Guest Birkedal.Gerfelt

Har jeg valgt rigtig?

36 indlæg i dette emne

Hejsa alle i skønne BKér

Jeg er Plus pige, og er lidt usikker om valget af brudekjole. Da jeg ikke fik wauu følelsen, da jeg fik den på. Valgte den egentlig fordi min mor og søster syntes den var fantastisk.

Men som sagt er jeg Plus pige, og var egentlig bare fokuserer på at finde en kjole jeg kunne være i. Og da jeg har arbejdet som in house model for Zizzi, var jeg jo ret sikker på at jeg kendte min størrelse. så jeg efterlyste str. 54. men endte med en str. 50 så det var dagens overraskelse.

Nå men i får lige et par billeder fra første prøvning, og hører gerne jeres ærlige meninger.

post-65231-0-56829100-1374963942_thumb.j

post-65231-0-31120300-1374963973_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du er hammerflot i den!! Den giver dig en virkelig flot talje.

Jeg kender godt din tankegang, for den har jeg selv haft - jeg er selv en stor pige og var som dig overrasket over at jeg skulle en del størrelser ned :D Men jeg har også haft tanken om jeg valgte min kjole fordi min mor og veninde var vild med den, eller om det er fordi det er MIN kjole... Men men jeg har virkelig tænkt længe over det, og kigget på mange andre kjoler, og hver gang jeg kigger på kjoler, tænker jeg "den er ikke ligeså flot som min!" Så jeg er ikke længere i tvivl...

Men er du vitterligt i tvivl, så synes jeg du skal prøve at hoppe i din kjole igen, og mærke godt efter i dig selv - og evt, tage ud og prøve nogle flere kjoler, og se hvad du får den bedste følelse i :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du er hammerflot i den!! Den giver dig en virkelig flot talje.

Jeg kender godt din tankegang, for den har jeg selv haft - jeg er selv en stor pige og var som dig overrasket over at jeg skulle en del størrelser ned :D Men jeg har også haft tanken om jeg valgte min kjole fordi min mor og veninde var vild med den, eller om det er fordi det er MIN kjole... Men men jeg har virkelig tænkt længe over det, og kigget på mange andre kjoler, og hver gang jeg kigger på kjoler, tænker jeg "den er ikke ligeså flot som min!" Så jeg er ikke længere i tvivl...

Men er du vitterligt i tvivl, så synes jeg du skal prøve at hoppe i din kjole igen, og mærke godt efter i dig selv - og evt, tage ud og prøve nogle flere kjoler, og se hvad du får den bedste følelse i :)

Tusinde tak for din besvarelse, jeg har prøvet andre kjoler, men har ikke været i en der bare har slået benene væk under mig... og så tænkte jeg lidt så hellere vælge den som mit følge tænkte var pænest. Det kan også være det hjælper, når man får sat håret og lagt den rigtige make-up.... og ved at man skal op til H2B, da det jo trods alt det vigtigste:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes den er SÅ flot. Den sidder som den skal og du får en flot talje i den. Hår og makeup gør selvfølgelig meget også:-)

Men jeg kan sagtens følge dig!!! Jeg har også lige købt kjole og har det på en måde sådan lidt 'nå var det bare det' agtigt. Mine veninder elskede den. Prisen passede mig, størrelsen og længden var perfekt så den skal ikke engang syes til, og jeg har prøvet en del og ingen var pænere. Men hvad hvis nu der findes en endnu flottere derude? Det vigtigste er vel at det er den rigtige mand du har valgt og at du ikke er i tvivl om ham. Kjolen er smuk, klæder dig, og er perfekt -men kun hvis du selv føler dig godt tilpas i den. Ellers må du ud og kigge videre:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kjolen er rigtig smuk og den klæder dig vildt godt. Tror ikke man SKAL have en wauuu følelse (det havde jeg heller ikke - for mig er det bare en flot kjole).

Tænker på om du fik prøvet nok forskellige typer kjoler? Bare for at udelukke dem (eller måske at indse at du egentlig er til noget helt andet). Har du billeder af de andre du prøvede? Så du kan se på dem på under helt rolige forhold hjemme i sofaen?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kommer jeg med min helt ÆRLIGE mening: Jeg syntes at du ville være meget pænere i en med lidt ærme eller blonde strop.. Jeg syntes den kjole der fremhæver dine arme på en ærgerlig måde!

Jeg var også i tvivl om min kjole da jeg købte den, så jeg ringede til dem og prøvede den igen, og min mavefornemmelse var rigtig! Den var HELT forkert og gjorde intet godt for min krop.. Så jeg byttede den til en anden og fantastisk kjole!! :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kjolen er rigtig smuk og den klæder dig vildt godt. Tror ikke man SKAL have en wauuu følelse (det havde jeg heller ikke - for mig er det bare en flot kjole).

Tænker på om du fik prøvet nok forskellige typer kjoler? Bare for at udelukke dem (eller måske at indse at du egentlig er til noget helt andet). Har du billeder af de andre du prøvede? Så du kan se på dem på under helt rolige forhold hjemme i sofaen?

Tak er glad for at jeg ikke er den eneste der, ikke har wauuu følelsen. Kjolen er på ingen måder ubehagelig at have på... Blev nok bare lidt forvirret, da Else fra Panayotis sagde, at man ikke var i tvivl når bruden kom i den rigtige kjole.

Og ja har prøvet andre kjoler, men måske som du siger så er det bare en smuk kjole.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu kommer jeg med min helt ÆRLIGE mening: Jeg syntes at du ville være meget pænere i en med lidt ærme eller blonde strop.. Jeg syntes den kjole der fremhæver dine arme på en ærgerlig måde!

Jeg var også i tvivl om min kjole da jeg købte den, så jeg ringede til dem og prøvede den igen, og min mavefornemmelse var rigtig! Den var HELT forkert og gjorde intet godt for min krop.. Så jeg byttede den til en anden og fantastisk kjole!! :loveshower:

Helt super med din ærlighed.... tak for den. Jeg har også bestilt en bolero som er ved at blive syet om, så skal nok prøve at dække "bingo vingerne" :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes den er SÅ flot. Den sidder som den skal og du får en flot talje i den. Hår og makeup gør selvfølgelig meget også:-)

Men jeg kan sagtens følge dig!!! Jeg har også lige købt kjole og har det på en måde sådan lidt 'nå var det bare det' agtigt. Mine veninder elskede den. Prisen passede mig, størrelsen og længden var perfekt så den skal ikke engang syes til, og jeg har prøvet en del og ingen var pænere. Men hvad hvis nu der findes en endnu flottere derude? Det vigtigste er vel at det er den rigtige mand du har valgt og at du ikke er i tvivl om ham. Kjolen er smuk, klæder dig, og er perfekt -men kun hvis du selv føler dig godt tilpas i den. Ellers må du ud og kigge videre:-)

Tusinde tak for din besvarelse, du kan tro jeg ikke er i tvivl om manden... og tænker også at kjolen betyder mere for mig end for ham, han siger at det vigtigste er at jeg kommer om så det bliver i hvide overalls og hvide træsko :loveshower: .... så nej kjolen er ikke alt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smuk kjole, den har et godt snit til dig, og hvis jeg skal være ærlig så hopper jeg på "vognen med" armene, men kan så læse du har købt bolero til, :)
Måske er det også bare billederne der lige fanger "dine arme forkert" så de ser en anelse større ud end de er?

Men alt i alt en smuk kjole! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes bestemt det er et godt valg, der arbejder med din krop og ikke imod, det med armene er en smags sag, jeg tror jeg ender med bare arme men det er ikke helt sikkert endnu, jeg syntes måske at kjolen sidder lidt højt oppe eller der er måske babserne der er lidt for højt oppe, det giver dig et lidt "tæt" look for oven , men det kan være at boleoen klare det... Men alt i alt en rigtig flot kjole til dig.... Og husk at græsset ikke altid er højere på den anden side :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes kjolen er super flot til dig, men jeg tror virkelig det ville gøre underværker, hvis ikke dit hår er sat så stramt op :) Det "hiver" nærmest i dit ansigt, og hvis nu det var løst, eller let sat op med hårtotter ned, vil dine arme ikke syne så store :) Og et slør gør bestemt også underværker hvad gælder store arme! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes den er rigtig flot til dig!

Jeg er selv plus størrelse, og kender til det med armene.. Jeg syntes kjoler er pænest uden ærmer, men har selv valgt at få nogle små ærmer på for at dække det lidt :-)

Men er det ikke også derfor man tager nogen med, når man skal finde en kjole? Det handler jo meget om, hvad der ser godt ud på en. Jeg måtte selv fravælge mit ønske om en bestemt slags slør, da jeg efter meget overbevisning fra min mor og veninde, godt kunne se at det slet ikke duede.

Men du ser rigtig god ud, og jeg tror vores H2B inderst inde vil syntes vi ser godt ud ligemeget hvad ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er selv en plus pige, så jeg kender for alt i verden dit problem - men hvor er det skønt, bare lige at hoppe fra en str. 54 ned i en 50 ;) Mit var desværre den anden vej. Jeg er normalt i str 44 / 46 - men endte i en 48 !! :o Det er så fordi det er amerikanske størrelser, hvor jeg skulle trække 2 fra - dvs. det er max en 44 jeg har fået *pyha*

Men hvor er din kjole fin. Du ser ud til at føle dig meget godt tilpas i den og den sidder rigtig fint på dig.. Du bliver en smuk brud !!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer