Oxytocin

Valg af sko

19 indlæg i dette emne

Inspireret af andre tråde herinde er jeg også begyndt at se lidt på sko.
Jeg bestiller dog ikke noget før TIDLIGST når jeg har prøvet min Kina-kjole på i morgen og (forhåbentlig) ved om det skal være den.
Men selvom jeg ikke bliver gift i den, håber jeg da som minimum det bliver en jeg kan gå med som fin sommerkjole.

Her er kjolen

il_570xN.481028730_3chs.jpg

Og her er nogle af de sko jeg har set på

1. Deichmann169a.jpg 2. Deichmann169b.jpg 3. 36730-b.jpg

4. 152827-b.jpg 5. 158928-b.jpg

Jeg bryder mig ikke om, når en hæl bliver for lav - men kan på den anden side kun gå i en hæl på maks. 10 cm.

Er de for kedelige/konede??

Priserne er fra 169 til 699 - hvilket er noget avs.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er nogle super flotte sko - slet ikke konede... :) Og sikke en sød kjole - det bliver spændende at få den prøvet..

Okay - det her kommer til at lyde mærkeligt, men prøver alligevel...: Jeg synes der er så mange fine detaljer i kjolen (samtidig med at den er meget enkel), så skoene må gerne være "kedelige"... :) Håber du forstår at jeg synes det passer perfekt sammen - og er super smukt... :)

Redigeret af NR 14/9
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nr. 3 er nok mest "brudeagtige", men nr. 4 tror jeg er min favorit som sko, men jeg er i tvivl med den naturfarvede hæl. Måske er den lidt bastant? Nr. 4 er fra Brandos (Caprice) til 419,- og det gode ved Brandos er jo, at man altid kan sende retur :) Så det kunne testes.

Nr. 1 er meget diskret - men nok heller ikke så god kvalitet - den er fra Deichmann til 169,-

Og jo - tror bestemt jeg ved hvad du mener, NR 14/9 :wink:

Redigeret af Oxytocin
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der skal ikke være en rem hen over foden fordi jeg har en tatovering jeg ikke vil ha "skåret over" og jeg bryder mig ikke om en rem bag hælen.

De sidste er SLET ikke mig :lol:

Fandt dem her. Der er 10,5 cm, men burde lige kunne gå - hvis de sidder ordentligt på foden.

HD_0000069228_122220_09.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der skal ikke være en rem hen over foden fordi jeg har en tatovering jeg ikke vil ha "skåret over" og jeg bryder mig ikke om en rem bag hælen.

De sidste er SLET ikke mig :lol:

Fandt dem her. Der er 10,5 cm, men burde lige kunne gå - hvis de sidder ordentligt på foden.

HD_0000069228_122220_09.jpg

de andre du har fundet er nydelige men syntes godt du må give den lidt mere "gas", denne har lidt mere over sig end de andre, men klart det er et helt andet look så det kommer lidt an på hvad du går efter

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes svajet i hælen på den sidste er lidt frækt :rolleyes: Den koster 241,- på sarenza.dk

Og jo, Josephine - nr. 5 er yndige - den hæl er også sød. Der er jeg lidt i tvivl om farven, men ved jo mere når kjolen er kommet. Det er også de dyreste :oops:

Redigeret af Oxytocin
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tænkte lige typisk mig at vælge de dyreste. Men kan se at jeg faktisk mente nr. 4, altså dem med lidt bred stribet træhæl. De er flotte og ser mest behagelige ud tænker jeg. Også nogle man kan bruge efter brylluppet. Og du er jo så heldig at du faktisk også kan bruge din kjole efter brylluppet, i modsætning til os med de store hvide nogen.

Spændende, spændende, hvad mon du vælger.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåja, de der lak nogen er meget flotte. Synes personligt jeg får helt vildt varme (ubehageligt varme) fødder i laksko eller patentlæder. Og så tænker jeg at de måske ikke helt vil være så gode i klitterne hvis I nu skal vies der?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:lol: Jeg tror nu ikke der er nogen af dem der er særligt terrængående :wink: Men jeg tror også vi holder os til rådhuset. Vi kan altid springe nøgne rundt i klitterne når mørket er faldet på :b223::a1221::lol:

Nu hvor kjolen er kommet, er det tydeligt at PINK er dømt ude. De støvede rosa over i retning fersk rød er inde - og jeg tror faktisk lakskoen kunne sætte en lille smule spark i det RET farveløse look!!

Kjolesnit.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer