Kaya

De der billige duge/lagener fra ikea?

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har godt nok ikke brugt dem endnu men har købt dem til 14 som du nævner, og jeg regner med at stryge dem (måske også lige vaske dem først). Har hørt fra andre herinde at de er lidt gennemsigtige specielt hvis det er mørke borde, men jeg tænker, at der kommer til at være opdækning, pynt og blomster som dækker det meste af det alligevel, så hvis en smule træfarve skinner igennem vil det ikke gøre mig noget. Men ellers så kan man jo købe en billig papirdug og lægge under.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte dem, og vi brugte hvid papirsdug under - og det fungerede rigtig godt :)

Brugte lang tid på at stryge dem inden brylluppet, og her er min erfaring, at JA de er krøllede, men at stryge dem for at ligge dem sammen igen, gør at de bliver krøllede igen...

Så stryg dem den dag i skal bruge dem :)

Men altså, når først tallerkner og pynt er på bordene, er der ingen der ser den lille slags krøl :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan se billederne i min beretning. De er meget krøllede når man pakker dem ud, vi rullede/pressede dem på vaskeriet. De er lidt gennemsigtige, men for mig var det fint:) Dem jeg købte hedder knoppa og det er dem til 14,-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan se billederne i min beretning. De er meget krøllede når man pakker dem ud, vi rullede/pressede dem på vaskeriet. De er lidt gennemsigtige, men for mig var det fint:) Dem jeg købte hedder knoppa og det er dem til 14,-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer