henni25

nogle der har erfaning med izidress.co.uk?

7 indlæg i dette emne

Ello alle i skønne brude! :biggrin:
som overskriften lyder, så er jeg på jagt efter nogen, der har erfaring med izidress.co.uk eller om der er nogen, som har hørt nogen anmeldelser eller ligende af denne side...? :blink:
kan nemlig ik´ helt lurre om det er en af de berygtede "kina-sider" og hvis jeg googler siden og kigger på andmeldelser af siden så er de meget blandet...,men det er der jo også så mange "kina-sider" der er! :lol:
har nemlig fundet et par kjoler derinde som jeg godt kunne forestille mig selv i på min bryllupsdag....,og jeg er ligeglad med, hvis det er kopi-kjoler,skal SELV BETALE for HELE vores bryllup, så vi har lige et budget vi også skal ta´ højde for og gider ik´ de her typiske danske,kedelige brudekjoler som alle køber,de er altså lidt for almindelige for min smag....,no offence....! :happy:
men altså...,smid en kommentar, hvis i skulle ha´ nogle oplysninger om den hjemmeside! :thanks:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Definitivt en kinaside. Mange af den slags virksomheder har folk til at skrive falske, positive anmeldelser for sig - men kig lige her:

http://www.keryet.com/store/izidress

Jeg ville styre i en gigantisk bue udenom!

For at finde ud af om det er en kinaside, behøver du som regel bare kigge på priserne :wink:

Hvilken kjole er det, du er faldet for?

Redigeret af msmountains
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Definitivt en kinaside. Mange af den slags virksomheder har folk til at skrive falske, positive anmeldelser for sig - men kig lige her:

http://www.keryet.com/store/izidress

Jeg ville styre i en gigantisk bue udenom!

For at finde ud af om det er en kinaside, behøver du som regel bare kigge på priserne :wink:

Hvilken kjole er det, du er faldet for?

har efterfølgende fundet dem inde på facebook....,selvfølgelig :lol: ...., og derinde kunne jeg så se en kilometer-lang liste med klager fra folk der ik´ har fået hvad de har betalt for eller fået deres penge retur....,så jah....,kan konkludere at jeg intet skal købe igennem den hjemmeside....,så nu må jeg igang igen igen med at finde en ny kjole... :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes uanset hvad, at du skal tage ud og prøve nogle i rigtige butikker, også selvom de ligger udenfor dit budget, så du er sikker på hvilket snit og hvilken stil du skal have. Mange bliver overraskede når de får kjolerne på!

Der er jo en masse tilbud og lagersalg hen over efteråret, hvor du kan finde kjoler til 1500-2000kr, så det ville jeg vente på hvis jeg var dig.

Og så kan du evt. tjekke weddingbee etc. hvis du alligevel vil bestille en fra Kina - der er virksomheder der er bedre end andre! Men husk at du 90% sikkert skal have tilrettet en kinakjole efterfølgende, og ofte ryger der en del hundrekronesedler på i told, så der er ikke nødvendigvis noget at hente på det rent økonomisk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes uanset hvad, at du skal tage ud og prøve nogle i rigtige butikker, også selvom de ligger udenfor dit budget, så du er sikker på hvilket snit og hvilken stil du skal have. Mange bliver overraskede når de får kjolerne på!

Der er jo en masse tilbud og lagersalg hen over efteråret, hvor du kan finde kjoler til 1500-2000kr, så det ville jeg vente på hvis jeg var dig.

Og så kan du evt. tjekke weddingbee etc. hvis du alligevel vil bestille en fra Kina - der er virksomheder der er bedre end andre! Men husk at du 90% sikkert skal have tilrettet en kinakjole efterfølgende, og ofte ryger der en del hundrekronesedler på i told, så der er ikke nødvendigvis noget at hente på det rent økonomisk.

jeg ved godt at der kommer told,postgebyre osv på når man bestiller fr udelandet af,heldigvis har jeg fundet en side, hvor alt det kan blive udregnet....

jeg har under alle omstændigheder tænkt mig at ta´ ud og prøve kjoler i forretninger herhjemme, og ved også godt at der kommer nogle på tilbud...,men det hjælper stadig ik´ på det, da jeg stadigvæk syn´s de er for kedelige og absolut ik´ er min smag...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror også kvaliteten er meget op og ned mht Kina kjoler. Men man skal jo bare huske mærker som romantica og sincerity også produceres i Kina.. Det er bare lige med at finde fabrikerne derude...

Jeg kender en som købte kjole hos kiss my birdal og det var en smuk kjole hun fik hjem, men igen det er nok meget op og ned..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror også kvaliteten er meget op og ned mht Kina kjoler. Men man skal jo bare huske mærker som romantica og sincerity også produceres i Kina.. Det er bare lige med at finde fabrikerne derude...

Jeg kender en som købte kjole hos kiss my birdal og det var en smuk kjole hun fik hjem, men igen det er nok meget op og ned..

den side vil jeg da lige gå ind og kigge på....,lyder spændende! :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer