Pille

Dig og mig for altid-15.08.15.. Nye billeder 25/10-2015

1,176 posts in this topic

H2Bs (nye) outfit

I går tog K vores store dreng med til Ringsted Outlet og vupti-vapti kom de hjem med splinternyt jakkesæt fra Hugo Boss - til den nette sum af 1.824 kr.!!! :cheerleader3: Bridezillaen i mig jubler :tunge: Billeder følger...

0

Annonce ♥

H2Bs (nye) outfit

I går tog K vores store dreng med til Ringsted Outlet og vupti-vapti kom de hjem med splinternyt jakkesæt fra Hugo Boss - til den nette sum af 1.824 kr.!!! :cheerleader3: Bridezillaen i mig jubler :tunge: Billeder følger...

WAUW det lyder da helt vildt!! Det fortæller jeg fluks videre til min J - Boss er normalt rigtig godt til ham.. Glæder mig til at se billede!

0

H2Bs (nye) outfit

det var dælme billigt :loveshower: forstår godt du jubler

0

H2Bs (nye) outfit

WAUW det lyder da helt vildt!! Det fortæller jeg fluks videre til min J - Boss er normalt rigtig godt til ham.. Glæder mig til at se billede!

H2Bs (nye) outfit

det var dælme billigt :loveshower: forstår godt du jubler

Mit ønske har hele tiden været, at se ham i noget klassisk og "ordentligt" (han er ikke meget for at bruge mange penge på sig selv og tøj..) og min mission med hans Hugo Boss sko, han fik da han fyldte 29 år, var jo også at de skulle matches af et jakkesæt derfra.. Jeg skal lige have lokket ham i det i løbet af ugen og så lægger jeg billeder op :7himmel: MUMS! Så bare ud i outletten med mænderne :biggrin:

0

Annonce ♥

WOW... det var da sygt billigt... Og forstår udemærket Zillaen i dig jubler...

Glæder mig til at se billeder :loveshower:

Jeg skal lige have lokket ham i sættet igen - og det bliver muligvis først efter weekenden... Jeg skal til tøsehygge i sommerhus fra lørdag til søndag og gud hvor jeg trænger :wink:

0

UPS!

Sidste år fik jeg et gavekort til Zalando af min søde kæreste... Og nu er jeg så kommet til at købe en ny clutch (guld-glitter-paillet-halløj :cheerleader3: )

Jeg kan ikke lige få lov at gemme et ordentligt billede af den, så her er link til clutch..

55gk1d.jpg

0

Annonce ♥

UPS!

Sidste år fik jeg et gavekort til Zalando af min søde kæreste... Og nu er jeg så kommet til at købe en ny clutch (guld-glitter-paillet-halløj :cheerleader3: )

Jeg kan ikke lige få lov at gemme et ordentligt billede af den, så her er link til clutch..

Wauw. Jamen - bare WAUW! :D

0

UPS!

55gk1d.jpg

Dejligt med lækkert billigt tøj til H2B.

Og fantastisk fin taske. Nu vil jeg også ha' den 😉😄

0

Annonce ♥

... Jeg holder lige en lille bryllupspause - ja, tre måneder før og jeg kan slet ikke overskue det.. Jeg er begyndt at løbetræne 3 x ugentligt og det er SÅ fedt at få rørt sig og få tankerne lidt andre steder hen..

Lige nu er jeg lidt "fed up" - kan ikke rigtigt komme videre med noget bryllupsrelateret, så jeg holder en lille pause og vender snart tilbage :)

0

årh forstår dig nu godt søde, det kan sagens gå hen og blive for meget, har været der og er der også lidt endnu, men det er pga andre årsager. MEN jeg har også 100 år endnu før det er min tur

tillykke med milepælen :loveshower:

Du gir den bare gas på løbebåndet smukke :cheerleader3::cheerleader3:

Edited by Marie E
0

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå pausen. Jeg havde også brug for en i vinterhalvåret. Et år eller mere er lang tid at beskæftige sig med noget på denne måde.

Jeg håber du vender tilbage med fornyet energi :kiss:

0

Well - Jeg var ude og spille på jeres feststed Bing & Nørgaard i går. Kender jo stedet fra anden sammenhæng, som jeg vist nok har nævnt tidligere men havde aldrig spillet der før. I kan roligt glæde jer. Jonas der står for det derude en en fed fyr der har styr på tingene. Både stedet og personalet var til UG :)

0

Tak for opbakningen tøser.. Har stadigvæk ramt "muren" og ikke planlagt/udrettet mere.. Jeg er som sagt begyndt at løbe, og løbetræner p.t. tre gange om ugen med to veninder - det er hårdt, men super dejligt!

0

Well - Jeg var ude og spille på jeres feststed Bing & Nørgaard i går. Kender jo stedet fra anden sammenhæng, som jeg vist nok har nævnt tidligere men havde aldrig spillet der før. I kan roligt glæde jer. Jonas der står for det derude en en fed fyr der har styr på tingene. Både stedet og personalet var til UG :)

Fedt Bent - det er jeg virkelig glad for at læse! De gange vi har været i kontakt med Jonas (mail og besøge BonCat) har han bare været en knag, så jeg har heldigvis ikke været "nervøs".. Håber det hele spillede sammen med deres og jeres anlæg, musikmæssigt?

0

Annonce ♥

Ingen problemer overhovedet og nemt at komme ind via lagerindgangen. .:) Man kunne sagtens have koblet Boncats højtaleranlæg på under middagen for at få mere spredning (højde) på lyden men det har jeg i forvejen i mit setup .:)

0

Tøj til gommen og tilbehør til bruden

Hej tøser

Efter en lille pause (hvor jeg alligevel ikke har kunne dy mig og kigget forbi BK :wink:) Jeg har tidligere lovet at ligge billeder op af K's flotte jakkesæt fra Hugo Boss og i dag har jeg endelig fået taget mig sammen - de blev ikke så gode og yder slet ikke sættet retfædighed.. Men, her er det:

292pdhh.jpg

Derudover har jeg besluttet mig for, at nedenstående skal være brudesko og taske (nøj, hvor jeg håber jeg kan komme af med alle de andre par sko jeg har købt :oops: )

23m8tg3.jpg

Ellers sker der ikke meget i det lille hjem.. Vi holder fortsat bryllups-planlægningspause, men har da fået sendt information afsted til fotografen.. Og det er vidst det :wink:

Edited by Pille
0

Sikke nogle lækre sko og fin taske Elsker glimmer.

Tak - har virkelig også udviklet en svaghed for glimmer og må beherske mig, når jeg støder på noget i butikkerne, haha.. "Har jeg virkelig behov for det?" Og det har jeg som regel ikke :wink:

0

Min store lillemand har fødselsdag

I dag fylder min ældste søn 5 år - det er jo helt vildt! (Og moderen er jo ikke blevet ét år ældre at se på, haha..)

post-66555-0-21502100-1432458556_thumb.j

Det er hans dygtige far der har taget billedet :a1221:

Edited by Pille
0