NajaDK

Naja og Tonnys Bryllup..

67 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi står nu i våbenhuset og nu strømmer det ud med vores venner, familie og kolleger... Hvor er det dejligt med så mange knus, kram og lykønskninger :heart:

Se lige min glade Mand.. er stadig imponeret over han kunne holde humøret oppe trods kvalme og svimmelhed..

IMG_3396.jpg

Da vi træder ud af våbenhuset står det om os med, fuglefrø, ris og sæbebobler.. :biggrin::biggrin:

Synes det var mega sjovt at der var hele 3 slags "kaste skyts"..

IMG_1643.jpg

Da de har fået styrret deres kaste lyster vender vi om og går ind i kirken og for taget nogle billeder...

IMG_3480.jpgbryllup.jpg

Set i bak spejlet skulle vi nok have taget "boblerne" fra Benya... haha :lol:

Der blev også taget nogle opstillede billeder med særlig tætte personer...

blandt andet dette med vores søn og vores gudbørn :heart:

IMG_0419.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lidt utraditionelt har vi fået lov at holde "hof" uden for kirken og har derfor plastik glas og bobler med til alle der har lyst..

IMG_3521.jpg

og vi bruger en halv time foran kirken med de frem mødte inden vi kører afsted i vores lækre lækre bil... ud til det valgte sted for de traditionelle bryllups billeder... :loveshower:

Elsker dette billede hvor Tonny er total i hopla.. :tunge:

IMG_0417.jpg

også lige et af sønnen hvor man rigtig kan se bilen..

IMG_1674.jpg

Vi siger farvel til de der ikke skal med til festen og så kører vi mod parken og jeg kommer i tanke om at jeg ikke har fået givet min mor pengene hun skal give kokken når han kommer med maden.... :huh::huh: Ringer flux til min søde veninde som sætter efter os og for pengene og racer afsted mod lokalet... :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kommer ud i parken og kan først ikke komme hen til det sted jeg havde udset mig... GRRRR!! men vi finder et andet sted der er rigtig fint.. ved en lille sø....

IMG_3587.jpgIMG_3580.jpg

IMG_3577-4.jpgIMG_3581.jpg

Vi bruger en "bygning" i parken til at få taget nogle flere billeder..

IMG_3606.jpg

IMG_3616.jpg

IMG_3611-2.jpg

IMG_3610.jpg

IMG_3596.jpg

431943_10151568666605415_30571947_n.jpg

Jeg havde ikke den store tålmodighed pga. af varmen så det bliver ikke til mere end 30 min i parken.. men jeg synes min veninde har taget nogle gode billeder.... :cheerleader3:

Jeg ved billederne er små.. men der er så mange jeg gerne vil vise... men sig til hvis der er nogen af dem jeg skal smide ind større :wink:

Redigeret af NajaDK
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig beretning, lyder til at det var fantastisk på trods af din fars reaktion.. Du ser så smuk ud.. Er helt vild med tøjet i har fundet til sønnen, så fint :) Du skriver vel også om festen?

Tak søde😘 Vi havde en skøn dag.. Lige i vores ånd.. Ikke alt for seriøst..

Jeg havde besluttet at Benya ikke skulle stases for meget ud, han skulle bare være tilpas.. Der var også en hat til outfittet men den kunne jeg ikke finde da de skulle ud af døren.. 😄

Og jo jeg sætte mig til at skrive om festen her til formiddag..:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Naja,

hvor er det dejligt at få lov til at se billederne fra dagen. I er begge to ( tre!) så fine, og man bliver helt glad indeni at se jer. Din kjole er så fin! Glæder mig til at se billeder fra festen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Naja,

hvor er det dejligt at få lov til at se billederne fra dagen. I er begge to ( tre!) så fine, og man bliver helt glad indeni at se jer. Din kjole er så fin! Glæder mig til at se billeder fra festen :)

Tak søde Ida, det var også bare en god dag...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi ankommer til lokalet og alle vores gæster er der allerede... :lol:

Vi har lidt en udfordring med bordplanen da der er 12...12!!! kuverter der skal fjernes (min fars familie).. Så jeg fanger mine to hjælpere og det for vi hurtigt fixet... I skal da lige se lidt billeder af bordet..

DSC00887.jpg

DSC00894.jpg

IMG_3708.jpg

Og endnu et af de smukke smukke bord buketter... :biggrin:

DSC_0180.jpg

Mens vi går og nuller rundt ved bordene opdager jeg at der er hængt et hjerte op bag ved hvor vi skal sidde.. :huh:

IMG_3706.jpg

Det er min Mor og stedfar der har været i gang... Min stedfar har skåret det og min mor har malet det... Synes bare den er så sød... :loveshower:

Imens alt dette står på tager min søde veninde "par" billeder af alle.... Det er et super dejligt minde at have synes jeg :lol:

Mens folk for lidt at drikke begynder vi at åbne gaver.... HOLD DA OP vi fik mange lækre ting... det er altså helt vildt.. :loveshower: og der er store interesse fra (mest) de kvindelige gæster... :lol:

BILLEDE AF GAVEBORD KOMMER SENERE!!

Vi havde med vilje valgt ikke at have en gæstebog da vores familier ikke er til den slags... men min skønne veninde havde lavet en gæstebog til os i gave... Blev simpelthen så rørt... Og den var bare så fin i vores farver og tema... :heart:

IMG_3677.jpgIMG_3716.jpg

Da gaverne er pakket op runder jeg køkkenet og de er helt klar til at stille forretten an.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig fint bord... Men der er da vidst noget jeg er gået glip af.... Hvorfor er der 12 personer som ikke kommer alligevel til jeres bryllup?

Tak søde.... var også super glad for bordet... faktisk ret stolt :wink:

Min Far beslutter dagen før at melde afbud da han mener han vil blive til grin fordi det er min Mor der skal give mig væk og så fordi han ikke skal sidde ved siden af mig til festen.. :huh:

Min Farfar+kone og min Faster og hendes familie var i kirken men meldte fra til festen lige efter vielsen... og min Onkel+kone hørte vi bare ikke fra.. :angry:

Redigeret af NajaDK
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig fint bord... Men der er da vidst noget jeg er gået glip af.... Hvorfor er der 12 personer som ikke kommer alligevel til jeres bryllup?

Tak søde.... var også super glad for bordet... faktisk ret stolt :wink:

Min Far beslutter dagen før at melde afbud da han mener han vil blive til grin fordi det er min Mor der skal give mig væk og så fordi han ikke skal sidde ved siden af mig til festen.. :huh:

Min Farfar+kone og min Faster og hendes familie var i kirken men meldte fra til festen lige efter vielsen... og min Onkel+kone hørte vi bare ikke fra.. :angry:

Det med din far vidste jeg godt og er bare så utilgiveligt.... Men det andet vidste jeg ikke. Tror du at det er pga. det med din far? Synes simpelthen at det er så lavt at melde fra så sent og slet ikke melde fra.... Hvad fanden (undskyld mit sprog) er det for en opførelse....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så vi beder folk gå til bords og Tonny siger velkommen og præsentere vores toastmaster.... :wink: Vi regner dog ikke med at der kommer de vilde taler...



Her bliver jeg nød til at indskyde at Tonny nogle dage tidligere har fortalt mig at han har skrevet en tale.. hvilket kommer totalt bag på mig.. :blink: og jeg synes faktisk det er lidt underlig for sådan noget er vi overhovedet ikke til... Tror godt han kunne fornemme det og valgte derfor at give mig hans tale sammen med morgengaven... hvilket jeg er rigtig glad for... for hold nu op jeg vrælede da jeg læste den :boohoo: , altså på den gode måde :rolleyes:



Vores TM siger lidt om kysserunder og klirren på glas og trampen i gulvet... SUK.... Og der blev masser af begge dele.. :huh:



Vi måtte op på stolene..


IMG_1686.jpg



Og under bordet... Stakkel Tonny med hold i ryggen..


IMG_7190.jpg



Og der blev kysset på Tonny når jeg gik... hvilket jeg selvfølgelig husket at gøre en del... :biggrin:


men læg lige mærke til de unge piger der står i kø hos Tonny og de "gamle" Onkler der kommer for at kysse på mig :huh:


IMG_7196.jpg


IMG_7223.jpg



Maden vi fik var simpelthen fantastisk... Folk roste det til skyerne... Hverken Tonny eller jeg fik spist det helt store hvilket var total ærgeligt da vi havde sammensat buffet med vores "livretter", total 80ér menu... :biggrin:



Menuen var



FORRETSBUFFET:


Bagt laks med grønne Asparges, rejer


Og dildcreme


&


Spansk skinke med saltbagte mandler,


Pesto og plukket salat.


Hertil hjemmebagt mixed brød og smør.


HOVEDRETSBUFFET:


Helstegt okse entre Côte.


Gammeldaws glaseret skinke.


Frikadeller


Flødebagte kartofler med hvidløg.


Salat af nye kartofler med urter i mild dijooncreme.


Pastasalat med pesto og grønt.


Broccolisalat med bacon, løg og uden løg.


Tomatsalat med mozzarella og glace A part.


Plukket grøn salat med sager A part.


Dressinger.


Hertil hjemmebagt mixed brød og smør.


Redigeret af NajaDK
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig fint bord... Men der er da vidst noget jeg er gået glip af.... Hvorfor er der 12 personer som ikke kommer alligevel til jeres bryllup?

Tak søde.... var også super glad for bordet... faktisk ret stolt :wink:

Min Far beslutter dagen før at melde afbud da han mener han vil blive til grin fordi det er min Mor der skal give mig væk og så fordi han ikke skal sidde ved siden af mig til festen.. :huh:

Min Farfar+kone og min Faster og hendes familie var i kirken men meldte fra til festen lige efter vielsen... og min Onkel+kone hørte vi bare ikke fra.. :angry:

Det med din far vidste jeg godt og er bare så utilgiveligt.... Men det andet vidste jeg ikke. Tror du at det er pga. det med din far? Synes simpelthen at det er så lavt at melde fra så sent og slet ikke melde fra.... Hvad fanden (undskyld mit sprog) er det for en opførelse....

Det er 100% pga min Far... de har jo følt de har været i klemme eller også har min far bare foralt historien som om jeg har været total urimelig eller et eller andet... det er ihvertfald det jeg selv har gættet mig til.. jeg har kun skrevet med min Faster efterfølgene som skriver at hun er ked af det hele men at de ikke ville vælge side... :huh: Men det er faktisk et meget godt billede af mit forhold til Min far og min Fars familie.... Tonny var slet ikke overrasket da min Far ringede og meldte fra.... Og det er så derfor at han ikke skulle give mig væk... :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Under maden kommer en af køkken pigerne ud og hiver Tonny med ud i køkkenet... Det viser sig at selvom vores Flotte kager står på køl er de ved at smelte pga. varmen :td: De prøver at rede dem ved at putte dem i fryseren, men det skal vise sig at skaden er uopretteligt... :boohoo:



Under middagen er der forskellige indslag.... Min Mor holder en kort tale som selvfølgelig for tudemarie her til at fælde nogle tåre... :boohoo: og hun har også skrevet en sang som følger lige efter talen...



Billede indsættes senere...



Der kommer også en sang som vores Søn skulle stå bag med jeg ved at det er min Mor.. hun kan slet ikke lade være :rolleyes:


IMG_7220.jpg



BM som er Tonnys fætter holder også en rigtig fin, men tydelig improviseret tale, han gentager sig selv en del gange.. men slutter med at vi er som bror og søster for ham. og så tuder jeg igen... :rolleyes:



Tonny og BM..


IMG_3511.jpg



Kl. nærmer sig de 20 gætter jeg på og vi går ud for at ligge sidste hånd/pynt på kagerne... men fondanten er fuldstændig smeltet på kanten af alle 5 kager og Tonnys "spirit" er knækket... :( Har så ondt af ham. Vi gør hvad vi kan for at få dem til at se nogenlunde ud men det tager en krig, så vi dropper det meste af det pynt vi havde planlagt og putter bare de lilla sommer fugle på som vi havde lavet dagen før... :) Kl. er 21 før vi for kagen og kaffe ud og der er der allerede gå hjem stemning blandt nogle gæster.... Hvilket jeg faktisk havde forventet men håbet anderledes.. :(



Vores halv smeltede men total lækre kage... :metteholm


Alm. lagkage bunde med rabarber kompot, rabarber mousse og en hvid choklolade mousse med hyldeblomst og lime..


DSC_0216-1.jpg


IMG_1717.jpg


Efter kagen er kl. omkring 22.30 og vi vel 20-25 tilbage og så bliver der skruet op for musikken og så bliver der givet gas med dans og drinks... :bunny_4:



kl. nærmer sig 24.. og de begynder at summe over ved anlægget... vi havde ikke planlagt at vi skulle danse brude vals... men der var ingen vej uden og... Så traditionen tro fik vi danset sammen inden kl. 24.. Tonny fik klippet sine strømper hvilket han var noget forarget over, selv om jeg havde sagt til ham at han nok ikke slap for.... :biggrin:



Lige efter dansen rigger vi an til natmad Tarteletter med skinke og grønærter.. som vi har aaaaalt for meget af.... :floejt: jeg har lavet natmad til 80 pers og vi er kun omkring 20 tilbage... Heldigvis er det frosset i portioner så vi kan bare nøjes med at varme lidt op... :)



Og da maden er spist går vi tilbage til Dans og masser og masser af drinks... :lol:



Vi forlader lokalet glade, men noget videre trætte omkring kl. 4.30 :biggrin:



SIKKE EN FANTASTISK DAG/AFTEN/NAT!!


Redigeret af NajaDK
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er jeg ked af at så mange mennesker melder fra så sent - det er ikke i orden! Og de vil ikke vælge side, siger de? Ved at melde fra har de da netop valgt din fars side, IMHO. Ja, sorry, det er ikke for at gøre et større nummer ud af det, jeg er bare ret vred på dine vegne :angry:

Når det så er sagt, så lyder det til at I har haft en rigtig god dag med lækker mad, glæde og kærlighed! :heart: Og hvor ser I alle tre smukke ud!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er jeg ked af at så mange mennesker melder fra så sent - det er ikke i orden! Og de vil ikke vælge side, siger de? Ved at melde fra har de da netop valgt din fars side, IMHO. Ja, sorry, det er ikke for at gøre et større nummer ud af det, jeg er bare ret vred på dine vegne :angry:

Når det så er sagt, så lyder det til at I har haft en rigtig god dag med lækker mad, glæde og kærlighed! :heart: Og hvor ser I alle tre smukke ud!

Jeg er ved at have fået det på afstand.. Tror måske også det er derfor jeg ikke har kunne skrive om det før, da det roder i mange følelser desværre ikke kun gode... Men jo jeg er også vred men mest skuffet.. Men livet går heldigvis videre 😄

Og tak for din søde ord😘

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op...hvornår lærer jeg ikke at blive væk fra bk så længe:) hvor er det øv med din far og den side af familien.. Hmm.. Og rigtig træls med kagerne, synes de så gode alligevel på billede:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

det med dine kager, havde du "forseglet" kompot og mousse med smørcreme før end du puttede fondant på? for røde frugter som jordbær (og nok også rabarber) kan simpelthen smelte fondanten af sig selv, med eller uden varme. det har jeg oplevet med en af de første kager jeg lavede, hvor jordbær mousse smeltede igennem fondanten til min store forskrækkelse...

er vild med jeres kage stativ, det er så flot!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

det med dine kager, havde du "forseglet" kompot og mousse med smørcreme før end du puttede fondant på? for røde frugter som jordbær (og nok også rabarber) kan simpelthen smelte fondanten af sig selv, med eller uden varme. det har jeg oplevet med en af de første kager jeg lavede, hvor jordbær mousse smeltede igennem fondanten til min store forskrækkelse...

er vild med jeres kage stativ, det er så flot!

Tak det var Tonny der lavde både stativ og kage jeg hjalp bare til.. Og nej den var ikke forsejlet.. Der var smurt en lille smugle af choko moussen rundt for at gøre den jævn.. Men det er et rigtig godt tip :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op...hvornår lærer jeg ikke at blive væk fra bk så længe:) hvor er det øv med din far og den side af familien.. Hmm.. Og rigtig træls med kagerne, synes de så gode alligevel på billede:)

Jeg er kommet videre heldigvis...

Kagerne smagte fantastisk... It was heaven..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op...hvornår lærer jeg ikke at blive væk fra bk så længe:) hvor er det øv med din far og den side af familien.. Hmm.. Og rigtig træls med kagerne, synes de så gode alligevel på billede:)

Jeg er kommet videre heldigvis...

Kagerne smagte fantastisk... It was heaven..

Dejligt at høre :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer