ajoajo

Aktivitetsbøger til de kære unger

9 posts in this topic

Okay nu siger jeg det altså - JEG ER SÅÅÅÅÅÅ GOD!! (ups jantelov!) :blink: hehe

Jeg har nemlig lavet aktivitetsbøger til de 3 drenge der kommer med til vores bryllup.

Vi har valgt at det er op til folk om de vil have deres børn med til festen.

Mest fordi der ikke er så mange børn, og fordi det jo er forældrene der skal tage sig af dem, og ikke os.

:back2topic:

Ja billederne taler for sig selv.

post-56752-0-91663000-1374051392_thumb.j

HOW TO DO!

Jeg har egentlig bare brugt google, søgt og søgt på forskellige tegninger jeg ved drengene kan lide.

post-56752-0-23378600-1374051430_thumb.j

Her har jeg taget deres skolebillede og lavet det så de kan farvelægge det.

post-56752-0-54285700-1374051414_thumb.j

I kyrds og tværsen har jeg lavet det sådan at det kommer til at stå (navn) ER SEJ.

post-56752-0-24465400-1374051443_thumb.j

post-56752-0-10316700-1374051467_thumb.jpost-56752-0-32545600-1374051478_thumb.jpost-56752-0-93257000-1374051489_thumb.j

0

Annonce ♥

Annonce ♥

De er super fine :) Vi lavede noget lignende til min søns barnedåb, så jeg havde også tænkt at lave noget i den stil til de mange børn jeg regner med der kommer til vores bryllup, men jeg har da lige fået noget inspiration til indholdet - da vores kun var malebøger :)

hvor fint, hvordan har du fået dem i en spiralbog??

Man kan købe indbindingsmaskiner der kan lave spiralryg - de er ikke så dyre :) Jeg har en, som jeg har købt på tilbud efter at have slidt min første op :wink:

0

De er super fine :) Vi lavede noget lignende til min søns barnedåb, så jeg havde også tænkt at lave noget i den stil til de mange børn jeg regner med der kommer til vores bryllup, men jeg har da lige fået noget inspiration til indholdet - da vores kun var malebøger :)

hvor fint, hvordan har du fået dem i en spiralbog??

Man kan købe indbindingsmaskiner der kan lave spiralryg - de er ikke så dyre :) Jeg har en, som jeg har købt på tilbud efter at have slidt min første op :wink:

Jeg startede også med "bare" at lave en malebog, men tænkte at de er mellem 8 - 11 år. Så det bliver måske kedeligt i længden.

Så lagde nogle andre ting ind i mellem.

0

Annonce ♥

Okay nu siger jeg det altså - JEG ER SÅÅÅÅÅÅ GOD!! (ups jantelov!) :blink: hehe

Jeg har nemlig lavet aktivitetsbøger til de 3 drenge der kommer med til vores bryllup.

Vi har valgt at det er op til folk om de vil have deres børn med til festen.

Mest fordi der ikke er så mange børn, og fordi det jo er forældrene der skal tage sig af dem, og ikke os.

:back2topic:

Ja billederne taler for sig selv.

attachicon.giffoto 1.JPG

HOW TO DO!

Jeg har egentlig bare brugt google, søgt og søgt på forskellige tegninger jeg ved drengene kan lide.

attachicon.giffoto 5.JPG

Her har jeg taget deres skolebillede og lavet det så de kan farvelægge det.

attachicon.giffoto 3.JPG

I kyrds og tværsen har jeg lavet det sådan at det kommer til at stå (navn) ER SEJ.

attachicon.giffoto 6.JPG

attachicon.giffoto 4.JPGattachicon.giffoto 2.JPGattachicon.giffoto 7.JPG

Hvordan har du lavet selve bøgerne med spiral og det hele

0