Garner

7-9-13 .... Er I blevet polteret ?

52 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg er heller ikke endnu.

dog har der været en del drama omkring det, da min veninde var gået igang med det og så mine søskende mente de ville styre det. så de fortalte alt hvad mine veninder havde tænkt sig, og spurgte om jeg ikke syntes det var kedeligt. var i chok over at de ødelagde det.

Så nu må vi se , hvor sjovt det bliver....

Arj - ja, undskyld men det var sku tarveligt at dine søskende ! Så måtte de da have gået sammen og planlagt det i fællesskab ! Det ved jeg de har gjort ved mig :)

Håber du får en fantastisk dag når den kommer ! :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha bliver helt sentimental når jeg læser det her. Jeg ved vi begge får. Min veninde kan ikke holde kæft. Men jeg ved ikke hvornår det bliver men tror det bliver d. 24/8. Jeg skal først giftes d. 5/10. Jeg vil ønske af hele mit hjerte at vi får det den samme dag. Men ved at mit har været planlagt i lang tid og mandens først lige er blevet færdig...

Vi er inviteret ud til svigermor d. 24 til fødselsdag og mon ikke det bliver den dag...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke fået min PA endnu, men der er jo ikke så mange dage tilbage at vælge nu. Er på familietur i weekenden og næste weekend skal vi til bryllup hos nogle venner.

Har lovet at holde kæresten fri d. 31/8, så der ved jeg i hvert fald at han tager af sted. Om min så bliver samme dag ved jeg ikke, men det kunne jeg godt forestille mig...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev overrasket under et møde på arbejdet i fredags, hvor vitale blev klædt ud i bedste Madonna-stil ;-). Det var en fantastisk dag med ansigtsbehandling, fiskespa, stripfitness og koncert til sidst. De havde også en overraskelse, hvor de havde fået en ung herre til at komme og lade som om, han skulle strippe, da de ved, jeg ville HADE det, men det var heldigvis en fuser;-). Det var en vidunderlig dag, og jeg er glad for, at jeg nu kan bruge de resterende weekender på planlægning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er heller ikke blevet poltet endnu.

Jeg kan regne mig frem til at det enten er denne lørdag eller den 24. da min veninde begik en brøler ved at fortælle mig at hun skal med til H2B's PA, som jeg ved er den 31.

Har snakket med H2B om hvornår vi tror det bliver, og han siger at han håber det er snart, for synes det er lidt tarveligt først at gøre det den 31. Det gætter han jo.. Men det kan jeg så ikke gøre så meget ved.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er heller ikke endnu, men tror det er i dag. Men det kan sgu både være i dag og på lørdag, da de har været så snu at booke mig begge dage - men vi tror nu begge to stadig at det er i dag, indtil andet er bevist :) Så må vi se ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror ikke der er nogen i min veninde kreds der kunne finde på det. jo min bedste veninde men ´hun bor et stykke væk så hun har ikke nemt ved det. fx da en veninde blev 25 overraskede mine veninde hende med en fest. da jeg blev 25 var der kun en der dukket op.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg tror ikke der er nogen i min veninde kreds der kunne finde på det. jo min bedste veninde men ´hun bor et stykke væk så hun har ikke nemt ved det. fx da en veninde blev 25 overraskede mine veninde hende med en fest. da jeg blev 25 var der kun en der dukket op.

Ja okay :/

Du har ikke givet udtryk for, at du gerne vil have det ? Der må også være noget familie til jeres bryllup som måske arrangere det ?!

Jeg var dælme blevet skuffet hvis ingen holdte noget for mig !

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jo har da sagt jeg gerne ville have en polterarbend. min veninde har spurgt lidt ind til hvad jeg gerne ville lave hvis det var.,

min familie tror jeg ikke planlægger noget. blev lidt misundelig da min kæreste tog på polterarbend med hans bror og søster,. der tænkte jeg. det vil jeg også :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jo har da sagt jeg gerne ville have en polterarbend. min veninde har spurgt lidt ind til hvad jeg gerne ville lave hvis det var.,

min familie tror jeg ikke planlægger noget. blev lidt misundelig da min kæreste tog på polterarbend med hans bror og søster,. der tænkte jeg. det vil jeg også :(

Var det kun hans bror og søster der var med ?! :/

Jeg håber din veninde har fundet på noget når nu du har fortalt hende, at du ønsker det.

Ellers havde jeg lige taget fat i hende i hvert fald.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hun kommer herop lørdag så vi kan være sammen :) men ellers tror jeg ikke der er nogen der planlægger noget

ja det var kun hans søster og bror. en søskende dag

Mon ikke din veninde kunne finde på at overraske dig på lørdag?

Selv blev jeg poltet i lørdags, og selvom jeg egentlig havde gættet det, og derfor ikke blev vildt overrasket, så havde jeg jo ikke gættet hvem der kom eller hvad vi skulle!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ha. Kæresten fik overbevist sig selv om at hans Polter var idag, og da to af hans gode venner stod og ringede på døren konkluderede han at han havde ret. (Skal skynde mig at sige at de havde fortalt mig at de ville gøre det, og jeg kunne lige der ikke se noget galt). Kl 13 måtte han konstatere at det desværre ikke var tilfældet. De to kammerater var bare kommet for at spille ham et puds.

Nu sidder jeg tilbage med en H2B der er giga skuffet, fordi han helst ikke ville have sin Polter den sidste lørdag før brylluppet (hvilket jeg godt kan forstå).

Og jeg har mega dårlig samvittighed over ikke at have tænkt at han kunne blive mega skuffet når det idag viste sig at være for sjov.

Øv. Ved han nok skal få en festlig dag på lørdag, men ville så gerne at de fik taget røven på ham (sådan på dagen, og ikke en uge før).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det min tur til str komme på polter abend :)

Der kom 3 piger i morges og først tænkte jeg 3 ????

Nå men vi kørte og jeg kunne se at der hos min veninde var dækket op til flere så jeg blev roligere.

Lige indtil de siger at folk har meldt afbud så vi blev kun 5!!!

Øj jeg blev skuffet, sådan helt ind i hjertet. Det havde jeg ALDRIG troet ville ske for mig, aldrig ...

Jeg vidste godt, at mine 2 bedste veninder var ude at rejse så de kunne ikke. Den ene fik jeg dog en skøn videohilsen fra. Men de andre .....

Jeg var og er stadig sindssygt skuffet.

MEN det har været den skønneste dag. De havde fundet på ting der er lige mig :D udklædning, Pole Dance, indspille cd, dildoshow, billede tagning med meget lidt tøj på, en tur ind i gågaden, lækkert mad og hygge med drengene senere.

Dog var vi så bare hammer trætte og helt færdige kl23, hahaha ! Er en gammel kone 26 år og mor til 2 :P

Så nu kl 24 ligger jeg i min seng :D

Så et DEJLIGT polter abend med et ret skuffet hjerte....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så blev det min tur igår. Var ellers sikker på det ikke blev den dag, fordi jeg skulle på arb. Men de snuppede mig på arbejdet. Fantastisk dag med sumobrydning, sangstudie, og Rasmus Seeback koncert. Vi var heller ik så mange men det gjorde bestemt ikke noget:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja så blev det også min tur :)

Jeg havde endelig gættet at det skulle være i går. Dels fordi jeg skulle "passe" min niece, og da vi ikke har gardiner oppe i det værelse hvor hun skulle sove, og alle blev ved med at sige at jeg bare skulle hænge et lagen op med knappenåle. Ja så gættede jeg den :biggrin:

Men da de ikke var kommet kl. 9.00 blev jeg alligevel lidt nervøs, men kl. 9.30 kom de. Jeg havde aften arbejde så de ville lige lade mig sove lidt :biggrin:

Det var en rigtig dejlig dag med en masse sjov, og de havde virkelig planlagt en super dag for mig :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

så blev vi begge snuppet i går smile.png min bedste veninde og mand kom på besøg. det var meningen de skulle have deres piger med , men hun sagde de var syge . da vi så er på vej ud for at handle, kommer alle tøserne og en enkelt mand frem smile.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer