Guest Nina1978

Ideer til morgengave

18 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg giver min H2B et flot stort billede af vores hund som jeg har fået en dygtig fotograf til at hjælpe mig med - måske nok lidt utraditionelt men ved at han bliver super glad da hun er hans kæreste eje :)

Jeg kender en som fik lavet en flot bog med billeder fra deres liv sammen og små søde citater og digte - super flot :)

Hvad er din H2B til? Interesser og sådan?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har købt manchetknapper hvor der på den ene står; manden jeg elsker, og vores bryllupsdato på den anden.. :)

150 kr. kostede de..

og så er jeg ved at lave en lille kalender med overaskelser, i hver måned det næste år.. :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for jeres svar.

Majstot - god ide du har fundet på.

Min kæreste går meget op i jura og bruger meget tid på det (phd), og han løber marathon og har gjort det tit, og han elsker at rejse og gør det tit og ofte... giver det anledning til nogle ideer? :-)

Vi har ingen dyr eller børn

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar.

Majstot - god ide du har fundet på.

Min kæreste går meget op i jura og bruger meget tid på det (phd), og han løber marathon og har gjort det tit, og han elsker at rejse og gør det tit og ofte... giver det anledning til nogle ideer? :-)

Vi har ingen dyr eller børn

jeg har samme problem, jeg aner ikke hvad jeg skal købe til min mand...... jeg tænker hvis din mand løber meget kunne det være et ur med gps hvis han ikke har det i forvejen, eller er der ikke en eller anden interessant bog om jura skrevet af en kendt på området som han ville blive glad for

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tænker også noget løbeudstyr

kan huske at have set en her som gav billetten mm. til et marathorn, hvor H2B så skulle af sted sammen med en god ven og bruden have allieret sig med - men det er selvfølgelig en lidt dyr gave :)

Et ur lyder også som en rigtig god ide :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med et af de der ure du kan få til løb med noget indbygget GPS eller pulsmåler og den slags i ? Jeg har overvejet at give min H2B et ur (almindeligt dog) med gravering bagpå?

Det kan også være andet løbeudstyr måske.

En rejse ?

En scrapbog med en masse billeder fra jeres tid sammen? Billeder fra fotograf af dig selv evt?

En "oplevelses-pakke" hvor han får x antal gaver i løbet af jeres første år sammen efter brylluppet eller lignende.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

hej

jeg har bestilt et wallsticker verdenskort i sory hjem. planen er at sætte det op på en hvid plade og derefter markerer fe steder vi har rejst eller steder som har særlig betydning. derudover har jeg fået taget en seroe boudoirfotos.

lyder som gode gaver .... ja jeg er ikke selv blevet meget klogere men det kommer vel til mig på et eller andet tidspunkt :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer