Janni Krintel

Kjolekrisen er ovre - nu er der valgt.. Denne kjole..

62 posts in this topic

Ak ja - jeg har jo haft krise - hvilket mange andre nok også har, men så kunne jeg ikke få den jeg blev lovet til tiden osv. så det hele gik i ged. Så ville de bestille en anden hjem, som jeg havde forelsket mig i ud fra et billede og den har jeg netop prøvet idag... Her kommer den så.. Det er kjolén..

Det skal lige siges, at den slet ikke er tilrettet mig endnu - det skal den første i uge 31, så får jeg den med hjem. Det er det korte slør på billedet, som er købt med :)

post-63723-0-63576700-1374077018_thumb.j

post-63723-0-27429100-1374077036_thumb.j

post-63723-0-04471400-1374077051_thumb.j

post-63723-0-53096400-1374077064_thumb.j

post-63723-0-07960700-1374077079_thumb.j

post-63723-0-66938700-1374077100_thumb.j

post-63723-0-25345200-1374077118_thumb.j

0

Annonce ♥

Wow, den er virkelig smuk til dig :) Og den klarer altså det den anden ikke kunne, den giver dig en talje og får dig til at synes mindre :) Den klæder dig bare virkelig godt og der er en god balance i din krop med den :)

0

Wow, den er virkelig smuk til dig :) Og den klarer altså det den anden ikke kunne, den giver dig en talje og får dig til at synes mindre :) Den klæder dig bare virkelig godt og der er en god balance i din krop med den :)

Årh tusind tak - jeg synes faktisk selv at jeg på billederne ser tykkere ud i denne kjole - ha ha, men den er bare super super smuk, der er jeg helt enig med dig. Om det bliver denne kjole eller ej, så vil jeg jo stadig være en "solid pige" og det kan kjolen jo ikke helt ændre.. Men tusind tak og ja - den er så smuk.. :)

0

Jeg synes nu ikke du ser hverken stor eller "solid" ud i den :) Måske jeg har en anden definition af ordet :) Du ligner måske hverken en størrelse 36 eller 38, men du har den perfekte timeglas figur i den kjolen :)

0

Annonce ♥

Det er en stor og smuk kjole, du får meget mere figur på den gode måde i denne end i de to andre, godt valg ( og man se ikke din mave på samme måde som i de andre )

0

Jeg synes nu ikke du ser hverken stor eller "solid" ud i den :) Måske jeg har en anden definition af ordet :) Du ligner måske hverken en størrelse 36 eller 38, men du har den perfekte timeglas figur i den kjolen :)

Tak tak - du er da lige helt perfekt for mit selvværd :loveshower:

0

Det er en stor og smuk kjole, du får meget mere figur på den gode måde i denne end i de to andre, godt valg ( og man se ikke din mave på samme måde som i de andre )

Tusind tak - det er lige sådan noget man har brug for at høre... Skønt! Og så skal jeg gerne lige smide 6 kg mere inden - så skulle den lige sidde bare lidt bedre... :b223:

0

tillykke med den. Den er super flot

0

Annonce ♥

Smuk smuk kjole!

Kan se den er købt samme sted som min - synes virkelig det var god service jeg fik :-)

0

Ja den er virkelig flot til dig, tillykke med den ;-)

0

tillykke med den. Den er super flot

Tusind tak! :)

0

Smuk smuk kjole!

Kan se den er købt samme sted som min - synes virkelig det var god service jeg fik :-)

Ja servicen er helt i top - men den var noget dyrere end jeg havde budgetteret med :) Men super smuk...

0

Annonce ♥

Ja den er virkelig flot til dig, tillykke med den ;-)

Tusind tusind tak.... :)

0

Super smuk til dig :) den sidder virkelig flot på dig...
-må man spørge hvor den er fra???

0

Hvad måtte du give?

Jeg var super heldig at finde en med 50% dernede.

0

Super smuk til dig :) den sidder virkelig flot på dig...

-må man spørge hvor den er fra???

Tusind tak! :)

Den er fra Askepot og Valentino i Tønder. Det er en model White One og så hedder den Nilad.

0

Annonce ♥

Hvad måtte du give?

Det er "desværre" en 2013 / 2014 model, så jeg fik "kun" 15% på den, det var der da jeg bestilte den. Den står til 10.100,- i butikken :a1221:

0

Hvad måtte du give?

Det er "desværre" en 2013 / 2014 model, så jeg fik "kun" 15% på den, det var der da jeg bestilte den. Den står til 10.100,- i butikken :a1221:

huha.. det er os mange penge!!!

men den er virkelig smuk til dig :D

0

Gudesmuk kjole! Og skønt at se en brudekjole, der ikke er stropløs ;)

0

Wauw, hold nu op en super flot kjole, du bliver en rigtig smuk brud! :)

0

Annonce ♥

Smuk kjole - du ser fantastisk ud!! Må give de andre ret i, at du bare har den fineste talje :toot:

0

Jubii - den perfekte kjole til dig!! Gud, hvor er du smuk!!!! :D <3

0

Jamen for pokker!!!! Det er da den pæneste af de kjoler du har haft på... iiiiiih hvor er du smuk! Den klæder dig så godt! :)

Synes det er SÅ godt at den har stropper. Og så har du enten tabt dig eller også sidder den bare meget godt om maven.

SPOT ON!!!!!

:) :)

0

Hvor er den bare fin.. Godt valg :cheerleader3:

0

Hvad måtte du give?

huha.. det er os mange penge!!!

men den er virkelig smuk til dig :D

Ja, det er super mange penge - særligt når man bare slet ikke er kjolepige. Sidst jeg købte / fik en kjole var til min konfirmation i 1994 :wink:

0