DittePS

Dårlig oplevelse hos Nicolais i KBH

16 posts in this topic

Jeg var i weekenden taget ind til byen sammen med min mor og mormor for at prøve brudekjole.

Jeg havde booket tid hos Lilly på Strøget, samt hos Nicolais på Nørre Voldgade.

Det var så fantastisk hos Lilly - vi fik vores eget "rum" med kaffe, the og vand, og en lille fin sofa min mor og mormor kunne sidde i mens jeg prøvede kjoler, og ekspedienten var fantastisk imødekommende, hun var så hjælpsom - og så de havde smukke kjoler til meget rimelige priser. Jeg fandt desværre ikke drømmekjolen, men de fik 2014 modeller i oktober, så jeg skal helt sikkert derind igen :) Der er desuden udsalg i øjeblikket, og man kan få brudekjoler til under 1500 kr. :o

Herefter gik vi til Nicolais, hvor jeg dog havde hørt blandede ting, men jeg tænkte at de var et besøg værd.

Jeg ved ikke om det var den fantastiske service hos Lilly der gjorde, at jeg følte mig dårligt behandlet, men hold nu op hvor sætter jeg ALDRIG mine ben der igen!

Butikken var for det første helt vildt lille, uoverskuelig, og der gik lang tid før ekspedienten kom. Jeg sagde jeg havde en tid, og det eneste hun sagde var "du kan henvende dig til mig når du har fundet ud af hvad du vil prøve". OK tænkte jeg, det går nok. Det var dog ikke lige den service jeg kom fra, men skidt pyt.

Der var ingen sidde pladser til min mor og mormor, så de gik bare med rundt og kiggede. Mange af deres prøvekjoler var gået lidt i stykker, så der var ikke rigtig nogen der fangede mig. Efter 10 min. kom ekspedienten ud og spurgte om jeg kiggede efter noget bestemt, og jeg forklarerede hende at jeg søgte en hvid A-line kjole med hjerteudskæring ved brystet, og det eneste hun svarede var "det kan jeg ikke hjælpe dig med", og så gik hun.

ØV hvor var jeg trist da jeg gik derfra, slet ikke den oplevelse jeg håbede på når jeg var ude og kigge efter kjole til vore store dag! :(

Kan nogle anbefale butikker på Sydsjælland - gerne med rimelige priser.

God dag til Jer alle.

0

Annonce ♥

Hvor synd for dig - sikken en skod behandling.

Jeg har købt min kjole hos House of Brides i Tåstrup. Super service, god plads og god tid ......

0

Ej sikke da en behandling! :o Virkelig uforskammet og ubehøvlet efter min mening...

Jeg kan ikke lige hjælpe med butikker da jeg bor i sønderjylland :)

0

Jeg havde også en dårlig oplevelse hos Nicolai :(
Havde hørt maaaaaaaaange historier fra kvinder der ligeledes havde oplevet en ekstrem dårlig service derinde, men tænkte at jeg alligevel måtte derind, for tænk hvis de havde KJOLEN!!! De havde hverken kjolen, eller den gode service jeg forventer at få, når jeg er klar til at bruge 10.000 kr. i deres forretning.

Jeg har fundet min kjole hos Karim Design i Store Kongensgade, men kan også anbefale Casa Lezar. De ligger godt nok i København, men begge steder har jeg fået en fantastisk service. Håber næste prøvning bliver en succes :)

0

Annonce ♥

Ja, vil altså lige anbefale dig Karim også! Fantastisk service, han så bare noget helt rigtigt (og jeg har også været i Lilly).

Han er et besøg værd! Han syer kjolen til dig. Med de detaljer du vil have. Og alle fittings er med i prisen.

0

Hejsa 😉

Trist du havde sådan er oplevelse, det er jo en dag man har glædet sig til...

Kan varmt anbefale Casa Lezar i Kbh, fantastiske damer og service 😊 og der fandt jeg kjolen...

Knus

0

Jeg har lige været inde i Nicolai i dag og jeg fandt KJOLEN og fik en fin service :) Hende der ekspederede mig hed Marianne - bare lige til inspiration :)

0

Tak for alle Jeres svar og kommentarer. Jeg fortsætter jagten, og vil helt sikkert besøge et par af dem I har anbefalet :)

0

Annonce ♥

jeg fandt min hos lykke brudekjoler i ballerup, og det har været super. Total god service og der var pladser til min mor og veninde. Der var kaffe og masser af tid til at finde kjolen.

De har arrangeret med skrædder så nu venter jeg bare på den. Skal hente den d. 9/8 og jeg skal giftes d. 10/8-13. De sørger for alt

0

Wow, sikke da en forfærdelig behandling!!!!

Jeg har købt min kjole i Nicolai og fik heldigvis god behandling og hjælp... Jeg har dog også hørt meget blandet om dem og jeg er kommet frem til, at det vidst har at gøre med, hvem der hjælper en... Nogle derinde er fantastiske - andre virkelig dårlige... Du har vidst desværre fået fat i en af de dårlige....

Jeg kan ikke rigtig hjælpe med andre da jeg selv kun var i Lilly som dig (fantastisk service) og i House of brides København, der ikke var helt så fantastisk... Hun var sød hende der hjalp mig, men lyttede vidst ikke helt til, hvad jeg faktisk gerne ville have... Og fandt alle mulige andre kjoler frem....

0

har heller ikke så gode erfaringer med Nicolai. Fandt en kjole jeg kunne lide. de sagde den var fra 2012, fandt den på nettet og fandt ud af at den var fra 2009. De kunne ikke give mig en pris (men sagde at vi kunne finde ud af en nedsat pris da den var fra sidste års kollektion).

Kan også anbefale Karim :7himmel: Han er dygtig og venlig, og ikke så dyr igen.

0

Havde desværre også hørt meget dårligt om Nicolai - men jeg var måske lidt heldig da jeg var der og få deres butiksbestyrer Karina som gav super service. Dog så vi mange af de andre ekspedienter med kunder og var MEGET glad for jeg ikke var havnet hos dem for det var virkelig ikke noget at råbe hurra for. Jeg har dog ikke købt min kjole hos dem men hos Askepot og Valentino i Tønder - kan klart anbefales 10000000 gange bedre service, masser af plads og noget mere lig den oplevelse du havde i Lilly. Samtidig var min kjole 4000 kr. billigere i Tønder end hos Nicolai og I Nicolai sagde de ikke der hørte et bælte med til min kjole - men at det da så rigtig fint ud med et til.... det kostede så bare lige 2500 oveni kjolen. :-( I tønder viste de mig samme kjole og med et bælte til - dog var det ikke samme bælte som de prøvede at sælge til mig i hos Nicolai - da jeg så sagde jeg gerne ville prøve kjolen med det bælte jeg også have prøvet i Nicolai (som de sælger seperat i Tønder) kunne ekspedienten i Askepot og Valentino godt se det passede meget bedre - så hun byttede bare om - uden begregning - ikke den service du på nogen måde kan få i KBH.

Så mit råd er tag evt. til Jylland - eller hvis du har fundet et drømmekjolen så ring rundt og hør forhandlerne af kjolen hvad den koster - der er mange forskellige priser på samme kjole i DK :-)

0

Annonce ♥

Jeg var også i Nicolai - skrækkeligt sted!! Kommer der ALDRIG igen.

Jeg vil også anbefale Askepot og Valentino i Tønder, eller Panayotis i Vejle (de er dog dyrere som standard, men kan matche prisen hvis du finder kjolen billigere et andet sted).

0

Jeg ved ikke om Marie er sød, men hun må have en god service, hun bliver jo anmeldt her :D Menhun sælger Lucca Brides kjoler, og de er sååååå smukke! :)

0

Jeg må sige, at jeg fandt "Kjolen" i Nicolai. Super fantastisk kjole. Men det med servicen kommer ikke bag på mig. Og det var heller ikke nogle af ekspedienterne, der fandt kjolen til mig. Det gjorde min gode veninde. De lever desværre højt på deres navn, og går ikke så højt op i service.

Tag en tur til Fuhrmanns Brudekjole i Køge. Mange superfine kjoler, og fantastisk god service.

Jeg har også være hos Lily, og fået friskbrygget kaffe. Det får man desværre ikke mange andre steder...:-)

God fornøjelse.

0

Kære Ditte.

Vi har læst dit indlæg og er rigtig kede af at du synes at du har fået dårlig service i butikken. I perioder kan der være meget travlt i butikken og derfor kan der desværre opstå ventetid. Vi har talt med den ekspedient der hjalp dig og hun beklager meget at du føler at hun har givet dig en dårlig oplevelse af dit besøg hos os. Det er meget vigtigt for alle os der arbejder i butikken at give hver kunde en god oplevelse - uanset hvilken ekspedient der hjælper dem. -Men nogle gange lykkes det så ikke og det beklager vi.

Vi er kun interesseret i at give vores brude en god oplevelse - og det er I velkomne til at hjælpe os med. Hvis I af den ene eller anden årsag er utilfredse med vores service, så kontakt os. Enten i situationen eller bagefter. -Lad os vide hvordan vi kan gøre det bedre :)

-En god dag til jer alle.

Med venlig hilsen

Nicolai Brudekjoler.

0

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥