bogb

Hjælp søges til tekst i Photoshop :)

8 posts in this topic

Hej piger :)

Er der nogen af jer der er så seje, at I kan lave en photoshopfil i A4 format med hvid baggrund og følgende skrift/layout som kan ses på de vedhæftede billeder - gerne to forskellige filer :)

Skal bruges til min boudoir bog til min mand, men er ikke selv så krea at jeg lige kan lave sådan noget :/

Håber I kan hjælpe :loveflag:

post-44960-0-31549600-1374095944_thumb.j

post-44960-0-06736000-1374095952_thumb.j

0

Annonce ♥

Hvordan kan det være du vil ha det lavet i photoshop - og ikke bare i Word med den lækre skrifttype? Hvis alligevel baggrunden skal være hvid..?!

0

Fordi det skal være lavet i et stort format...word er ikke altid det bedste at lave det i i forhold til kvaliteten på billedet man får ud...derudover kan jeg ikke lave hjertet i word :/

0

Hvis du kan vente til jeg kommer hjem i næste uge vil jeg godt hjælpe dig - jeg har ikke PS med på ferie ;)

0

Annonce ♥

Ååååårh det ville være fantastisk!! Tak!! :7himmel: Bogen skal bestilles i næste uge, men jeg kan måske lige nå at få det med så :loveshower:

0

Ååååårh det ville være fantastisk!! Tak!! :7himmel: Bogen skal bestilles i næste uge, men jeg kan måske lige nå at få det med så :loveshower:

Hvis du lige sender mig en PM, så jeg ikke glemmer det, så skal jeg gøre hvad jeg kan for at du når det :)

0

Ellers er det super optimalt at bruge illustrator eps eller PDF til grafik/tekst

0

Der bare ikke så mange der kan finde ud af illustrator, så tænkte at photoshop nok var det de fleste kunne :)

0

Annonce ♥