Pille

Dig og mig for altid-15.08.15.. Nye billeder 25/10-2015

1,176 posts in this topic

For pokker en fed hjemmeside og invitationer. Der kan mine evner ikke følge med :)

Tak Rikke - det kan mine evner heller ikke :tunge: Godt jeg har mandse der kan lave sådan noget for mig :wink: Går det godt hos jer?

Det går da :)

Mandens arbejdspc som jeg bruger til alt bryllupsrelateret gennemgik en opdatering på hans arbejde.. ALT mit arbejde var væk. Så er startet forfra med invitationerne. Satser på at få dem printet mandag.

Hjemmesiden er klar. Syntes bare vores ønskeseddel er ret tynd ;) Aner ikke hvad vi skal ønske os.

Men ellers har vi lige nydt en ferie uden bryllupsplanlægning :D Sådan da :P

0

Annonce ♥

Har du set at når man klikker på "Læs mere om Pernille" at den ikke indlæser en ny side? Der mangler vist et link i backend :wink:

Han har ikke noget interessant at skrive om mig :lol: Ej, han har ikke fået lavet den færdig endnu - så han havde lidt stress over, at vi var færdige med invitationerne, for så skulle hjemmesiden jo også gøres færdig.. "Doh! Det skulle den jo under alle omstændigheder - nu har du bare mindre tid til at gøre det" Hahaha.. Jeg kan lige give et pip når han har fået den helt færdig.. Der er også nogle slå- og stavefejl, som jeg lige skal have udryddet!

0

Hej Pernille!

Sikken fin hjemmeside, -det kan I da godt finde ud af, det der fine net-"stads" :) Jeg ærger mig gul og grøn over, at jeg ikke kan se dine invitationer. Jeg er på job de næste 3 dage, så nu er jeg jo meganysgerrig og må vente til tirsdag eller onsdag med at se dem, æv æv æv... ;) MEN så kan jeg jo glæde mig til det så længe...

Jeg sidder også og roder med invitationer - OG det med barnepigen rumsterer også i mit hoved pt. Min venindes mor vil sandsynligvis godt passe både min venindes børn og vores 2 piger, der er dog lige et lille aber-dabei - nemlig at de overvejer at tage på ferie til Canada i slutningen af august. Så derfor går jeg lige og overvejer, hvad vi har af alternativer..

Har godt set Jeres overvejelser også og håber snart, I kommer nærmere en løsning... :)

Tak - jeg giver rosen til masteren bag det hele.. Han suger det hele til sig, når jeg fortæller om at I tøser synes tingene er fede :biggrin: Øv, du ikke kan se invitationerne - er det fordi du er på fra mobilen eller har jeg gjort noget galt da jeg uploadede dem? :blink:

Babysitterdelen stresser mig fortsat voldsomt.. Jeg skal have skrevet til min veninde, så jeg måske snart kan få ro på den del.. Jeg håber I finder ud af det :biggrin:

0

For pokker en fed hjemmeside og invitationer. Der kan mine evner ikke følge med :)

Tak Rikke - det kan mine evner heller ikke :tunge: Godt jeg har mandse der kan lave sådan noget for mig :wink: Går det godt hos jer?

Mandens arbejdspc som jeg bruger til alt bryllupsrelateret gennemgik en opdatering på hans arbejde.. ALT mit arbejde var væk. Så er startet forfra med invitationerne. Satser på at få dem printet mandag.

Hjemmesiden er klar. Syntes bare vores ønskeseddel er ret tynd ;) Aner ikke hvad vi skal ønske os.

Ej, øv.. Det var sgu da noget værre lo**! :shooter: Jeg krydser fingre for at du når det hele! Jeg sidder også og kæmper med vores ønskeliste, men er da kommet helt op på 17 ønsker :cheerleader3: Haha, ja man kan jo ikke helt lade være med at tænke bryllup, selvom den står på ferie.. Håber I har nydt det!

0

Annonce ♥

Ej, øv.. Det var sgu da noget værre lo**! :shooter: Jeg krydser fingre for at du når det hele! Jeg sidder også og kæmper med vores ønskeliste, men er da kommet helt op på 17 ønsker :cheerleader3: Haha, ja man kan jo ikke helt lade være med at tænke bryllup, selvom den står på ferie.. Håber I har nydt det!

Det har vi. Mit livs første skiferie. Lækkert at være hjemmefra :)

Njaa... Gæsterne er begyndt at rykke for invitationerne så de SKAL ud i næste uge :)

0

Det har vi. Mit livs første skiferie. Lækkert at være hjemmefra :)

Njaa... Gæsterne er begyndt at rykke for invitationerne så de SKAL ud i næste uge :)

Godt at høre :) Har selv kun været på skiferie én gang og det var ikke et hit.. Så er jeg altså mere til varmt vejr og en pool :biggrin: Jeg glæder mig også til at få afleveret/sendt alle invitationerne.. Nu venter jeg bare på, at butikkerne er åbne igen, så jeg kan få mere brunt karton og de kan gøres færdige :floejt:

0

Tøj til vores skønne drenge

Så kan vi krydse endnu en ting på listen af :cheerleader3: Jeg har tidligere læst gode anmeldelser af tøjmærket Roco - så jeg har i dag købt to sorte jakkesæt til drengene fra ebay til den nette sum af 585 dkkr. (Et sæt hos Lilly koster 699,-). Her får vi jakke, bukser, skjorte, vest og slips.. Håber det lever op til forventningerne :) Til det sorte jakkesæt, har jeg fået min vilje, så de skal have sorte Converse på, som mormor lige har haft med hjemme fra Florida. (Ville have haft dem i grøn, men det kunne hun ikke finde :td: )

Her er linket til tøjet, hvis andre skulle være interesserede - jeg kan vidst ikke få lov til hapse billeder fra ebays hjemmeside.

0

Annonce ♥

Ej hvor fedt at drengene skal være i Converse - det kommer til at se så fedt ud!! Og lækker pris du har fået på deres tøj - det må være rart at have ordnet :7himmel:

Tak! Tror også det kommer til at se godt ud.. De er jo 5 og (næsten) 2 år på dagen, og jeg har lidt et "issue" med små drenge der bliver "klædt ud" som voksne.. Stod det til mig, skulle de have et par fede mørke cowboybukser og en sej skjorte.. Både pga. ovenstående og fordi det ikke er ligeså dyrt og fordi de så ville kunne bruge tøjet igen :floejt: Men, der satte manden sig lige i mod og jeg måtte bøje mig :wink:

0

Så kan vi krydse endnu en ting på listen af :cheerleader3: Jeg har tidligere læst gode anmeldelser af tøjmærket Roco - så jeg har i dag købt to sorte jakkesæt til drengene fra ebay til den nette sum af 585 dkkr. (Et sæt hos Lilly koster 699,-). Her får vi jakke, bukser, skjorte, vest og slips.. Håber det lever op til forventningerne :) Til det sorte jakkesæt, har jeg fået min vilje, så de skal have sorte Converse på, som mormor lige har haft med hjemme fra Florida. (Ville have haft dem i grøn, men det kunne hun ikke finde :td: )

Her er linket til tøjet, hvis andre skulle være interesserede - jeg kan vidst ikke få lov til hapse billeder fra ebays hjemmeside.

Ej, hvor lækkert og billigt! Jeg krydser fingre for at det er lækkert og passer :goodluck

0

Så er det ikke nu jeg skal fortælle dig at Boncat har hele 3 toastmaster klokker man kan låne;-)

Super fine køb til drengene. Jeg kan godt følge dig i det der med, at de ikke bør klædes ud som voksne, men på den anden side tror jeg også de synes det er lidt skægt at ligne far på dagen (OK den mindste er nok ligeglad, men den største kunne da godt have en holdning til det).

Min 3-årige glæder sig meget til, at vi begge to skal i hvide kjoler. Det og så en høj tårnkage er hendes opfattelse af, hvad bryllup handler om:-)

0

Annonce ♥

Så kunne jeg lige nå at se dine invitationer, inden jeg hopper i køjen ;) Wua, hvor er de bare super flotte!!! Det er pga. min arb.pc, at jeg ikke altid kan se billederne, så derfra ikke noget med Jeres upload at gøre :)

0

Ej, hvor lækkert og billigt! Jeg krydser fingre for at det er lækkert og passer :goodluck

Tak! Det er sgu lidt svært med str. og de unger der.. Den store er normal højde og meget slank (efter sin far) - alle hans bukser er for store i livet, men køber vi mindre str. bliver det til shorts.. Den mindste er godt i stand (ligner sin mor :tunge:) og hans problem er lige omvendt: hans bukser bliver aaaaalt for lange, hvis de skal passe i livet.. Life is so complicated, haha!

Så er det ikke nu jeg skal fortælle dig at Boncat har hele 3 toastmaster klokker man kan låne;-)

Super fine køb til drengene. Jeg kan godt følge dig i det der med, at de ikke bør klædes ud som voksne, men på den anden side tror jeg også de synes det er lidt skægt at ligne far på dagen (OK den mindste er nok ligeglad, men den største kunne da godt have en holdning til det).

Min 3-årige glæder sig meget til, at vi begge to skal i hvide kjoler. Det og så en høj tårnkage er hendes opfattelse af, hvad bryllup handler om:-)

Haha.. Nej, det skulle jeg have vidst før :wink: Nå, den er lavet af messing, så jeg tænker at man kan gravere den og så kan han få den med hjem..

Du har nok ret i, at de (.. den store) synes det er sejt at ligne farmand.. Jeg håber sådan at tøjet passer - du kan læse lidt om problematikken ved ungerne ovenover :tunge:

Noah (den ældste) havde, efter Kenneth havde friet, sagt i børnehaven "at mor og far ikke var kærester mere..." Efterfulgt af en laaaang pause, så pædagogerne blev helt nervøse... "de skal nemlig giftes" :lol: Jeg tror ikke helt Noah forstår hvad det indebærer med bryllup andet end han bliver pisse skuffet over, at han ikke skal med til festen :huh:

0

Så kunne jeg lige nå at se dine invitationer, inden jeg hopper i køjen ;) Wua, hvor er de bare super flotte!!! Det er pga. min arb.pc, at jeg ikke altid kan se billederne, så derfra ikke noget med Jeres upload at gøre :)

Årh, det var godt.. Tak for komplimenten - jeg glæder mig til at få dem færdige :wink: Der bliver ingen blærerække, da jeg/vi allerede har afleveret mange..

0

Det er også en god ide med indgravering af klokken. Gik bare selv væk for fra den da jeg læste, hvad det koster. Men det er en rigtig fin og personlig ting.

Størrelser på tøj, ak ja, den er aldrig nem. Håber det passer som det skal (og at de ikke når at vokse ud af det inden). Synes nogle gange vores tager et ordentligt spring og så stumper alting:-)

0

Annonce ♥

Sikke nogle lækre invitationer! Kombinationen af creme/guld og den grønne er virkelig lækker og giver en "luksus"-feel synes jeg!

Mht. de hjemmelavede vaser som du besluttede dig for var FOR hjemmelavede, så tror jeg altså sagtens du kan lave dem selv om end på en anden måde end med glitterbånd. Jeg tænker noget med afdækning med malertape, spraylim og løst glimmer eller en anden løsning med glasmaling? Det er selvsagt et større arbejde men jeg har tidligere set nogle ret fine billeder på Pinterest der minder om det, og det kan altså virkelig se fint ud!

0

Sikke nogle lækre invitationer! Kombinationen af creme/guld og den grønne er virkelig lækker og giver en "luksus"-feel synes jeg!

Mht. de hjemmelavede vaser som du besluttede dig for var FOR hjemmelavede, så tror jeg altså sagtens du kan lave dem selv om end på en anden måde end med glitterbånd. Jeg tænker noget med afdækning med malertape, spraylim og løst glimmer eller en anden løsning med glasmaling? Det er selvsagt et større arbejde men jeg har tidligere set nogle ret fine billeder på Pinterest der minder om det, og det kan altså virkelig se fint ud!

Tak! Jeg har lige fået sendt de sidste invitationer afsted i dag (er hjemme med den mindste) Jeg har godt set, at de i Bog&Ide (mener jeg) har haft noget DIY-kit omkring nytår, hvor man f.eks. kunne lave glitter-champagneflasker.. Og har overvejet om jeg skulle kaste mig ud i det.. Men, lige nu tror jeg, vi skal til at spare.. Vi har jo brændt 1600 kr. af på et jakkesæt, der ikke kunne bruges og skal ud og investere i et nyt.. Og så venter vi på endelig pris for festen :floejt:

0

For halvanden time siden lå jeg trygt og sov i min seng indtil jeg kl. lidt over et vågnede af et højt BANG! Registrerede det søvndrukkent som var det den store der var på vej ind til os - men, så "flimrer" det for mine øjne og jeg vælger at stå op for at se at der står ILD ud af vores photobooth 😳 Vi har ingen røgalarmer (men det skal vi eddermame have nu!!) og tænk nu, hvis jeg ikke var vågnet 😱 Shit, jeg får ondt i maven over den tanke.. Jeg får vækket kæresten, som får kassen udenfor og slukket ilden.. Jeg ved ikke hvor store skaderne er på den endnu, men jeg er også lidt "ligeglad".. Vi bor i et gammelt hus med, hvad der føles som mdf-plader i væggen, og ilden kunne hurtigt have spredt sig til disse.. Puha!

0

Annonce ♥

ej for søren da også :o . Hvor er det heldigt at du vågnede. Kam godt følge dig med at det kan være ligemeget med den, for huset er vigtigere og jeres liv. Puha, sikke en måde at vågne på. :huh: Så ved du hvad du skal ud og shoppe i dag.

Hvad fik den til at brænde?

0

Ej, ej, ej for katten da! Puha hvor var det godt du vågnede! Uh hvor kunne det bare være gået skrækkelig galt. Ud og kæbe røgalarmer i dag. Dem kan man ikke have for mange af - specielt når man har børn! Puha sikke en forskrækkelse!

0

Tak piger! Oplevelsen sidder fortsat i maven (og næsen, selvom vi luftede ud hele natten!) Er bare så glad for, at jeg vågnede! Kassen står derude - kan ikke uploade fra mobilen, det ser ikke så slemt ud, men jeg har heller ikke åbnet den endnu 😳

0