camilla1977

Brudekjole til plus pige

20 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg købte min kjole i Kina og er SUPER glad for den. Den er så smuk og rar at have på og jeg følte mig som en million på min bryllupsdag.

Det er selvfølgelig risikabelt at købe kjole over nettet, men jeg havde gjort mig mange overvejelser i hele processen. F.eks. ved jeg hvilke silhouetter, der klæder mig. Jeg er IKKE skabt til havfrue-snit, så der var ingen grund til at forelske sig i sådan en kjole. Jeg vidste at jeg ville have ærmer, empiresnit, v-udskæring og blonder. En vintage-inspireret kjole og det kunne jeg ikke finde i butikkerne herhjemme. Så måtte jeg jo på nettet :wink:

Jeg vovede det ene øje og bestilte denne kjole: http://www.**Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.com/A-line-Princess-V-neck-Cathedral-Train-Satin-Lace-Wedding-Dresses-With-Lace-Beadwork-002004758-g4758#

Og det, jeg fik var denne kjole som du ser på billederne herunder :)

Det vigtigste råd jeg kan give dig, er: find ud af, hvad der klæder dig og fremhæver dine bedste træk og find så ud af, hvilken type kjole, du gerne vil have. Skal der være tyl? blonder? bling? satin? lidt af det hele?

Rigtig god fornøjelse med kjolekøbet :)

post-58404-0-43765600-1374660456_thumb.j

post-58404-0-03612500-1374660463_thumb.j

post-58404-0-27608000-1374660474_thumb.j

post-58404-0-42606000-1374660488_thumb.j

0

Jeg købte min kjole i Kina og er SUPER glad for den. Den er så smuk og rar at have på og jeg følte mig som en million på min bryllupsdag.

Det er selvfølgelig risikabelt at købe kjole over nettet, men jeg havde gjort mig mange overvejelser i hele processen. F.eks. ved jeg hvilke silhouetter, der klæder mig. Jeg er IKKE skabt til havfrue-snit, så der var ingen grund til at forelske sig i sådan en kjole. Jeg vidste at jeg ville have ærmer, empiresnit, v-udskæring og blonder. En vintage-inspireret kjole og det kunne jeg ikke finde i butikkerne herhjemme. Så måtte jeg jo på nettet :wink:

Jeg vovede det ene øje og bestilte denne kjole: http://www.**Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.com/A-line-Princess-V-neck-Cathedral-Train-Satin-Lace-Wedding-Dresses-With-Lace-Beadwork-002004758-g4758#

Det vigtigste råd jeg kan give dig, er: find ud af, hvad der klæder dig og fremhæver dine bedste træk og find så ud af, hvilken type kjole, du gerne vil have. Skal der være tyl? blonder? bling? satin? lidt af det hele?

Ej hvor er du bare så helt utrolig smuk i den kjole....

Du er virkelig beviset på, at størrelse er fuldstændig ligegyldigt - det vigtigste er ens udstråling og hvordan man bær sig selv... Og det gør du bare så smukt... Din udstråling er fantastisk og den kjole er simpelthen så smuk på dig....

Fantastisk...

0

Annonce ♥

Jeg skal have den her på, bare i noget større. I alm. tøj ligger jeg i en 54-56 i bluser, men det er en helt anderledes følelse i brudekjolen. Jeg var lidt bange for ikke at ville kunne finde den stil jeg gerne ville have men alle de steder jeg var kom jeg i nogle flotte kjoler og prøvede lidt forskelligt så jeg kunne få en fornemmelse af snittet og materialerne.

http://www.sinceritybridal.com/wedding_dress/3732

Så du må ud og prøve hvad der passer til dig. Så vil jeg fortsætte med at vente utålmodigt på at min kjole kommer hjem. :loveshower:

0

Ej hvor er du bare så helt utrolig smuk i den kjole....

Du er virkelig beviset på, at størrelse er fuldstændig ligegyldigt - det vigtigste er ens udstråling og hvordan man bær sig selv... Og det gør du bare så smukt... Din udstråling er fantastisk og den kjole er simpelthen så smuk på dig....

Fantastisk...

Årh tusind tak! Bliver da helt rørt. Hvor er du sød :kiss:

0

Annonce ♥

Nej "Stadig ny forelsket", hvor er du bare utrolig smuk i den kjole, og du ligner så absolut ikke en str 50+, mere en 44-46... virkelig godt valg af kjole :loveshower:

Bliver næsten helt genert...

Har købt den via DBa af en der havde fået en forkert model, men i min verden er den helt perfekt, den er sød og lidt "rå" og det kan jeg rigtig godt lide ss....

0

Jeg skal have den her på næste år... Jeg er en str 50-52 alt afhængig af hvad slags tøj det er ss.

Mangler så bare lige et lille skørt så man ordentlig kan se detaljerne

Den klæder dig rigtig godt

0

Hejsa :-)

Er selv en Pluspige, og blev gift 1juni 2013 i den mest fantastiske kjole...

Det var en A-line, som jeg syntes er flatterende for en større pige :c166:

Hvad str. er du? hvis jeg må være så fræk at spørge??

Knus Louise ( glad nygift)

post-59537-0-44890500-1374776258_thumb.j

post-59537-0-18166700-1374776283_thumb.j

0

Annonce ♥

Mange tak for jeres svar og de fine billeder :) jeg må ud og kigge og prøve mig frem men str er 44 forneden og en 48 forover såå ja det bliver spændende :)

Det er overhovedet ikke noget problem at finde kjoler i din størrelse - det eneste er selvfølgelig at den skal rettes til så den passer både foroven og forneden

Jeg skal i denne kjole næste lørdag http://www.uniquekjoler.dk/kjoler/brudekjoler/fabuleuse-lisette.aspx

Den er (var) en størrelse 46/48, men da jeg købte den i oktober og valgte at smide et par kilo hen over vinteren har jeg fået den syet ca. 2 størrelser ind og lavet snørre i ryggen

Men prøv at kigge hjemmesiden - mange af kjolerne under "almindelig" brudekjoler fås op i omkring størrelse 50 og så er der også alle + kjolerne og jeg kan kun anbefale at købe kjole hos Ea - hun er SÅ sød

0

Mange tak for jeres svar og de fine billeder :) jeg må ud og kigge og prøve mig frem men str er 44 forneden og en 48 forover såå ja det bliver spændende :)

Det er overhovedet ikke noget problem at finde kjoler i din størrelse - det eneste er selvfølgelig at den skal rettes til så den passer både foroven og forneden

Jeg skal i denne kjole næste lørdag http://www.uniquekjoler.dk/kjoler/brudekjoler/fabuleuse-lisette.aspx

Den er (var) en størrelse 46/48, men da jeg købte den i oktober og valgte at smide et par kilo hen over vinteren har jeg fået den syet ca. 2 størrelser ind og lavet snørre i ryggen

Men prøv at kigge hjemmesiden - mange af kjolerne under "almindelig" brudekjoler fås op i omkring størrelse 50 og så er der også alle + kjolerne og jeg kan kun anbefale at købe kjole hos Ea - hun er SÅ sød

så er du samme størrelse som mig, jeg får mine kjoler hjem torsdag i næste uge , jeg skal nok komme med billeder af de forskellige modeller jeg har købt ,så du kan se hvordan man kan se ud. jeg har købt 5 ( ja jeg er skør ) så jeg har 4 til salg når jeg selv har valgt , jeg vil tro at prisen bliver 1500-2000kr. pr stk. for jeg skal ikke tjene noget :-)

0

Jeg har også købt kjole hos Unique, og jeg vil give dig ret, Ea er bare behagelig at handle med.

Jeg har fået den smukkeste kjole og hun havde flere forslag til hvad der kunne ´ændres så den blev helt perfekt til mig.

Jeg er en str. 54 og når jeg får kjolen på ser jeg slet ikke ud til at være så stor.

Jeg prøver at lægge et billede ind.

0

Annonce ♥

Jeg har også købt kjole hos Unique, og jeg vil give dig ret, Ea er bare behagelig at handle med.

Jeg har fået den smukkeste kjole og hun havde flere forslag til hvad der kunne ´ændres så den blev helt perfekt til mig.

Jeg er en str. 54 og når jeg får kjolen på ser jeg slet ikke ud til at være så stor.

Jeg prøver at lægge et billede ind.

Ja Ea er bare så sød og rigtig god til at hjælpe

Vil meget gerne se billeder

Hvis du skal have lavet ændringer kan jeg klart anbefale den syerske som Ea samarbejder med - dygtig og billig... det er vel noget alle vi brude kan bruge :wink:

0

Jeg er selv en plus pige str ca. samme som dig og jeg er endt i en White One fra 2013 model Nilad hedder den. Vedhæfter billede. Den er købt hos Askepot og Valentino i Tønder og koster 10.100,- plus tilretning, skørt og slør :o

post-63723-0-44483000-1375256694_thumb.j

post-63723-0-02149100-1375256715_thumb.j

0

Du skal bare kaste dig ud i det og prøve en masse kjoler. Jeg er også endt med en fra Kina. Jeg havde set en i fjernsynet for nogle år siden, og har altid vidst det skulle være en der lignede, så jeg var ude og prøve en masse for at finde det rette snit og gjorde mig også en masse tanker om materiale, pynt, blonde osv. Undersøgte en masse om de forskellige hjemmesider hvor man kan bestille dem og fandt den jeg mente jeg kunne være mest tryg ved. Fandt en kjole der lignede og bad om nogle ændringer. Jeg har fået en kjole lige som jeg ville have, syet efter mål og den passer perfekt til mig.

Hvis du ikke tør kaste dig ud i at bestille en fra Kina så prøv kjoledrømme i Humlebæk, hun er rigtig sød og god til at rådgive om hvilke snit der passer til dig. De syer også efter mål og ønsker og er ikke så dyre.

0

Du skal bare kaste dig ud i det og prøve en masse kjoler. Jeg er også endt med en fra Kina. Jeg havde set en i fjernsynet for nogle år siden, og har altid vidst det skulle være en der lignede, så jeg var ude og prøve en masse for at finde det rette snit og gjorde mig også en masse tanker om materiale, pynt, blonde osv. Undersøgte en masse om de forskellige hjemmesider hvor man kan bestille dem og fandt den jeg mente jeg kunne være mest tryg ved. Fandt en kjole der lignede og bad om nogle ændringer. Jeg har fået en kjole lige som jeg ville have, syet efter mål og den passer perfekt til mig.

Hvis du ikke tør kaste dig ud i at bestille en fra Kina så prøv kjoledrømme i Humlebæk, hun er rigtig sød og god til at rådgive om hvilke snit der passer til dig. De syer også efter mål og ønsker og er ikke så dyre.

må vi se :-)

har du kigget på de kina kjoler jeg har til salg de er syet til mig og jeg er også 48/44

0

Annonce ♥