Pille

Dig og mig for altid-15.08.15.. Nye billeder 25/10-2015

1,176 posts in this topic

Annonce ♥

Kæmpe tillykke med bryllupsdagen smukke håber i får den mest fantastiske og uforglemmelig dag :loveshower::loveshower: glæder mig til at hører alt fra jeres dag og se en masse skønne billeder der oser af kærlighed

0

Annonce ♥

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: Stort Tillykke med dagen søde Pernille. :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Fra Frøken til Fru. ()()

Jeg håber dagen bliver helt uforglemmelig og vejret er med jer. Må at alt arte sig som det skal og håber du vil kunne tænke tilbage og sige at festen var besværet og ventetiden værd.

Tillykke endnu en gang. :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Kæmpe stort tillykke med bryllupsdagen, Pille.. Jeg håber, I får den allerskønneste dag og at I nåede alle de ting I havde sat Jer for. De sidste billeder du har lagt ind, må jeg vente med at se, til jeg er hjemme fra job. æv... MEN så kan jeg måske se dem sammen med lidt mere af din beretning, når den kommer på en gang..

Rigtig god og forhåbentligt en helt uforglemmelig dag til Jer begge...

KH Mulde

0

Annonce ♥

Kære tøser

Tusind tak for alle jeres hilsner - de varmede MEGET da jeg læste dem i morges :loveshower: Vi havde en fuldstændig fantastisk dag og jeg elskede hvert et minut.. I kan lige få et lille sneak-peak af min mand og jeg (og vores to skønne mini-mænd.. Tror desværre ikke man kan se dem så godt..)

post-66555-0-79489500-1439755936_thumb.j

post-66555-0-89105100-1439755982_thumb.j

Okay, jeg har svært ved at begrænse mig - men, kender jeg jer ret, har I ikke noget imod flere billeder :tunge:

1

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej hvor er i bare bryllups lækre. Jeres små drenge er så smarte. Det er det sødeste med de små i jakkesæt og pænt tøj. Glæder mig til beretning!!!

Og kæmpe stort tillykke med i lørdag jo !!

Edited by Heesgaard
0

Tak for alle jeres hilsner! Er helt nyforelsket i min søde mand - elsker at se hvor flot hans hånd ser ud med hans vielsesring på :-D Jeg er i gang med at brygge en beretning sammen, men venter på billeder fra fotografen før jeg lægger den op her..

0

Tak for alle jeres hilsner! Er helt nyforelsket i min søde mand - elsker at se hvor flot hans hånd ser ud med hans vielsesring på :-D Jeg er i gang med at brygge en beretning sammen, men venter på billeder fra fotografen før jeg lægger den op her..

ser frem til den med længsel :tunge::cheerleader3:

0