Webmor

Svigermonster

10 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

Dette skal ikke ses som en reklame for min gruppe,men mangler lidt at have nogle at snakke med, omkring min svigermor!

Hun og jeg er så forskellige og hun kan slet ikke lide mig, ja og så kan jeg heller ikke lide hende.

Men hun hader mig så meget, eller kan li' mig så lidt kan man vel også sige, at hun idag har meldt afbud til vores bryllup her i september! :blink:

Så har jeg oprettet en gruppe idag på FB, for at kunne snakke med andre i lign. situationer .. Og få råd og vejledning.
Så vi alle kan støtte hinanden op, i svære tider. :hug:

Er der andre end mig der har et svigermonster, og ikke en svigermor?

Gruppen er ikke lavet som tilsvining eller lign, af min svigermor, og dette accepteres heller ikke at andre medlemmer gør af deres svigermødre.
Men jeg er så frustreret og ked af det på samme tid! Og er sikker på der er andre i samme båd.

Tænk at melde afbud til sin egen søns bryllup! :( :( :o

Hvis nogen vil være medlem af gruppen, hedder den Svigermonster på FB, den er lukket så man skal være medlem før man kan læse og skrive indlæg.

Redigeret af Webmor
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har svigermonsteret over dem alle!! Hun drev sin søn så langt ud at han udsatte brylluppet og blev indlagt 2 gange på den lukket afdeling i mere end 4 måneder!

Ej hvad :o Det lyder da sindsygt!

Stakkels jer!!

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har svigermonsteret over dem alle!! Hun drev sin søn så langt ud at han udsatte brylluppet og blev indlagt 2 gange på den lukket afdeling i mere end 4 måneder!

Ej hvad :o Det lyder da sindsygt!

Stakkels jer!!

:bearhug:

Yes, hun er fantastisk!! Hele historien om hende/dem (her er det hele min svigerfamilie) står i min planlægningstråd, hvis nogen skulle have lyst til at læse den :)

Jeg er på fra telefonen lige nu så gider hverken skrive historien igen eller linke :p det er for besværligt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he engang så min X og jeg den der film "svigermonster" og da den var slut sagde jeg til ham, at hende i filmen kun var en brøkdel af hans egen mor. Kæft han blev sur...

Men hun var virkelig slem. Direkte ondskabsfuld!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer