Katia Gormsen

Kan man det?

5 indlæg i dette emne

Hej alle i skønne brude...

Min H2b har i går fået besked fra sin mor om at hans fætter og dennes kone alligevel ikke kommer med til vores bryllup (de kommer fra Litauen, derfor denne "omvej"). :angry:

Samtidig Ligger min morfar på sygehuset, og det er lige pt tvivlsom om han vil kunne klare at komme med til brylluppet hvis han er kommet hjem :boohoo: . Dvs. at hvis han er kommet hjem så kommer hverken han eller min mormor, da hun bliver hjemme og passer ham, men hvis han stadig er er indlagt, så kommer hun.

Nu er vores dilemma så at få bordplanen som endelig var kommet til at gå op i en højere enhed (hvilket ikke har været nemt med div. sprog problemer osv.!) derfor havde vi overvejet om man kan tillade sig at invitere et vennepar, som ellers ikke var skåret fra (af økonomiske årsager) Mit spørgsmål er så: Kan man det??? :unsure: Jeg synes måske det virker lidt forkert at gøre det her 3 uger før brylluppet. Jeg ved ikke lige hvordan jeg selv ville have det med at blive inviteret med på et afbud...

Håber nogen kan hjælpe

Venlig hilsenen meget fortvivlet kommende brud!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bare sige det som det er - og så tilføje "vi kan godt forstå hvis I synes det er lidt underligt, men vi ville jo gerne have haft jer med i første omgang, hvis der havde været råd til at invitere flere" - og så kan det jo i øvrigt være de ikke kan med så kort varsel, bare så I ikke bliver sårede/fornærmede, hvis ikke de kan.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer