MarianneHvilsom

Hvornår går man igang med at kigge...

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg prøvede og købte min i januar og skal giftes i Sep. Men tror det er meget forskeligt. Tror heller ikke man skal være alt for tidligt på den, kan læse herinde at mange fortryder.

ja det tror jeg du har ret i...

det er svært, for nogle siger så os at man godt kan tage ud og gøre sig nogle ideer...-men sæt nu man så falder for en og man bare vil ha den..!!!

-nej tror jeg skal vente til nov-dec. ca :D det er nok en meget god ide...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede med at kigge først i maj - købte sidst i maj - og skal giftes til september... :) Jeg synes det er passende med de her 4 måneder - for hold nu op altså hvor er der lang tid til jeg skal have min smukke kjole på... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er nok fordele og ulemper ved det hele, men jeg skal giftes 7-9-13 og jeg kiggede og prøvede de første kjoler den 27/6-13 og fik at vide det var alt for sent.

Jeg fandt den sødeste kjole, men den skulle laves til mig med snørre i ryggen og da jeg var "sent ude" kunne det ikke nåes. Jeg vil sige 4 måneder i forvejen ud fra de personlige oplevelser jeg har haft. Du kan også kigge længe før - men som en anden skriver, så kan du nå at komme i tvivl mange gange - hellere prøve i god tid og prøve rigeligt - bestil evt. tid forskellige steder og træf så din beslutning :)

Jeg håber du finder din drømmekjole - det har jeg netop gjort :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer