gracestar

Noget nyt, gammelt, lånt og blåt

41 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Sjov tråd, jeg vil også være med :cheerleader3:

Something old: Mine sko, købt i en røde kors

Something new: Kjolen og sløret

Something borrowed: Mors øreringe og en halskæde, hun har arvet fra min oldemor

Something blue: Hmm.. bliver nok en lille sløjfe på strømpebåndet eller trussen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Må jeg høre, hvad bliver jeres lånt, blåt osv. ?? Er selv lidt i vildrede hvad det skal være, så kom endelig med jeres historier.

Nyt: kjole, skørt, diadem, sko, smykker osv. osv.

Gammelt: jeg beholder min forlovelsesring på til vores bryllup, så den må gå for noget "gammelt" :)

Lånt: der er jeg endnu på bar bund :(

Blåt: der er blåt i mit strømpebånd, vores tema er blåt og måske også lidt i make-up

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyt: Kjole

Gammelt: Forlovelsesringen, der også er et arvestykke

Lånt: ??? Min far har tilbudt at jeg kan låne 100kr på dagen, som jeg så kan betale tilbage dagen efter :wink:

Blåt: Mit brillestel og strømpebåndet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Noget nyt ; min kjole, skjo, undertøj

Noget gammelt ; min farmors briliant armbånd

Noget blå ; I do mærker under skoene - og nok også strømpebåndet

Noget lånt ; min rigtig gode venindes taske

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyt: kjolen

Gammelt: clutch samt forlovelses ringen

Lånt: overvejer at spørge svigerfar om jeg må låne et smykke af art fra svigermor som vi mistede i maj.

Blåt: "I Do" samt dato under skoene og neglelak på fusserne da skoene er peptoe og lige en enkel sten på finger neglen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Noget nyt: Kjolen (og de smukkeste south sea perleøreringe, som min kærste gav mig tidligere på året til min fødselsdag. Har ikke brugt dem endnu).

Noget gammelt: Et gammelt bomuldlommetørklæde der har tilhørt min afdøde farmor. På den måde er hun ligesom "med mig" når jeg går ned af kirkegulvet.

Noget blåt: Skal have vielsesdato broderet indvendigt på kjolen. Desuden har lommetørklædet (noget gammelt) en blå broderet sommerfugl.

Noget lånt: ???? Er helt på bar bund :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget nyt: Kjolen (og de smukkeste south sea perleøreringe, som min kærste gav mig tidligere på året til min fødselsdag. Har ikke brugt dem endnu).

Noget gammelt: Et gammelt bomuldlommetørklæde der har tilhørt min afdøde farmor. På den måde er hun ligesom "med mig" når jeg går ned af kirkegulvet.

Noget blåt: Skal have vielsesdato broderet indvendigt på kjolen. Desuden har lommetørklædet (noget gammelt) en blå broderet sommerfugl.

Noget lånt: ???? Er helt på bar bund :(

Kan se at en låner 100 kr - det er da en god ide hvis ikke der dukker andet op... :) Redigeret af NR 14/9
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Noget gammelt : min bioligiske afdøde mormors vielses ring som er formet om til et hjerte, og sat i en guldkæde jeg fik den til min konfirmation og jeg hentede den hos min morfar da han var meget syg af kræft, det var en af de sidste ting han nåede og gøre inden kræften vandt.. :boohoo:

Noget nyt, min kjole er ny for mig, selvom den er brugt.

noget blåt: blomsterne i min brudebuket, der skal være blå, lyserøde, grønne og lilla. blå repræsentere vores søn, lyserød repræsentere vores datter, grøn repræsentere min kommende mand og lilla repræsentere mig selv.

noget lånt: jeg ved det ikke helt endnu måske nogle guld ørestikker fra enten mine søstre eller mor.

Så der er ved og være styr på det selvom det først er til februar brylluppet skal stå.. :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Noget gammelt: Forhåbentligt min elskede afdøde farmors guldarmbånd, jeg skal bare have låsen repareret inden

Noget nyt: Min smukke prinsesse kjole, slør osv.

Noget lånt: Min bedste veninde, har spurgt om hun måtte låne mig noget, og vi skal have syet en del af hendes slør ind i min kjole, også skal jeg låne hendes taske, som hun brugte ved sit eget bryllup, og hun lever i et særdeles lykkeligt ægteskab :loveshower:

og noget blåt: Fik et strømpebånd med en blå sløjfe, af den søde ekspedient, hvor jeg købte min brudekjole :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer