ferie til Canada i slutningen af august. Så derfor går jeg lige og overvejer, hvad vi har af alternativer..

Har godt set Jeres overvejelser også og håber snart, I kommer nærmere en løsning... :)

Edited by Muldebeerg
0