Kjølby

Min Kjole

25 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihh hvor er du dog smuk i den! Super fin kjole! Minder en smule om den jeg lige har købt. Hvor er den fra?

Den er fra en butik i Malmø der hedder, "Proms and weddings" Det kan altså godt betale sig, jeg sparet 3500 kr, og de er sååå flinke!! http://www.promsandweddings.se

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

virkelig en smuk kjole, men er også vildt forelsket i maggie kjoler

Den er fra en butik i Malmø der hedder, "Proms and weddings" Det kan altså godt betale sig, jeg sparet 3500 kr, og de er sååå flinke!!http://www.promsandweddings.se, så hvis du vil ha Maggie kjole til "billige" penge, så er det over sundet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Smuk kjole!!! :heart:

Ved du om de smykker de har på hjemmesiden, kan man også købe dem i butikken??

Hmm, godt spørgsmål, men kan man ikke købe fra hjemmesiden? Ellers ring og spørg dem, de er bare så søde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er normalt ikke til den slags kjoler men hold op hvor er den smuk... Jeg vil så lige sige, jeg heller ikke normalt er til den kjole jeg har valgt, men prinsessen vandt i valget om kjolen :c166::floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er normalt ikke til den slags kjoler men hold op hvor er den smuk... Jeg vil så lige sige, jeg heller ikke normalt er til den kjole jeg har valgt, men prinsessen vandt i valget om kjolen :c166::floejt:

Jeg startede også med at sige at jeg ville have et lille bryllup, med borgerlig vielse, grill i haven og jeg skulle i vært tilfælde IKKE være hvid brud.............MEN AK MEN AK, så kom den indre partyplanner lige brusende frem, og nu er det stort skrude, i kirke, og med tre retters menue, og ikke mindre ind 82 gæster!!!! Jeg hved ikke lige hvad der skete..hihih :lol: Men hey, det er (forhåbentligt) kun den ene gang at jeg kan få love at gå "All In" med Mega bryllup, so why not ()():loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer