Sign in to follow this  
Followers 0
nullebay

pengegaver til bryllupsrejse?

7 posts in this topic

Hejsa

Hvad gør I andre der ønsker sig penge til bryllupsrejse og folk kommer med kontanter?

Vi håber på at kunne rejse mandag efter brylluppet og måske når vi ikke i banken...

Vi booker højest sandsynligt over nettet og så skal beløbet jo trækkes på dankortet???

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis ikke du har pengene syntes jeg det er farligt at bestille i forvejen. Jeg ville i hvert fald vente og se hvilken rejse der kan blive råd til :-) Vi vil også ønske os penge til bryllupsrejse og der noterer vi reg og kontonr på ønskelisten. Og så rejser vi først nogle måneder efter - det haster ikke for os :)

0

Hmm... Den er lidt svær, men jeg ville nok også skrive kontonr. i indbydelsen, men bliver pengene under alle omstændigheder ikke trukket, før I får dem i bryllupsgave..?

Altså... Jeg går ikke ud fra, at I venter til mandagen efter brylluppet med at booke rejsen, og gæsterne sætter sandsynligvis ikke pengene ind lang tid før brylluppet, så I bliver nok nødt til at lægge ud for rejsen under alle omstændigheder...

Men jeg har det ligesom TvillingTyr: Jeg ville ikke turde bestille en rejse, før jeg vidste, hvor mange penge det blev til - prøv at tænk, hvis rigtig mange finder på en alternativ gave, som ikke står på ønskesedlen :(

0

Vi håber på at kunne rejse mandag efter brylluppet.

Vi bestiller ikke noget i forvejen.

Vi håber på at banken går med på et lille overtræk...

Tænkte bare at vi ikke var de eneste der rejser kort tid efter brylluppet...

0