Sign in to follow this  
Followers 0
Victoria.11

Alle ebay/etzy/amazon osv. eksperter....HJÆLP!

12 posts in this topic

Jeg har spurgt før om dette emne, men kom aldrig nogen veje med det, da sælgerne som jeg fandt, enten ikke svarede tilbage eller svarede at de ikke sender til DK :boohoo:

Men jeg leder stadig med lys og lygte efter netop disse brads:

post-65259-0-32577300-1374653036_thumb.j

post-65259-0-06237300-1374653043_thumb.j

Har bl.a. fundet dem her : http://www.ebay.com/itm/Scrapbook-24-SILVER-SNOWFLAKE-Brads-19mm-Christmas-Crafts-FREE-Ship-/190738902423?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2c68ecad97

De SKAL være sølv.

Nogle der kan hjælpe mig med en løsning? Hvordan grejler jeg lige denne sag, så jeg kan få dem hjem i min DIY favn i lille DK?? :7himmel:

Jeg mangler ca. 60 stk. af dem.

Edited by Victoria.11
0

Annonce ♥

Dem du har fundet er i sølv - de kommer i pakker af 24 stk - sælger har 3 pakker tilbage altså 3x24 = 72 :-)

0

Fuglebek: ja men de sender ikke umiddelbart til DK når jeg bestiller får jeg beskeden at jeg skal høre sælger ad om shipping. Så har skrevet til sælger, men h*n svarer ikke :-((

Tak for link til de andre to....nr to link kan jeg evt bruge hvis ikke jeg finder 'de rigtige', så håber jeg bare de vil sende til dk. Det er lidt det der er problemet, at selvom de skriver de sender worldwide, så er det en anden sag når man så bestiller til dk :-(

0

Annonce ♥

Når jeg er logget ind kan jeg som regel se på varen hvis de ikke sender til danmark. Og lige dem der skulle gerne sende til dk

0

Bruger meget tit ebay til at købe gaver og andre ting. Har aldrig oplevet at en sælger ikke sender til DK når der står de sender worldwide. Dog vil jeg sige du skal være OBS på fragtprisen og tiden. Hvis tingen er i USA så koster det ofte 10-20 dollar i fragt og tager 3-4 uger om at komme frem.

Derudover gå efter top-ratede sælgere. De sender så hurtigt de kan og varerne svarer til beskrivelserne.

0

Problemet her er bare at nærmest ingen sælger lige præcis de her brads, så allerede der er nej enormt begrænset i hvilke sælger jeg kan vælge udfra :-/

Grunden til at det helst skal være præcis disse brads, er at jeg allerede har brugt dem til noget af alt det DiY jeg laver, men havde så langt fra nok og mangler nu resten og syns det vil være så ærgerligt pludselig at bruge nogle andre designs :-/

0

Lille update.....fik endelig svar fra sælger med disse brads....yes yes yes.....han ville gerne sende til DK, og har købt 72 stk, for 120,- incl porto. Så HÅBER jeg bare de ikke bliver nuppet i tolden når nu de overstiger de der 80-90 ,- eller hvad det er det max må koste. Men spurgte om han ville skrive max value på 8$ og 'gift' på pakken, så håber jeg den går udenom :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hvis de er sendt fra UK - så skal du ikke betale told :-)

0

Er glad for du fandt dem, så krydser jeg fingre for de går igennem tolden uden problemer :thumbsupsmileyanim: og kan godt forstå hvorfor du ikke vil skifte design midt i det hele,

0

Hvis de er sendt fra UK - så skal du ikke betale told :-)

Location WA US :-/

0

Yes yes yes....så lykkes det ENDELIG!!! Har netop modtaget disse tre pakker...og INGEN told og moms :cheerleader3::cheerleader3: :cheerleader3:

Så er mine sidste DIY projekter reddet :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

post-65259-0-80519300-1375800032_thumb.j

0

Annonce ♥