Pille

Dig og mig for altid-15.08.15.. Nye billeder 25/10-2015

1,176 posts in this topic

Tiden til receptionen gik vildt hurtig og lige pludselig skulle vi ud og have taget billeder. Vi kørte i den seje Opel Ascona, så vi begge fik lidt ud af den og lige kunne nyde lidt ”alene-tid” (dog med vores ven som chauffør, men det var hyggeligt!)

post-66555-0-59271400-1440531054_thumb.j

post-66555-0-69487400-1440531074_thumb.j Selvfølgelig havde min veninde sørget for en mega-lækker hygge-snackkurv til os.. Jeg fik næsten spist helt glas vindruer, haha!

Min mor og min veninde tog vores bil med ungerne og så mødtes vi ved Rødovre Stadion og fik taget locationsbilleder. Her skal lyde en kæmpe tak til Søren, vores fotograf, som var meget tålmodig med vores drenge, som var MEGET trætte på dette tidspunkt.

post-66555-0-06012600-1440531124_thumb.j Behind the scenes med mor og Ollie

Da vi syntes vi var færdige, kørte min mor og min veninde drengene hjem til deres babysitter i Albertslund og Oliver nåede lige at få en lille morfar i bilen ;-)

Vi kørte direkte til Bing & Nørgaard, selvom klokken kun var 16.15. De er simpelthen de sødeste mennesker derude. Vi hilste også på René, vores DJ, fra Diskobil, som var ved at rigge til. Ingen stress overhovedet at spore, selvom vi kom rigtig meget for tidligt. Jeg gik og snusede rundt ved bordene og sugede alle indtryk til mig inden gæsterne kom.

Kenneth, Søren og jeg satte os ud i haven og fik lidt at drikke og snakkede og slappede fuldstændigt af. Det var SÅ rart og så hyggeligt!

Stille og roligt nærmede klokkken sig 17.00 og gæsterne begyndte at ankomme. Vi tog parbilleder med det samme og tror faktisk vi nåede at få med ALLE gæsterne inden vi gik til bords kl. 18.00.

Til forret fik vi: crustegt laks med blåmuslinger, dild & mousseline. post-66555-0-62501600-1440533004_thumb.j

Til hovedret fik vi: kalvemørbrad med spinat, perleløg, urtekartofler & bearnaisesauce. post-66555-0-60721800-1440531158_thumb.j

Til dessert fik vi: chokolade brullé med jordbær i jordbær & myntecoulis.

ALDRIG I mit liv, har jeg smagt noget så lækkert!

Edited by Pille
0

Annonce ♥

:cheerleader3: jaaarh mere , vil hører mere :tunge: og se lækre dig :cheerleader3:

meget smuk buket smukke :loveshower:

:loveshower::loveshower::loveshower: Sikke en smuk buket :loveshower::loveshower::loveshower: Og iiiih skriv nu mere..... :biggrin: mere mere.. :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

Så d'damer, er der dømt godnatlæsning ;) Jeg håber at I kan se billederne - jeg har bare hentet dem ned fra vores app (wedpics, som kun kan anbefales!) for så slipper jeg også for at køre dem igennem tinypic.com ;)

0

Sikke en smuk buket - mere mere mere :loveboard:

Så er der lidt mere :wink: Og tak, jeg er også vild med buketten!

Sikke en dejlig beretning, du har gang i - jeg glæder mig til at læse mere!

Din brudebuket er så smuk - WAUW :)

Tak.. Jeg må indrømme at jeg også længe har været inde og lure i din tråd (og nu også beretning) uden at have efterladt en hilsen.. :oops:

Hvor er det dejligt, at der er nogle der gider at læse med :biggrin:

0

Annonce ♥

:loveshower: Hvor dejligt at få lidt mere at læse. Jeg synes du ser rigtig smuk ud. Og dine drenge hvor er de søøøøde :loveshower:

Godt at maden var uovertruffen, det betyder altså rigtig meget at det er på plads og man ikke mere behøver at bekymre sig. :cheerleader3:

0

Åårrhh nogle gode billeder... og hvor er det bare sødt med jeres drenge der er morsyge i kirken :a1221: . Det ser sødt ud på billederne, synes jeg.

Hvor er du bare smuk i din kjole :loveshower: .. hold da helt fest.

Flot morgengave (hvor er det bare typisk mænd at sige sådan og så gøre noget helt andet :tunge: )

Maden ser lækker ud og hvor er det godt at høre den også var lækker.

Fedt med fotografen at han havde overskud, når der er sådan nogle små fyre som er trætte. :cheerleader3:

0

Tak søde piger, for alle jeres komplimenter og kommentarer - det er dejligt at der er nogen i den anden ende der læser med :wink: Der bliver muligvis lidt (mere) stile den næste uges tid - vi skal på Glostrup Hospital konvertere til Rigshospitalet (meget omfattende) = overarbejde til Pille = flere penge til vores første mini-honeymoon i Berlin, som bliver i okt. :loveshower: Derudover har vi i dag modtaget billeder/video fra fotografen, og de skal jo lige lures igennem og vælges ud til takkekort, som også lige skal laves.. Den tjans får min kreative mand :tunge: (stadigvæk underligt næsten 14 dage efter..)

0

Annonce ♥

Middag/fest

Den første tale var fra min far. Den var humoristisk – på den tørre måde (noget jeg har arvet fra min dejlige far). Jeg er slet ikke i tvivl om, at jeg er min fars lille prinsesse. Han har aldrig sat ord på det, men det gjorde han den aften.

Den næste taler, var min mand. (stadigvæk underligt). Han holdt en utrolig smuk tale og så havde han gået og puslet med noget siden marts måned og hvis I følger dette link, kan I se hvor kreativ min skønne mand er

Jeg matte simpelthen op og stå, for jeg troede ikke mine egne øjne. Jeg synes simpelthen han er for vild!

post-66555-0-51974900-1441047049_thumb.j

Jeg ville have holdt tale for Kenneth, men allerede tidligt på eftermiddagen begyndte "opgaven" at stresse mig lidt og give mig ondt i maven.. Da vi kom til feststedet, spurgte jeg ham, om han ville blive meget skuffet, hvis ikke jeg holdt tale - det ville han heldigvis ikke og jeg kunne nyde resten af aftenen med min elskede familie og venner.. Dagen efter printede jeg min tale ud til ham og gav den til ham - han fik lidt våde øjne og jeg fik et kæmpe kys :kiss:

Der var i alt 13 indslag og jeg elskede hvert et ord! Det allersidste indslag kom fra vores venner - vi har to vennegrupper, som havde slået sig sammen og lavet en personlig interaktiv quiz (via kahoot.com) om Kenneth og jeg og om vores syv år sammen (hvor mange steder har vi boet, hvor mange opdateringer har jeg lavet om vores drenge (der var maaaaange)) Alle gæster skulle være med via deres smartphone og svare med - heldigvis vandt Kenneth:

post-66555-0-60979800-1441047370_thumb.j

De skal bruges til en tur til Barcelona til næste år, når vejret er lidt bedre!

Vi fik simpelthen så mange flotte gaver - elsker at kunne kigge på dem og huske tilbage på hvem vi fik dem af.. Lidt svært med pengegaverne, men dem skaber vi minder om snart :wink:

Edited by Pille
0

Annonce ♥

Hej Pernille

Kæft en sej video han har lavet, sikke en masse tid og energi han har lagt i det

Jeg holdte heller ikke en rigtig tale. Jeg er ikke god til offentlige taler med følelserne uden på. Jeg sagde "Martin, du ved godt jeg elsker dig. Alle i andre tøm baren eller noget i den stil ha ha

0

HOLD DA HELT K.... ej hvor er det bare god stil af din MAND. Sikke et arbejde han har lagt i det, for at gøre dig glad. Stort stort tillykke både med ham og jeres dag.

0

Tak for alle jeres hilsner og dejligt at læse, at I også synes hilsnerne var en fed ide :cheerleader3: Jeg kan stadigvæk finde på, at sætte mig ned og se videoerne og skraldgrine af dem.. Hverdagen er virkelig begyndt at banke på igen - det var så dejligt at rende rundt i en boble af kærlighed ugen efter brylluppet (hvor vi stadigvæk havde ferie og var sammen og kunne nyde hinanden..) Jeg har fået lagt flere billeder og mere tekst på min beretning i det andet forum

Jeg håber I har lyst til at læse slutningen - omend det godt nok er gået lidt stærkt.. :wink:

http://www.bryllupsklar.dk/forum/90655/dig-mig-for-altid-150815-opdatering-200915-m-nye-billeder.html/

Knus

Fru Pille (synes fandme stadigvæk det er underligt :lol: )

0

Annonce ♥

Jeg har været på en lille honeymoon i Lübeck med min søde mand, som er en fantastisk dygtig hobbyfotograf og "vi" valgte at tage min brudekjole med tur, så den kunne blive luftet lidt.. Jeg ved jo, at I er meget glade for billeder herinde, så tænkte at jeg ville dele nogle af dem med jer :wink:

0

Annonce ♥

Tak piger.. Jeg er vild med hans stil - at jeg ikke er tilfreds med hvordan modellen ser ud, ja, det kan kun jeg gøre noget ved 😉 Det var de mest fantastiske to steder vi fandt og farverne var SÅ smukke..

0

Sikke en god idé med sådan et par efter-brylluppet billeder i din smukke kjole! Jeg står tit og kigger på min, der stadig hænger i dragtposen i et værelse, og tænker "gad vide om man liiiiige skulle tage den på igen?" :floejt::lol:

Virkelig smukke billeder - hvor er din mand god med et kamera!

0

Sikke en god idé med sådan et par efter-brylluppet billeder i din smukke kjole! Jeg står tit og kigger på min, der stadig hænger i dragtposen i et værelse, og tænker "gad vide om man liiiiige skulle tage den på igen?" :floejt::lol:

Virkelig smukke billeder - hvor er din mand god med et kamera!

Jeg har haft lyst til at hoppe i den maaaaaange gange - det var vildt underligt (på den gode måde) at få den på igen.. Synes du skal hoppe i den, det er så dejligt at genkalde prinsesse-følelsen :wink: Og tak, jeg er også meget stolt af ham.. Helt selvlært og så dejligt at have en der kan tage flotte, gratis billeder af vores skønne unger :floejt::lol:

0