Pille

Dig og mig for altid-15.08.15.. Nye billeder 25/10-2015

1,176 posts in this topic

Jeg har også overvejet spraytan til mit maj bryllup, men har aldrig prøvet det før

Det lyder altså ikke helt så skønt, hvis det sådan er klistret. Men synes bare det er sjovt hvis det ikke kan holde 7 dage for hvis man googler lidt om spraytan så mener jeg da at de fleste steder skriver at der holder op til 14 dage måske man bare skulle tage lidt solarium op til, hvis vejret er dårlig til maj så man ikke er en blegfis

Der hvor vi fik det lavet står der også, at det holder 5-10 dage, men at de anbefaler brude at få det lavet maks. 3 dage før og helst dagen inden brylluppet.. Jeg gik i bad i går aftes og synes hverken jeg lugter eller klistrer mere - du kan jo evt. prøve det af et stykke tid inden jeres bryllup og se hvor længe det holder og om du kan holde ud at klistre et par dage før :wink:

0

Annonce ♥

Det glemte jeg alt om at skulle. Jeg er bare en blegfis og så håber jeg bare at de der "bikini"stropper ikke kan ses for tydeligt eller at jeg har "tshirt" på.

Men er da lidt vildt hvis det ikke kan holde til lørdag :huh: ... jeg mener det er da ikke så længe...

Hvor er det dejligt at du også skriver updates nu :loveshower: . Ihhh det er lige om lidt... hvor er det vildt.... :cheerleader3:

Desværre har de lovet at vi får regn hele dagen... hvor tarvelige er de der dumme vejrguder lige? :pokey:

0

Jeg har også overvejet spraytan til mit maj bryllup, men har aldrig prøvet det før

Det lyder altså ikke helt så skønt, hvis det sådan er klistret. Men synes bare det er sjovt hvis det ikke kan holde 7 dage for hvis man googler lidt om spraytan så mener jeg da at de fleste steder skriver at der holder op til 14 dage måske man bare skulle tage lidt solarium op til, hvis vejret er dårlig til maj så man ikke er en blegfis

Der hvor vi fik det lavet står der også, at det holder 5-10 dage, men at de anbefaler brude at få det lavet maks. 3 dage før og helst dagen inden brylluppet.. Jeg gik i bad i går aftes og synes hverken jeg lugter eller klistrer mere - du kan jo evt. prøve det af et stykke tid inden jeres bryllup og se hvor længe det holder og om du kan holde ud at klistre et par dage før :wink:

Det kunne godt være man skulle prøve det engang til vinter når ens sommerfarve nu er forsvundet :)

Jeg tænker bare hvis man får det lavet dagen før, kan det så ikke smitte af på kjolen?? :)

0

Det kunne godt være man skulle prøve det engang til vinter når ens sommerfarve nu er forsvundet :)

Jeg tænker bare hvis man får det lavet dagen før, kan det så ikke smitte af på kjolen?? :)

Jeg ville personligt aldrig få det lavet dagen før mit bryllup - føler mig stadigvæk lidt sticky :wink: Har haft mørkt tøj på det meste af dagen, så ved faktisk ikke helt om jeg stadig smitter af.. Da jeg gik i bad i går aftes, røg der en del overskydende farve (kunne jeg nydeligt følge med i på mit hvide klinkegulv, haha) Jeg overvejer faktisk at gå i bad og begynde at skrubbe det af (aner ikke om man kan det) for min farve på hænderne ser ud af H til allerede :blink:

0

Annonce ♥

Det glemte jeg alt om at skulle. Jeg er bare en blegfis og så håber jeg bare at de der "bikini"stropper ikke kan ses for tydeligt eller at jeg har "tshirt" på.

Men er da lidt vildt hvis det ikke kan holde til lørdag :huh: ... jeg mener det er da ikke så længe...

Hvor er det dejligt at du også skriver updates nu :loveshower: . Ihhh det er lige om lidt... hvor er det vildt.... :cheerleader3:

Desværre har de lovet at vi får regn hele dagen... hvor tarvelige er de der dumme vejrguder lige? :pokey:

Jeg synes ærlig talt ikke det ser så pænt ud i dag - ved ikke om det er min egen skyld, fordi det har været en varm dag og jeg har svedt for meget.. Men, mine hænder ligner noget der er løgn :td:

Fire dage - det er ikke til at forstå! Og ja, dumme lorte-vejrguder, jeg er overhovedet ikke fan :angry:

0

TIRSDAG

I dag har jeg fået lavet gelenegle - er okay tilfreds med resultet omend nogle af dem synes at være en smule skæve..

6p6uyt.jpg

Derudover har vi fået mail tilbage fra BonCat, så vi kan komme videre med projekt menu-wraps, dem sidder K og bikser med lige nu.. De har så desværre også fået et påbud fra Kbh.s kommune om, at musikken skal spilles via husets eget anlæg - dvs. at DJ'en skal skal koble sig på deres højtalere (noget i den dur..) Det er pisse irriterende, men jeg bliver ringet op i løbet af ugen af DJ'en der skal spille for os, og så må han tage fat i BonCat og snakke om hvordan det skal foregå, for jeg har hat forstand på det.. Bare musikken spiller og jeg kan få lov til at synge og danse, så er jeg glad!

Når vi har fået lavet vores endelige menu-wraps, lægger jeg selvfølgelig billeder op :wink:

Vi har i dag fået et afbud (også en af dem vi selv måtte skrive til, for at høre om han kom..) K's fætter er desværre gået ned med stress og kan ikke overskue så mange mennesker på en gang. Det er pisse ærgerligt - både at han er blevet ramt af lorte-stress, men også at vi nu skal til at bakse med bordplan.. Men, det er det mindste af det hele..

Edited by Pille
0

super flotte negle søde :loveshower: øv med musikken og øv med K's fætter, håber bordplanden lykkedes

Tak søde Marie - vi må kigge på ny bordplan i dag, men den var alligevel ikke så god, så nu må vi se om det lykkedes bedre :wink:

0

Annonce ♥

ONSDAG!

I dag skal vi til tandlægen. K har ikke været afsted i flere år (han er virkelig dårlig til at passe på sig selv, selvom jeg har bedt ham MANGE gange om at se en tandlæge og en læge.. I kender mænd :tunge:) Vi skal bare have en tandrensning, men det bliver godt for K - han (også jeg) er rygere, så det har sat sine spor på hans bisser :(

Derudover har jeg fået mit strømpebånd lavet og det er bare så smukt.. Tror jeg venter med at tage det på til vi er kommet til festen, da jeg er bange for det falder ned i løbet af dagen..

24brcyo.jpg

(Giga-lårbillede, det beklager jeg :wink: )

I går fik jeg skåret alle 52 menu-wraps ud og det bliver rigtig godt..

0

Hey Pille, jeg brugte fashion tape til mit strømpebånd og det sad perfekt til Kamilla hev det af kl 12 om natten. En rulle koster 90 og der er over halvdelen tilbage, så du kan få det til en 50'er! Hvad siger du?

Jeg brugte det også til mine sko, som jeg blev ved med at træde ud af.

Og uh, det er lige om lidt!! Du kan godt glæde dig :wink:

0

Wow... dine negle er blevet super flotte :loveflag: . Har tit hørt fra veninder som får dem lavet tit at de godt kan se skæve ud, men er det ikke. Det er synsbedrag... og jeg kan ikke se det på det billede der.

Og dit strømpebånd er da bare så sødt og romantisk :loveshower: ..Og gigalår?? Hvad i alverden snakker du om? :blink:

Glæder mig til at se jeres menu-wraps...

Trist med fætteren. Er da synd for ham at han har fået stress, men også bare lidt øv at skulle sidde med bordplan igen.

Haha.. jeg fik en helt knude i maven da du skrev at H2B skulle til tandlæge... jeg HADER tandlæger og er rædslagen for dem. Men det er super god "undskylding" for at han får det gjort. :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jeg synes også dine negle er fine og synes bestemt ikke de ser skæve ud :)

Rigtig fint strømpebånd, hvem har lavet det?

Synes det er rigtig spændende at følge med hver dag i ugen op til og så de gode billeder, så glæder man sig helt til det bliver ens egen tur :cheerleader3:

Jeg vil også gerne se jeres menu-wraps :)

0

De har så desværre også fået et påbud fra Kbh.s kommune om, at musikken skal spilles via husets eget anlæg - dvs. at DJ'en skal skal koble sig på deres højtalere (noget i den dur..) Det er pisse irriterende, men jeg bliver ringet op i løbet af ugen af DJ'en der skal spille for os, og så må han tage fat i BonCat og snakke om hvordan det skal foregå, for jeg har hat forstand på det.. Bare musikken spiller og jeg kan få lov til at synge og danse, så er jeg glad!

Det er nok efter jeg spillede der i maj måned :) :) Nej modsat visse andre steder (og Beghuset i Dragør i særdeleshed som virkelig kæmper en kamp) så var der ikke egentlige klager der og de kan selv godt lide rigtig høj "musik" når de går og rydder op efter festen. . :) Se positivt på det som du også gør :) I modsætning til mange andre steder er højtaleranlægget på Boncat ganske glimrende og det er også nemt at koble sig op på. Det kan også godt spille forholdsvis højt. Måske ikke så højt som vores men så kan man også bedre høre når du synger :) Jeg har skrevet til René at han skal ringe til Jonas og lige aftale nærmere.

0

Hey Pille, jeg brugte fashion tape til mit strømpebånd og det sad perfekt til Kamilla hev det af kl 12 om natten. En rulle koster 90 og der er over halvdelen tilbage, så du kan få det til en 50'er! Hvad siger du?

Jeg brugte det også til mine sko, som jeg blev ved med at træde ud af.

Og uh, det er lige om lidt!! Du kan godt glæde dig :wink:

Hej du skønne gifte kvindemenneske..

Tak for tilbuddet om tape, men tror desværre ikke vi kan nå at afhente det :o (holy cow, det er I OVERMORGEN!!) Ellers tusind tak for dit tilbud! :kiss:

Jeg glæder mig sindssygt meget, men har sgu også ret mange nerver ... Vågnede lidt i 6 og kunne ikke sove mere - til trods for, at begge unger sover endnu... :blink:

Jeg glæder mig til gengæld til flere billeder og beretning fra dig :biggrin:

0

Dejligt mange ting I får ordet - det er da godt at brylluppet også kan have den effekt, at din kæreste får passet på sig selv :) Rigtig flot strømpebånd!

Ja, det var virkelig en succesoplevelse med tandlægen.. Jeg er imponeret over, at en mand på 30, der ikke har været til tandlæge siden han gik i folkeskole, kan troppe op og have NUL huller og ingen tandsten.. Han er fandme en heldig kartoffel :tunge:

0

Annonce ♥

Wow... dine negle er blevet super flotte :loveflag: . Har tit hørt fra veninder som får dem lavet tit at de godt kan se skæve ud, men er det ikke. Det er synsbedrag... og jeg kan ikke se det på det billede der.

Og dit strømpebånd er da bare så sødt og romantisk :loveshower: ..Og gigalår?? Hvad i alverden snakker du om? :blink:

Glæder mig til at se jeres menu-wraps...

Trist med fætteren. Er da synd for ham at han har fået stress, men også bare lidt øv at skulle sidde med bordplan igen.

Haha.. jeg fik en helt knude i maven da du skrev at H2B skulle til tandlæge... jeg HADER tandlæger og er rædslagen for dem. Men det er super god "undskylding" for at han får det gjort. :cheerleader3:

Tak - jeg er også meget glad for dem.. Jeg er en rigtig tøsetøs og elsker at blive "dullet" op med negle og alt hvad der tilhører.. Så jeg er også meget spændt på eyelashextensions i morgen..

Menu-wraps bliver gjort færdige i dag eller i morgen.. Og SÅ kommer der billeder :biggrin: Bordplan bliver vi ved med at udskyde - det stresser mig lidt :blink:

Jeg deler din tandlægeskræk og havde megaondt i maven i går, selvom jeg var afsted til tandlæge så sent som i marts.. Men, min egen tandlæge, som så også holder til i Langbortistan (Birkerød) havde ferie (han er bare SÅ sød og flink) og jeg måtte jo finde en tandlæge - ringede til en i Albertslund Centret (5 min. væk fra vores hjem) og fik tiden i går.. Og ved du hvad, jeg døde ikke og de var rigtig flinke, så nu skifter jeg tandlæge :huh:

0

Jeg synes også dine negle er fine og synes bestemt ikke de ser skæve ud :)

Rigtig fint strømpebånd, hvem har lavet det?

Synes det er rigtig spændende at følge med hver dag i ugen op til og så de gode billeder, så glæder man sig helt til det bliver ens egen tur :cheerleader3:

Jeg vil også gerne se jeres menu-wraps :)

Tak! Jeg har købt blonde og applikation af Camilla_Krøier og så har min kollega syet det for mig.. Det er så tøset og "blinget" på den simple måde - det er lige mig! :loveshower:

Tiden går hurtigt - nu har vi været i gang med planlægningen i flere år, så at det "allerede" er ved at være nu, er helt uvirkeligt!

Jeg lover at lægge billeder op af menu-wraps så snart de er færdige :cheerleader3:

0

De har så desværre også fået et påbud fra Kbh.s kommune om, at musikken skal spilles via husets eget anlæg - dvs. at DJ'en skal skal koble sig på deres højtalere (noget i den dur..) Det er pisse irriterende, men jeg bliver ringet op i løbet af ugen af DJ'en der skal spille for os, og så må han tage fat i BonCat og snakke om hvordan det skal foregå, for jeg har hat forstand på det.. Bare musikken spiller og jeg kan få lov til at synge og danse, så er jeg glad!

Det er nok efter jeg spillede der i maj måned :) :) Nej modsat visse andre steder (og Beghuset i Dragør i særdeleshed som virkelig kæmper en kamp) så var der ikke egentlige klager der og de kan selv godt lide rigtig høj "musik" når de går og rydder op efter festen. . :) Se positivt på det som du også gør :) I modsætning til mange andre steder er højtaleranlægget på Boncat ganske glimrende og det er også nemt at koble sig op på. Det kan også godt spille forholdsvis højt. Måske ikke så højt som vores men så kan man også bedre høre når du synger :) Jeg har skrevet til René at han skal ringe til Jonas og lige aftale nærmere.

Ja, der er jo ikke noget at gøre det ved, men det er pisse ærgerligt (som de selv skriver i deres mail) Hahaha, håber ikke man kan høre når jeg synger, for så kommer politiet da først og lukker festen :lol:

Som du ved snakkede jeg med René i går og har fuld tiltro til, at han finder ud af det med Jonas :thumbsupsmileyanim:

0

TORSDAG

I dag stod jeg meeeeeget tidligt op - endda før mine morgenglade børn.. Jeg har så mange sommerfugle og tanker der flyver rundt og jeg kunne ikke sove mere.. I går havde vi besøg af toastmaster, som kommer til at klare opgaven til UG - jeg har fuld tiltro til ham.. Hans besøg resulterede "desværre" også med, at jeg måtte skippe løbeturen, så jeg har ikke været ude i 3 dage (hvor jeg så lige løb næsten 8 km, dét er altså noget af en bedrift - har kun løbet i 3 mdr. og det er den længste tur jeg har været på - det var FEDT!)

Nå, tilbage til bryllup :tunge: Kl. 22.00 i går fik jeg så lavet/limet vores photoprops - de bliver sjove :toot: Jeg skal nok lægge billeder op ad det senere

I dag skal K hente helium og jeg har nogle glimmerprojekter der skal gøres færdige.. Skal have guldrammen færdig, sprayet de sidste marmeladeglas, puffet pompoms, vi skal have lavet bordplan..

0

Annonce ♥

Uhhhhhhhhhhhhh stort tillykke med i morgen - håber I har nået det hele og kan slappe af og se frem til en fantastisk dag i morgen. Håber alt klapper som det skal og I får hinandens ja... (mon ikke :wink::a1221: ) TILLYKKE

0