NajaDK

Naja og Tonnys Bryllup..

67 posts in this topic

Hold da op...hvornår lærer jeg ikke at blive væk fra bk så længe:) hvor er det øv med din far og den side af familien.. Hmm.. Og rigtig træls med kagerne, synes de så gode alligevel på billede:)

Jeg er kommet videre heldigvis...

Kagerne smagte fantastisk... It was heaven..

dejligt at de smagte godt, for jeres kombination af rabarber, hvid chokolade og det hele lyder bare mums :smiley-eatdrink026:

og ville bare sige at på billederne ser de flotte ud, uanset om glasuren smeltede lidt..

0

Annonce ♥

Tak for dejlig læsning (pånær om frafald af inviterede og kager) og skønne billeder. Kagen lyder såååå lækker :metteholm

Kommer der et billede af din morgengave? Synes ikke jeg har set dit maleri endnu. Det er måske i planlægningen?

0

Tak for dejlig læsning (pånær om frafald af inviterede og kager) og skønne billeder. Kagen lyder såååå lækker :metteholm

Kommer der et billede af din morgengave? Synes ikke jeg har set dit maleri endnu. Det er måske i planlægningen?

Den var bar helt vild lækker kagen.. Smagen sad lige i skabet 👌

Der ligger et billede at maleriet på side 1 men du for det gerne igen... MIT Rikke Darling billede..

E8C432E3-64D5-45D7-8EBE-6F1B424F5B3D-112

0

Hold da op...hvornår lærer jeg ikke at blive væk fra bk så længe:) hvor er det øv med din far og den side af familien.. Hmm.. Og rigtig træls med kagerne, synes de så gode alligevel på billede:)

dejligt at de smagte godt, for jeres kombination af rabarber, hvid chokolade og det hele lyder bare mums :smiley-eatdrink026:

og ville bare sige at på billederne ser de flotte ud, uanset om glasuren smeltede lidt..

Tak... Det er bare så surt når de stod så flot da vi lavede dem.. Men man kan jo ikke vinde hvergang...😄

0

Annonce ♥

Dejligt at høre :)

😄

0

sååå flot det maleri

0

sååå flot det maleri

Er også bare VILDT glad for det.... :cheerleader3:

0

Hvor ser I bare lykkelige ud på billederne fra Parken... Man bliver helt glad af at kigge på jer... :7himmel:

Hvor er kagen bare super flot... Det er sgu godt gået af Tonny... :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hvor ser I bare lykkelige ud på billederne fra Parken... Man bliver helt glad af at kigge på jer... :7himmel:

Hvor er kagen bare super flot... Det er sgu godt gået af Tonny... :thumbsupsmileyanim:

Tak søde :bearhug:

0

Stort stort til lykke med jeres bryllup. Du er så smuk! Fed polterabend, skøn dreng I har og din mand ser jo bare også godt ud. Øv med drama, det er jo så meget ikke i orden af din far, og hvor er det bare GODT der hvor du skriver at undervejs manglede du ham ikke så meget alligevel.

0

så skønne billeder.. Synes nu stadig jeres kage ser flot ud, og er vild med stativet, vi skal have et lignende, og så elsker jeg jo rababer :metteholm

Er helt vild med din morgengave, det var da et fantastisk billede :loveshower:

0

Stort stort til lykke med jeres bryllup. Du er så smuk! Fed polterabend, skøn dreng I har og din mand ser jo bare også godt ud. Øv med drama, det er jo så meget ikke i orden af din far, og hvor er det bare GODT der hvor du skriver at undervejs manglede du ham ikke så meget alligevel.

Tak søde... Alle var bare så glade.... Det var bare den bedste dag og ikke mindst aften og nat.. jeg var øm i mine ben næsten en uge efter.. der gik total danse smølf i den :bunny_4::bunny_4:

Og Ja drama kan man jo altid godt leve uden.... men det er heldigvis ikke det jeg huske når jeg kigger tilbage :wink:

0

Annonce ♥

så skønne billeder.. Synes nu stadig jeres kage ser flot ud, og er vild med stativet, vi skal have et lignende, og så elsker jeg jo rababer :metteholm

Er helt vild med din morgengave, det var da et fantastisk billede :loveshower:

Ja.. jeg synes også kagen var super fin.. men Tonny er mega perfektionist... Den smagte total godt og oversteg alle mine forventninger :wink:

Jaaaaaa mit smukke smukke billede... han havde endda aftalt med kunsteren at hvis jeg ikke var så vild med lige det kunne jeg komme ind og bytte det til et af hendes andre.... men HELL NO..... det er mit :biggrin:

0

Du har nok den flotteste brudebuket jeg har set... Mand hvor er den flot!!

Og den kage der... MMMM :metteholm

Er der en opskrift på den?

0

Ja, jeg blev godt nok også helt misundelig på den brudebuket. SÅ smukke farver. Men nu er vores bryllup også overstået, så det kan vist ikke laves om :)

0

Ja, jeg blev godt nok også helt misundelig på den brudebuket. SÅ smukke farver. Men nu er vores bryllup også overstået, så det kan vist ikke laves om :)

Ih tusinde tak.. Jeg var også total glad for den... Det var min mands kusine der havde lavet den, så den var ret personlig, hvilket var meget rørende 😃

Edited by NajaDK
0

Annonce ♥

Kagen var faktisk en vi stykket sammen af 4 opskrifter....

Jeg vil prøve at se når jeg kommer hjem om jeg kan finde dem :wink:

0