Pille

Dig og mig for altid-15.08.15.. Nye billeder 25/10-2015

1,176 indlæg i dette emne

Min store lillemand har fødselsdag

I dag fylder min ældste søn 5 år - det er jo helt vildt! (Og moderen er jo ikke blevet ét år ældre at se på, haha..)

attachicon.gifIMG_1666.JPG

Det er hans dygtige far der har taget billedet :a1221:

F**K det er et godt billede af sønnike :loveshower::loveshower: just LOVE IT hvor er din hubby bare god til det.

kæmpe tillykke med store lillemand :wink: ja det går hurtigt, bare vent til han starter i skole, så går det endnu hurtigere :blush::tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blomsterinspiration

Og så er jeg faldet over lidt blomsterinspiration - min mor elsker blomster, og har fået lov til at overtage opgaven med både brudebuket og blomster til bordet.. Jeg fandt disse og synes de er så fine og uden så meget halløj.. Det kan jeg jo godt li' :wink: Jeg er ikke så høj, så brudebuketten skal lige være en lille smule mindre..

2rvy1wk.png

5m0foj.png

24pxekn.png

Redigeret af Pille
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store lillemand har fødselsdag

I dag fylder min ældste søn 5 år - det er jo helt vildt! (Og moderen er jo ikke blevet ét år ældre at se på, haha..)

attachicon.gifIMG_1666.JPG

Det er hans dygtige far der har taget billedet :a1221:

F**K det er et godt billede af sønnike :loveshower::loveshower: just LOVE IT hvor er din hubby bare god til det.

kæmpe tillykke med store lillemand :wink: ja det går hurtigt, bare vent til han starter i skole, så går det endnu hurtigere :blush::tunge:

Hov, din lykkeønskning havde lige forputtet sig :wink: Jeg ELSKER også når Kenneth tager drengene med på fototur - han er et naturtalent til at skyde billeder og Noah er bare så naturlig foran kameraet (han har været på maaaaaange shoots siden han blev født, haha)

Må næsten også flashe et af lillebror (som er liiidt sværere at tage billeder af.. = han hører slet ikke efter :pokey: ) Mon det går, når nu det ikke er bryllupsrelateret? :wink:

Jeg elsker også blomsterne og håber at min mor kan ramme det sådan nogenlunde til en OK pris! Pengene er ved at være små nu :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kæft et lækkert billede af din søn.

Tillykke med ham :)

Tak søde Rikke! Vi havde en hektisk dag med fejring af sønnike og så videre til pakistansk bryllup, hvor K skulle lege bryllupsfotograf for første gang (Jeg har virkelig fornyet respekt for de fotografer der lever af det!!) Jeg så ikke K hele aftenen og i dag har han brugt stort set hele dagen på at redigere billeder (men, er du vimmersvej, hvor er de blevet smukke - hvis ikke jeg skulle giftes med ham, så skulle han tage billederne til mit bryllup :lol:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lækker dreng

Kender godt det med manglende højde, også derfor jeg gik efter en mindre buket.

Tak mus.. Jeg må da lige ind og lure på din tråd (bedre sent end aldrig, ik'?) - og TILLYKKE med at du nu er en gift dame :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort og lidt forsinket tillykke med sønnike, hvor er han da bare en superlækker lille knægt.. Sikke et fantastisk billede af ham - din kæreste burde da vist gøre noget mere i det der fotografering.. ;) Fik du lagt et billede ind af lillebror også? Jeg kan desværre kun se billedet af din store søn, og slet ikke nogle af de andre billeder du har lagt op på det sidste.. Måske fra min private pc'er - det finder jeg nok ud af, når jeg kommer online derhjemme næste gang.. ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Møde med præst

Jeg har i dag skrevet en mail til den præst, som skal vie os. Det bliver desværre ikke ham, som har døbt begge drenge - men, det har jeg jo vidst længe.. Det er en kvindelig præst og hun virker bare rigtig flink! Hun har ferie i hele juli måned, så hun ville gerne mødes med os allerede i næste måned :blink: Nu er det så'n rigtig virkeligt at jeg faktisk skal giftes :biggrin: Så i morgen finder K en dag, hvor han kan tage fri fra arbejde, så vi kan møde op i kirken og snakke med præsten og gennemgå ritualet osv. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne drenge... Og hvor er det bare skønt at sådanne billeder kan få en til at smile... bare på billederne er de charmetrolde :loveshower:

Ihh hvor spændende med møde med præsten. Så bliver det hele bare så meget mere virkeligt :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak d'damer :loveshower: Jeg er meget stolt af alle mine 3 drenge :wink:

Kjolen

Da jeg købte min kjole tilbage i november, sagde Hanne fra House of Brides, at jeg ville få den omkring maj måned.. Så selvom maj ikke er helt slut endnu, valgte jeg alligevel at ringe til hende i går.. :oops: Hun havde rykket for den og ville ringe til mig ligeså snart den kom hjem.. Ihh, hvor jeg altså glæder mig til at få den på igen og se/mærke om jeg virkelig tog det rigtige valg for 6 mdr. siden (det er jeg nu egentlig ikke i tvivl om, at jeg gjorde..)

Redigeret af Pille
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kender jeg godt, det der med: "Kan jeg stadig lide den?!"

Det håber jeg for dig! Jeg kan godt lide min stadig (igen?), men var virkelig nervøs. Det er jo mange penge at smække på bordet! :blink:

Godt at du stadig/igen kan lide din kjole.. Jeg er bare bange for, om jeg har levet lidt for godt det sidste halve år og ikke kan passe kjolen længere (tror jeg har taget omkring 3 kg på) Heldigvis er der snøre i, men altså.. Nøj, den må gerne komme hjem snart - og helst i går :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Smykker

Jeg havde, for hvad der føles som evigheder siden, forelsket mig i nogle smykker fra Susanne Friis Bjørner, men synes godt nok de er lidt pebrede.. Så jeg gik på etsy (det er altså et farligt sted :oops:) og har fundet noget der minder en lille smule om dem, jeg oprindeligt ville have..

Etsyshoppen har både øreringe og halskæden, men jeg kan virkelig ikke se om farverne matcher.. Det er her jeg har brug for jeres trænede (bridezilla) øjne :tunge:

På beskrivelsen af halskæden står dette:

Erinite glass teardrop necklace. Clear green bridesmaids necklace Mint necklace Green glass necklace Prasiolite crystal necklace Green setpost-66555-0-73788300-1433014418_thumb.j

og ved øreringene står dette:

Green glass earrings Erinite earrings, teardrop earrings Green bridesmaids Gold dangle earrings. Wedding jewelry, bridesmaids gifts

post-66555-0-21648000-1433014573_thumb.j

Jeg kan VIRKELIG ikke se om det er de samme farver? Ville være så ærgerligt at komme med grønne øreringe og en mint halskæde.. Ville gerne undgå at skrive til sælgeren, da mit engelske er lidt rustent :wink:

Redigeret af Pille
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Smykker

Jeg havde, for hvad der føles som evigheder siden, forelsket mig i nogle smykker fra Susanne Friis Bjørner, men synes godt nok de er lidt pebrede.. Så jeg gik på etsy (det er altså et farligt sted :oops:) og har fundet noget der minder en lille smule om dem, jeg oprindeligt ville have..

Etsyshoppen har både øreringe og halskæden, men jeg kan virkelig ikke se om farverne matcher.. Det er her jeg har brug for jeres trænede (bridezilla) øjne :tunge:

På beskrivelsen af halskæden står dette:

Erinite glass teardrop necklace. Clear green bridesmaids necklace Mint necklace Green glass necklace Prasiolite crystal necklace Green set il_570xN.576683473_o31m.jpg

og ved øreringene står dette:

Green glass earrings Erinite earrings, teardrop earrings Green bridesmaids Gold dangle earrings. Wedding jewelry, bridesmaids gifts

il_570xN.431127561_6bks.jpg

Jeg kan VIRKELIG ikke se om det er de samme farver? Ville være så ærgerligt at komme med grønne øreringe og en mint halskæde.. Ville gerne undgå at skrive til sælgeren, da mit engelske er lidt rustent :wink:

Jeg ville sige at beskrivelsen "erinite" indebærer at det er samme farve. Erinite bør være beskrivelsen på den farvede af rhinsten der er brugt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

^^ Jeg ville ikke turde satse på selv at vurdere det ud fra billederne. Men jeg vil rigtig gerne hjælpe dig med det engelske hvis det er? Tror ikke du kommer udenom at kontakte sælger. Det vil som du også selv siger være så surt at stå med to forskellige farver og skulle sende den ene tilbage.

Det behøver jo ikke være nogen lang beskrivelse til sælger men f.eks. bare:

"Dear seller,

I'm interested in your items: "Erinite glass teardrop necklace. Clear green bridesmaids necklace Mint necklace Green glass necklace Prasiolite crystal necklace Green set"

and "Green glass earrings Erinite earrings, teardrop earrings Green bridesmaids Gold dangle earrings. Wedding jewelry, bridesmaids gifts".

But before I purchase I would like to know if it is the same green color in both items?

Thank you and best regards

Pille"

:biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Smykker

Jeg havde, for hvad der føles som evigheder siden, forelsket mig i nogle smykker fra Susanne Friis Bjørner, men synes godt nok de er lidt pebrede.. Så jeg gik på etsy (det er altså et farligt sted :oops:) og har fundet noget der minder en lille smule om dem, jeg oprindeligt ville have..

Etsyshoppen har både øreringe og halskæden, men jeg kan virkelig ikke se om farverne matcher.. Det er her jeg har brug for jeres trænede (bridezilla) øjne :tunge:

På beskrivelsen af halskæden står dette:

Erinite glass teardrop necklace. Clear green bridesmaids necklace Mint necklace Green glass necklace Prasiolite crystal necklace Green set il_570xN.576683473_o31m.jpg

og ved øreringene står dette:

Green glass earrings Erinite earrings, teardrop earrings Green bridesmaids Gold dangle earrings. Wedding jewelry, bridesmaids gifts

il_570xN.431127561_6bks.jpg

Jeg kan VIRKELIG ikke se om det er de samme farver? Ville være så ærgerligt at komme med grønne øreringe og en mint halskæde.. Ville gerne undgå at skrive til sælgeren, da mit engelske er lidt rustent :wink:

Jeg ville sige at beskrivelsen "erinite" indebærer at det er samme farve. Erinite bør være beskrivelsen på den farvede af rhinsten der er brugt.

Tak! Jeg undrer mig bare over, at der ved den ene står "mint necklace" og den anden står "green (glass) ...."

^^ Jeg ville ikke turde satse på selv at vurdere det ud fra billederne. Men jeg vil rigtig gerne hjælpe dig med det engelske hvis det er? Tror ikke du kommer udenom at kontakte sælger. Det vil som du også selv siger være så surt at stå med to forskellige farver og skulle sende den ene tilbage.

Det behøver jo ikke være nogen lang beskrivelse til sælger men f.eks. bare:

"Dear seller,

I'm interested in your items: "Erinite glass teardrop necklace. Clear green bridesmaids necklace Mint necklace Green glass necklace Prasiolite crystal necklace Green set"

and "Green glass earrings Erinite earrings, teardrop earrings Green bridesmaids Gold dangle earrings. Wedding jewelry, bridesmaids gifts".

But before I purchase I would like to know if it is the same green color in both items?

Thank you and best regards

Pille"

:biggrin:

1000 tak for hjælpen - den sidste linie var lige det jeg havde brug for :wink: Var begyndt på en skrivelse tidligere i dag, men kommer hurtigt ud i lange søforklaringer på dansk, og hvordan ville det ikke ende når det er på engelsk, haha.. Beskeden er nu sendt afsted til Spanien :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer