HeMaLæLa

Kyssemund <3

7 posts in this topic

Nu er der 17 dage tilbage!!!! :a1221: Og de sidste ting skal falde på plads. Hvilken farve vælger i på læberne?? Er den dominerende? Glossi? Eller pastelfarvet? Og hvilken farve??? Tænk sig en læbestift kan få en til at tænke alle disse tanker... :wink:

0

Annonce ♥

Også 17 dage for mit vedkommende (spørg mig lige om jeg er rastløs:-D )

Jeg har en fantastisk læbestift fra Elf i ferskenfarve. Jeg er rødhåret og lys i huden, så det passer bedst med den nuance til min teint. Og derudover har jeg en peach-lipliner og en gloss til at smøre over.....så skulle jeg gerne være kysseklar:-D

0

Jeg havde en lidt pink farve (som ser mere rosa ud på læberne) med en lille smule skær i på læberne.. Det klæder mig rigtig godt. Den var så fin.

Og den er blevet min nye absolut yndlings læbefarve (som det hedder). Den smitter nemlig OVERHOVEDET ikke af! Genialt. Så behøver man ikke være bange for om man smitter af på manden eller at det forsvinder når man spiser..

Det er en max faktor lipfinity læbefarve. Den består af en farve og bagefter en topcoat der er en slags læbepomade.. :)

0

Jeg er også blevet fan af lipfinity. Er i den grad imponeret over hvor godt den holder. Har ellers ikke brugt læbestift længe fordi jeg er træt af de ikke går af, men den her den funker altså.

0

Annonce ♥

Jeg har købt cashmere rose fra Maybelline (bruges til nude looket). Ikke særlig dyr eller long lasting, men den passer perfekt til mit look og jeg tager jo bare noget på løbende... :wink:

0

Gå gerne efter din naturlige læbefarve, men måske lige en tone kraftigere. Det giver det mest naturlige look. Husk på at meget af farven forsvinder på billederne, så lad være med at gå alt for nude (man skal jo trods alt kigge på billederne mange år efter også).

Gå ud og prøv en masse læbestifter. Når du prøver den rigtige ved du det er den!

Jeg skal nok selv bruge en af Make Up For Ever's læbestifter. Ikke noget alt for glossy. Nok en dyb rosa. Deres læbestifter ved jeg holder selv til middag, drikkelse, dans og et kys eller to.

God Jagt :goodluck

0

Jeg har langt om længe besluttet mig for følgende:

MAC Lipstick - Faux

MAC Cremeshine Lipglass - Deelight

post-60295-0-09647400-1378277982_thumb.j

post-60295-0-71009600-1378278173_thumb.j

0