MichelleSandie

Hvilken ring skal jeg vælge?

12 posts in this topic

Jeg er i syv sind omkring valg af vielsesring. Mit hjerte vil have den tynde ring, med sten rundt om.

Men den slags vil guldsmeden ikke anbefale, da hun ikke mener den kan holde i så mange år.

Sagen er dog den, at jeg arbejder som sygeplejerske, og derfor sjældent overhovedet kommer til at gå med den. Nok kun når jeg skal i byen, eller sådan noget.

Dernæst kan valget falde på noget ala den anden - en glat ring, uden for meget "pynt"

(min skal dog så have to små sten i, og være i rødguld)

en meget mere traditionel ring, som sikkert kan holde til det, som jeg synes er OK pæn, men ikke nær så flot som den anden.

Har I nogle råd, og evt. erfaringer med ringe, som den første?

Hvad tænkte I over, da I skulle vælge ring? Holdbarhed? Udseende?

post-64562-0-99248100-1374491249_thumb.j

post-64562-0-14815300-1374491267_thumb.j

Edited by MichelleSandie
0

Annonce ♥

Jeg har overhovedet ikke skænket holdbarhed en tanke - det må vi tage til den tid.

Jeg har en ring fra Aagaard som minder meget om den første ring du har billede af.

I rødguld med 15 diamanter.

Jeg læser også til sygeplejerske, og har arbejdet som afløser her i sommerferien, men så har jeg bare "nydt" ringen endnu mere ;)

0

hvis du alligevel ikke kommer til at gå med den til hverdag pga arbejde, ville jeg helt klart vælge den, der taler mest til dig :) Altså den tynde :)

0

SELVFØLGELIG skal du vælge den ring du synes er smukkest - og jeg deler i øvrigt fuldt ud din smag!!!

Tænk lige hvis du sad om 10 år og fortalte din (eller en andens) datter; "ja, det var så den ring guldsmeden syntes var bedst til mig" :blink:

0

Annonce ♥

Du skal da vælge den ring dit hjerte banker for!!!

Jeg er også spl og jeg har min elskede ring på lige til jeg træder ind af døren til personalestuen og tager den på i det sekund jeg har fri ❤