MissDalager

Bryllups lokaler / steder i trekantområdet + Middelfart

17 posts in this topic

Hej.

Jeg er en som godt kan lide at have så mange ting i orden så muligt, når det gælder visse ting.
Min forlovede og jeg har lige været nede og få booket vores bryllupsdag :)
Så jeg har fået den dag jeg ønskede mig..

Ved godt der er laaaaaaaaang tid til dagen, men ja, vil gerne se på steder, sådan så jeg kan finde det helt perfekte sted, inden der er en anden som måske nupper det foran næsen på mig,

Nu sidder jeg og kigger lidt på lokaler eller steder hvor man kan holde festen henne, men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde nogle steder hvor jeg tænker WOW.

Har I nogle idéer? Det skal helst være steder/lokaler som er i enten Fredericia, Vejle, Kolding eller Middelfart.
Da vi vi bor i Fredericia, er det de byer som er tættest på, og som vi bruger rigtig meget aht. familie der bor omkring byerne.

0

Annonce ♥

Gammelrøj i Kolding

Koldinghus - men det koster vidst en pæn slat.

Hotel Kolding Fjord.

Fredericia Messecenter - ved ikke om det er incl. noget eller om man selv sørger for mad, men var til 50 års fødselsdag der og det var pæne lokaler.

Så er der jo masser af forsamlingshuse også, men det kommer jo an på hvad type bryllup i er ude efter.

0

Annonce ♥

I Vejle er der. Skyttehuset, nydeligt sted, god betjening, lækker udsigt over fjorden, Og så har de en hel dag med lige fra sandwich til bryllupsmiddag til natmad. Men det koster selvfølgelig også en del.

Ellers er der grejsdales Hotel, (man kan ikke sove der) Dejligt landligt sted med grejs å. Stor lokaler god betjening lækker mad. Der skal vi selv holde vores bryllups fest.

så der Skærup forsamlingshus, der er serverings personale, det er også et dejligt landligt idylisk sted, med lækker mad.

Børkop vandmølle er også et godt sted.

Ja så kan jeg ikke komme på flere steder end dem. Go jagt :balloons:

0

Tak for jeres svar. Vi er på udkig efter et sted hvor der er personale, så forsamlingshuse er ikke lige noget for os.
Har også selv tænk Kolding Fjord eller Vejle Fjord, men igen er lidt i uoverens stemmelse med mig selv om jeg skal vælge et sted i Fredericia da vores bryllup er i Fredericia, eller om vi skal holde festen et andet sted.

I hver fald mange tak for jeres steder. Så har jeg da lidt mere og kigge på. :)

0

Hvad med Kursuscentret i Middelfart, som er en af vores faste stamkunder. Har spillet adskillige fester derovre (dog aldrig bryllup) og også til deres egne personalefester. Såvel maden som servicen er i topklasse. Samtidig er der jo overnatningsmuligheder til gæsterne.

0

Annonce ♥

Victorias secret har lige holdt på hannerupgård i Fredericia og anbefaler det :)

Jeg kan så meget anbefale Hannerup Skov. Det er billigt - i min verden - 800 kr pr person, det er top nice mad, vin i samme klasse, meget meget proffesionelt personale, de stod på pinde for os, de stillede gratis bartender til rådighed og alle vores gæster siger det var det bedste bryllup/den bedste fest.

Vi havde deres 1. sal med udsigt over vandet.

Det eneste jeg kan huske at være utilfreds med, var at kagen stod fremme for tidligt, og blomsterne var forkerte. Men altså det er da til at få styr på.

Og skal i have DJ så spiller flashlight gruppen også i Fredericia, og Jesper bor ikke så langt derfra. De var virkelig gode, og alle roser dem. Det var lige i skabet.

0

Victorias secret har lige holdt på hannerupgård i Fredericia og anbefaler det :)

Jeg kan så meget anbefale Hannerup Skov. Det er billigt - i min verden - 800 kr pr person, det er top nice mad, vin i samme klasse, meget meget proffesionelt personale, de stod på pinde for os, de stillede gratis bartender til rådighed og alle vores gæster siger det var det bedste bryllup/den bedste fest.

Nåhr .. Ja Skov og ikke gård :)

Vi havde deres 1. sal med udsigt over vandet.

Det eneste jeg kan huske at være utilfreds med, var at kagen stod fremme for tidligt, og blomsterne var forkerte. Men altså det er da til at få styr på.

Og skal i have DJ så spiller flashlight gruppen også i Fredericia, og Jesper bor ikke så langt derfra. De var virkelig gode, og alle roser dem. Det var lige i skabet.

0

OK, så kan jeg byde ind med Severin Kursuscenter i Middelfart tæt på broerne til Jylland. Der er en skøn solterrassen med udsigt over vandet - en spisesal med udsigt gennem store vinduer til vandet. Skønne opholdslokaler med pejs - aktivitetsrum i kælderen med bordtennis, billard og bordfodbold.

Maden er lækker, morgenbordet sublimt og serveringspersonale søde og kompetente.

Severin Kursuscenter får 5 ud af 5 :loveshower: :loveshower::loveshower::loveshower::loveshower:

0

Annonce ♥

Tyrstrup kro i Christiansfeld...

Lige syd for Kolding.

Det sagde WOW til os. Så hyggeligt og gennemført. Glæder mig til at holde vores fest der.

Edited by Lander
1

Lige syd for Kolding.

Det sagde WOW til os. Så hyggeligt og gennemført. Glæder mig til at holde vores fest der.

I kan godt glæde jer - Torben er en af mest behagelige personer, Keld og jeg har mødt, og hans personale er servicemindede ud over, hvad man normalt oplever..

I bør unde jer selv et gourmetophold, dette er i verdensklasse til en overkommelig pris - og værelserne er SUPER.

0

Lige syd for Kolding.

I kan godt glæde jer - Torben er en af mest behagelige personer, Keld og jeg har mødt, og hans personale er servicemindede ud over, hvad man normalt oplever..

I bør unde jer selv et gourmetophold, dette er i verdensklasse til en overkommelig pris - og værelserne er SUPER.

Det lyder dejligt. Glæder os også rigtig meget. Vi har snakket om et ophold, da det lyder fantastisk derovre. Glæder os også til at overnatte efter brylluppet. Det fås jo næsten ikke mere romantisk end det i mit hoved

1

Annonce ♥

Lige syd for Kolding.

Det lyder dejligt. Glæder os også rigtig meget. Vi har snakket om et ophold, da det lyder fantastisk derovre. Glæder os også til at overnatte efter brylluppet. Det fås jo næsten ikke mere romantisk end det i mit hoved

Når man står uden for kroen, og der er lys på den gamle kro, så bliver man fyldt af en stille lykkefølelse, og bliver dybt forelsket i kroen.

0