Pille

Dig og mig for altid-15.08.15.. Nye billeder 25/10-2015

1,176 posts in this topic

Jeg sidder og skriver beretning nu og bliver helt glad indeni.. Tænk der allerede er gået en uge :blink:

Vi skal til tre x fødselsdag i dag, så jeg får nok først mulighed for at lægge første del af beretning op i morgen.. Håber I kan vente :biggrin:

0

Annonce ♥

Torsdag aften/nat

Vi skulle jo være færdige med alle vores projekter: menu-wraps, bordplan, photobooth og props. Jeg kom i tanke om de 50 pompoms jeg havde købt for næsten to år siden, og dem ville jeg jo gerne have med. Vi sad oppe til kl. 01.30 og fik styr på de sidste småting. Jeg var fuldstændig bombet til sidst, men vi nåede det hele.

23h2hrq.jpg

14niuyp.jpg

1

Fredag

Er vi trætte, men jeg har en aftale om at få lavet øjenvipper i Roskilde af min mors veninde. Jeg har forinden snakket med alt-mulig-manden fra Sognegården og han ville være der mellem 07.00-12.00.. Jeg vidste at chancen for at være færdige i Roskilde inden kl. 12.00 var lille, så min mor og jeg tog over med drikkevarer, chips, kaffe og lign. kl. 07.30. Vi havde en aftale med min mors veninde kl. 08.30/09.00 og det tog TO timer at få lagt øjenvipper på mig – men, hold nu KÆFT, hvor blev det flot! Jeg er ellevild med det og her, 3 dage efter, ser det stadigvæk godt ud. Jeg kunne virkelig godt blive forfalden til det.

2d5q53.jpg

Vi var hjemme i Albertslund omkring kl. 13.00, hvor jeg skal “overtage” ungerne. Mens jeg har været væk, har Kenneth pakket alle vores kasser med drikkevarer, bordplan, menu-wraps, bordkort og de tusind andre ting vi (han) skulle have med os (sig).

Min mor havde jo sørget for blomster, og det var meningen at hun skulle hente dem kl. 14.00 og køre dem ud til feststedet kl. 15.00, hvor vi kunne komme og aflevere tingene, men min mor havde pludselig fået den fikse idé, at hun ville til frisøren, så vi kunne ikke nå at køre til Brøndby og hente blomster og derefter køre til Vanløse – så de stod på hovedet for os og kørte derud med blomsterdekorationer i tide. Kenneth var stadigvæk derude og da han kom hjem, fortalte han hvor smukke de var.

Han kørte mod Vanløse kl. 14.30 og var hjemme igen et par timer senere. Og da kunne vi ”slappe af” – tingene var nu ude af vores hænder og vi kunne ikke gøre andet end at vente på, at lørdag kom.

Vi spiste aftensmad sammen, hyggede med ungerne og gav dem et bad. Da de var blevet puttet efter Disney Sjov, begyndte jeg at pakke min taske. Kenneths faster ville hente mig kl. 21.00 og skulle sammen med min mor og jeg overnatte til lørdag. Faster er verdens skønneste, mest overskudsagtige og dejligste kvinde – en kvinde jeg virkelig beundrer, så da hun sagde ja til at overnatte med os fredag til lørdag og tage med ned til frisøren og gøre mig klar hjemme, blev jeg vildt glad.

Hjemme hos min mor, var der sørget for royal overnatning med roser i sengen og bare total hygge. Vi var alle tre lidt flade og spændte, så vi satte os ned og spiste lidt frugt og drak en sodavand ;) Ved tolvtiden gik vi i seng (sov alle tre i min mors store dobbeltseng med mig i midten). Vi lå og snakkede og grinede til lidt over et, hvor jeg sendte Kenneth en sms og sagde godnat.

2ev94ip.jpg

post-66555-0-79569700-1440345421_thumb.j

Jeg faldt relativt hurtigt i søvn og sov hele natten.

Edited by Pille
1

Annonce ♥

uhh et (sent) tillykke med jer og kærligheden :loveshower:

hvor ser I smukke ud!!! Følger spændt med!

Hvor har du fået lavet vipper? Bor nemlig i Roskilde, og de er BARE flotte de vipper!

0

Annonce ♥

Lørdag - DAGEN

Vågnede 05.45 stod op og tissede og tænkte ”ej, jeg prøver lige at se om jeg kan sove lidt mere” – og så sov jeg sgu til kl. 08.00!! Min mor er morgenmenneske og var stået tidligt op og havde bagt hjemmebagte boller. De blev serveret i høj morgensol med kaffe, frisk frugt og noget bedsk boblevand. Så kom min mor med morgengaven – vi havde aftalt, at spare på pengene og ikke give hinanden gaver, men sådan er Kenneth altså, og heldigvis havde jeg selv kreeret en (som jeg så synes var ret fesen i forhold til hans). Jeg fik et mega-sejt TomTom løbeur, som var ude på sin første tur d. 18. aug. Og selvfølgelig var det i min farve; limegrøn.

Jeg havde skrevet 12 grunde til jeg elsker ham på, på et grønt stykke pap og 12 ting vi skal lave sammen på et rødt stykke papir. Det første han trak var ”du er kreativ” og ”middag med stearinlys”. Lige hvor kreativ han i virkeligheden er, kommer I til at høre om senere.

141jvav.jpg

1tu1jn.jpg

Kl. 09.00 går jeg i bad, uden at vaske hår, men prøver at barbere ben :-P Og det lykkedes vidst meget godt. Kl. 09.50 kører vi ned i Albertslund Centret, hvor vi har en frisøraftale kl. 10.00 og har aftalt at mødes med vores fotograf Søren.

Edited by Pille
1

Hvor har du fået lavet vipper? Bor nemlig i Roskilde, og de er BARE flotte de vipper!

Jeg kan ikke huske hvad det hedder, men det kan jeg lige finde ud af og vende tilbage!

0

Følger spændt med :)

Hvor er det bare en sjov og hyggelig idé sådan at gøre overnatningen lidt speciel med roser osv. :thumbsupsmileyanim:

Det var SÅ hyggeligt, at min mor havde gjort lidt ekstra ud af det.. Jeg er den eneste pige af en søskendeflok på tre og mine forældre blev skilt da jeg gik i 2. klasse og har boet mest hos hende - så jeg er helt klart mors pige, og jeg tror det var en meget stor dag for hende..

0

Annonce ♥

Følger også med i din fine beretning :) Så flot med øjenvipperne!

Dejligt at der er nogle der gider at læse med :wink: Er bange for, at jeg bliver alt for pladderromantisk - men, det var bare sådan en dejlig dag :loveshower: Men, som alle de andre gifte damer siger, så går den aaaaaalt for hurtigt!

0

jaarh beretning :cheerleader3::cheerleader3: glæder mig til at se og hører meget mere :loveshower::loveshower:

hvor blev dine øjevipper fine :loveshower:

Jeg kommer nok til at holde en (ufrivillig) pause, da jeg ikke har billeder fra fotografen og jeg synes en beretning bliver ret meget federe med de helt rigtige billeder til :wink: Og tak - øjenvipperne holder endnu og jeg bliver sgu nok nødt til at fortsætte, for hold nu op, hvor er det dejligt at man slipper for at tage mascara af og på morgen og aften, især med de to unger herhjemme, hvor der bare er fuld knald på!

0

:cheerleader3: Så flot det ser ud Pille. Sikke hyggeligt med 3 piger alle i samme seng dagen før brylluppet. :loveshower:

Tak Line - hvor er det dejligt at du læser med :loveshower: Ja, det var SÅ hyggeligt med tøsehygge (har fået lagt et billede op på s. 57, så kan man virkelig se hvor sjovt vi har det!)

0

Annonce ♥

Jeg kan ikke huske hvad det hedder, men det kan jeg lige finde ud af og vende tilbage!

Det må du virkelig gerne, for de er godt nok flotte - og vildt, at de stadig holder!! Det bliver jeg simpelthen nødt til at prøve :lol:

0

LØRDAG - fortsat

Jeg fortsætter lidt med beretningen til trods for, at jeg mangler lidt billeder til at udfylde hullerne. Så når jeg har billederne der passer til beretningsdelen, så lægger jeg dem. Skal nok prøve at gøre opmærksom på, når der er lagt billeder ind :wink:

Vi hygger os, får sat håret og allerede ved 11.30-tiden, tror jeg, er vi færdige og drager hjemad, hvor jeg kommer i det andet undertøj/corsage og får lagt min makeup. Jeg har på intet tidspunkt fra jeg stod op været stresset, men bare nydt det hele og alle mine sommerfugle i maven.

Omkring kl. 12.00 (tror jeg) kører Søren over til kirken, for at tage billeder af Kenneth, unger, kirke og gæster.. Og kl. ca. 12.15 hopper jeg i kjolen. Det er første gang jeg bliver lidt halvstresset, da min mor har lidt problemer med at krydse snorene korrekt. Jeg hopper op på sofabordet og herefter lykkedes det. Jeg kan på dette tidspunkt høre, at min far og stedmor er kommet og venter udenfor.

Lige deromkring kommer min brudebuket også (og drengenes knaphulsblomster) og hold nu op, hvor er den bare smuk. Lige hvad jeg drømte om og ønskede mig!

29o3km1.jpg

Da jeg er færdigsnøret og har fået stilletterne på, går jeg ud til de ventende; og der er mange! Min far og stedmor, min mors to naboer (og hhv. den enes barn+kæreste og den andens forældre). Der var godt nok mange komplimenter og jeg blev helt rød i fjæset.

Min venindes kæreste er også kommet med den megaseje bil og vi er klar til at køre mod kirken. Vi tager en lille omvej, da vi er i god tid – min mor, stedmor og K’s faster skal lige have et forspring, da de også skal aflevere knaphulsblomster til drengene i kirken.

post-66555-0-64878900-1440529924_thumb.j

Edited by Pille
0

Annonce ♥

KIRKEN/VIELSEN

Det er en helt surrealistisk tur til kirken og sommerfuglene flyver vildt omkring. Da vi kommer op på gårdspladsen bliver jeg mødt af mine to unger i jakkesæt og voks i håret – hold nu op, hvor jeg fik en stor klump i halsen og var allerede der ved at tude. Den lille var meget morsyg, som jeg vidste han ville være, da han ikke havde set mig siden fredag aften..

post-66555-0-87203400-1440530053_thumb.j

Vi går ind i våbenhuset – min far med Noah i hånden og jeg med Oliver. Oliver ville ikke gå forrest med Noah i hånden, så vi måtte improvisere.. Problemet var bare, at Glostrup kirkes midtergang ikke er så bred, og når man i forvejen har valgt en stor kjole (som også var ret svær at gå i pga. alle lagene og måske en for kort oplægning) så havde vi lidt problemer med at gå der og midt i det hele gad Ollie ikke mere og blev nede ved nogle af gæsterne. Turen op til alteret gik alt for hurtigt og jeg fik slet ikke kigget på gæsterne – jeg havde kun øje på Kenneth. Han var en meget stolt og rørt mand, kunne jeg se. Vi fik lige givet hinanden et kindkys og derefter satte vi os. Jeg kan ikke huske så meget af det kirkelige, da ungerne hele tiden var omkring mig og ville sidde på skødet og alt muligt..

post-66555-0-10739800-1440530254_thumb.j (Her er vi blevet gift, kan jeg se - men, de sad sådan på mig/rundt om mig fra vi kom til vi gik :wink: )

Dem skulle der nu også være plads til og Dorte, vores seje præst, havde en engels tålmodighed med dem og pustede endda lysene ud da vi skulle vies, da Oliver ville med op til alters.

Vi sagde vores ja til hinanden, fik ringene på og kyssede! Nu var vi mand og kone – vildt!

post-66555-0-45520900-1440530302_thumb.j

post-66555-0-33608500-1440530403_thumb.j

Edited by Pille
0

Sæbeboblepustning/riskastning/reception

Da ceremonien var slut og vi skulle gå ud, stoppede vi ved dørene til våbenhuset, da min mor havde en overraskelse til os. Blomsterdamens datter spiller klarinet og min mor havde booket hende til at spille to stykker – den ene ved jeg faktisk ikke hvad var for en, men den anden var ”come what may” fra Moulin Rouge. Et rigtigt smukt indslag. Vi gik ud og fik krammere og der blev pustet sæbebobler og kastet med ris (som folk selv havde medbragt..)

post-66555-0-00786100-1440530727_thumb.j

post-66555-0-25569500-1440530749_thumb.j

post-66555-0-27908300-1440530769_thumb.j

Over til receptionen, hvor vi fik lidt at drikke og hilst på kollegaer og de andre gæster. Det var faktisk kun kollegaer fra mit arbjede, som kom. Kenneths gamle chef og nuværende chef havde om fredagen sendt nogle utroligt flotte buketter og chokolade.. Vi fik skåret kagen for, og den smagte godt - den ene bid jeg nåede at få!

post-66555-0-67326600-1440530842_thumb.j

post-66555-0-91991200-1440530860_thumb.j

0