Nann

Hjælp! Farven på brudekjole...

7 indlæg i dette emne

Hej

Jeg står i den situation, at jeg har købt en brudekjole i råhvid/elfenbens farvet - min kæreste havde tænkt sig, at skulle have en helt hvid skjorte på til sit habitsæt (hvilket jeg også synes er pænest) Men en dag vi var inde i en butik, fraråede ekspedienten ham at tage en helt hvid på, da min brudekjole så ville fremstå "gul" ved siden af, hvilket han jo har lidt ret i.

Er der andre der står i min situation? Fordi synes godt nok ikke sådan en råhvid skjorte er særlig pæn heller, men samtidig gider jeg heller ikke stå og ikke fremstå som den "hvide brud" - hmm er godt nok lige lidt fortvivlet :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var i det dilemma at vi rent faktisk købte hans tøj før vi købte mit, så var også lidt i tvivl om vi skulle vælge en råhvid eller hvid skjorte. Men jeg havde vidste næsten at min kjole ville blive ivory da jeg vil ligne et lig i en kridhvid kjole pga. min hår og hud (rødhåret, med lys hud og fregner). Så vi valgte råhvid til ham også. Hans vestesæt blev så også råhvidt. Habitten er sort, så kontrasten er ikke så står mellem skjorte og sæt som den ville have været ved en helt hvid, og det kan jeg egentlig godt lide.

Ofte er en helt hvid skjorte pænere når man ser det for sig, men jeg vil helt klart vælge den råhvide for når det først kommer ved siden af din kjole kommer det helt klart til at være mest harmonisk og give de pæneste billeder. Så kan han jo altid få en helt hvid skjorte på et andet tidspunkt hvis han regner med at bruge sættet igen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde den samme bekymring, da jeg virkelig har et issue med farver og nuancer... Så var meget nervøs for kontrasten mellem en hvid skjorte og en ivory kjole... Men dér hvor vi købte min mands tøj, sagde ejeren at skjorten "SKAL" være hvid... Man må jo selv bestemme, men han sagde bare at det er klart pænest - hvilket jeg jo var enig i... Så jeg tog chancen, og man lægger virkelig ikke mærke til det... Ikke engang mig som ellers er et dybt hysterisk kvindemenneske...

Så min anbefaling er klart HVID SKJORTE!! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste skal have hvid smoking skjorte på. Og min kjole er creme. Og sådan bliver det!

Syntes bestemt ikke at min kjole ser gul ud.

Jeg syntes der imod, at en creme farvet skjorte ofte ser beskidt ud, så det er i hvert fald ikke en mulighed.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kjole er champagne og vi havde nemlig også snakket om at H2B's skjorte skulle være samme farve. Men efter at have snakket lidt om det blev vi også enige om at en skorte i den farve nok ville se mere gul/beskidt ud end champagne. Derfor skal han også have helt hvis skjorte på. Tror bestemt ikke det er noget nogen kommer til at lægge mærke til :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer