TvillingTyr

Pris på fest

19 indlæg i dette emne

Hej, jeg har netop fået et tilbud retur fra et slot i Nordsjælland der kan tilbyde at holde reception for 60 personer med sandwich og 1 glas champagne til 30.000,-. Det er 500 kr Per person for en sandwich og 1 glas champagne?!? Prisen er ikke for lokaleleje, da det er inkl. i selve fest/middag prisen. Er der nogle af jer, der synes det er en helt fin pris? Jeg er chokeret :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Haha hvis det ikke er en fejl, så er de da ikke kede af det...

Vi gav 125 kr pr person for sandwiches (3 slags og i lange baner), bryllupskage, kaffe og 1 øl eller vand. Det syntes jeg var ret billigt. 500 kr er sikkert rigtigt, for jeg tror ikke de gør det for 50 kr på Sjælland, på et slot. Men de må da være sindssyge! Er der så ikke noget andet med?

Men jeg vil lige tilføje, at det ene sted vi kiggede på til festen, der skulle vi betale for leje at lokalet + personale om eftermiddagen, selvom vi holdt middag og fest der + for kaffe, kage og sandwiches. Det nægtede jeg bare. Så muligvis er der også noget leje-betaling om eftermiddagen, selvom i har det om aftenen?

Redigeret af Victorias secret
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op!!!

Altså vi holder ikke vores bryllup på et slot... Men dog stadig et rigtig pænt sted.

Men vi får følgende for 300 kr pr. pers:

- Serveret forret

- Lækker buffet som hovedret

- Natmad

(Desserten er vores bryllupskage, og den har vi fået lov til selv at medbringe)

Jeg syntes at det lyder vanvittig dyrt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er kokkedal slot i Hørsholm. Jeg spurgte i stedet hvad en sandwich, 1 øl, 1 glas vin og 1 sodavand ville koste (så man begrænsede det) og det ville koste 450 kr Per person!!!! Det er jo i den grad overpris. De dyreste cafeer i København tager 90 kr for en sandwich, 80 kr for et glas husets vin, 35 for en sodavand og så er sandwichen også lækker og bliver serveret med kniv og gaffel.. Vi skulle jo bare ha' små sandwich-hapsere

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og der er ingen rabat ved at bestille alle deres værelser - det koster 1400,- pr værelse. Og vi taler altså om uden for sæsonen. Der er andre slotte og herregårde i det samme område og nogle ud mod havet i nordsjælland, og de koster langt fra så meget!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tænkte jeg nok. Vi var også oppe at se det da vi ledte efter lokale, men fravalgte dem - ikke kun pga. prisen, men også fordi de var vanvittig dårlige til at kommunikere. De svarede ikke på mails efter besøget og ringede desuden heller ikke tilbage som lovet. Desuden måtte man ikke medbringe noget som helst selv, og skulle bruge deres leverandører til alt.

Der ud over skal I lige være opmærksomme på, at de booker flere selskaber samme dag hvis de kan!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kiggede jeg også på! Men tror ikke vi kunne være der. Det lyder jo vildt dyrt!

Men syntes helt klart der skal forhandles værelsespris, hvis gæster fra en fest på stedet overnatter. Vi har fået dobbeltværelse ned i 695 kr inkl morgenbuffet til alle vores gæster. Det koster normalt 1200 kr.

Gæsterne betaler dog selv, men kunne booke værelset med vores fest som reference-nummer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så ved jeg hvorfor jeg aldrig har spillet på Kokkedal Slot (vi har vist haft en mand deroppe engang for nogle år siden). :lol: Når det så er sagt så kan der jo ligge andre forhold bag. Hvis de ved at afholde en reception for jer afskærer sig fra at kunne udleje til en anden fest om aftenen den 14/9 som også bliver en pænt stor bryllupsdag - ville de jo sætte til. Så måske det bare er en måde at fortælle jer at I skal holde jeres reception et andet sted. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer