datteren

Min korte planlægning *12-08-2013* Beretning

53 posts in this topic

Hej Alle sammen

Så vil jeg lige dele mine forberedelser :)

Lidt om os:

Vi har været sammen i 7 år og efter lang tids overvejelse er vi kommet til den beslutning at det helt naturlige valg er at vi skal giftes :) :) Så jeg fik ikke noget frieri men jeg skal giftes med min elskede så jeg er lykkelig ligeglad.

Her er vores smukke ringe:

post-67346-0-83554000-1375127229_thumb.p
Vores bryllup er nok lidt (meget) utraditionelt da vi skal giftes alene, altså uden familie og venner, og ikke får nogen stor bryllupsnat da mit kære arbejde NÆGTER at give mig fri dagen efter :pokey::shooter:

Vi skal giftes den 12 August kl 11:15 på Københavns Rådhus og jeg glæder mig så sindsygt meget.
Som nogen har læst havde jeg en mindre kjole krise som blev løst ved at jeg tog til england på marathon shopping med svigermor og fandt den skønneste Karen Millen kjole, jeg har stadig ikke et billede af mig i kjolen, men her er den:

post-67346-0-17236100-1375127071_thumb.p

Til den skal jeg have røde sko:

post-67346-0-94389000-1375127175_thumb.p

Derudover har jeg købt en rød og hvid taske og en rød håndledscorsage med matchende knaphuls blomst til manden :) :) Billeder følger i næste indlæg :)

Edited by datteren
0

Annonce ♥

Taske :)

post-67346-0-76881400-1375127469_thumb.p

Corsage

post-67346-0-35621600-1375127620_thumb.p

På selve dagen kommer en af vores fælles venner som er amatør fotograf og tager nogen billeder af os og derefter går turen til bakken (hvis det altså ikke regner) hvor vi bare skal nyde dagen og hygge :)

Det var så meningen at vi skulle overnatte på Hotel Arthur men det er lagt på køl da jeg som tidligere nævnt ikke kan få fri fra arbejde (spørg lige om jeg er utilfreds)

Mere følger :)

0

Den 6 August skal jeg så til prøve opsætning og prøve makeup og jeg satser på at det bliver noget i denne stil:

post-67346-0-26365200-1375128102_thumb.p

Så har jeg lige købt lidt ind til mandens morgenen derpå gave, et lille survival kit som består af (min h2b er engelsk)

Et kort hvorpå der står KEEP CALM AND SAY I DO

Et par sokker hvor der står So you don't get cold feet

Et slips med logoet for han fodbold hold

En dåse af hans yndlingsøl

Love hearts

Cigar og cigar klipper

En bog "how to be a good husband"

:) :)

Edited by datteren
0

Der er jo ikke så meget planlægning involveret i vores lille bryllup i og med at det er et lille bryllup men der er da planer for familien efterfølgende :)

VI skal have fundet en dato hvor vi kan inviterer mine forældre og deres vedhæng på middag, tror det bliver på en hyggelig italiensk restaurant, og så skal vi 6 dage til Flensborg i September hvor vi mødes med h2b's familie som kommer og møder os fra England :) :) Har da trods alt fået fri til det (ja jeg er lidt bitter over at jeg kun kunne få fri på selve dagen for brylluppet og ikke dagen efter)

Vi skal have tøjet til rens (åh nej det kom jeg først lige i dette øjeblik i tanke om) og så skal vi have lavet en backup plan i tilfælde af at det regner da jeg ikke skal på bakken i min fine hvide kjole i plask øs regnvejr.... Hvad er der ellers, er sikker på jeg glemmer en masse ting.........

0

Annonce ♥

Så har jeg lige købt lidt ind til mandens morgenen derpå gave, et lille survival kit som består af (min h2b er engelsk)

Et kort hvorpå der står KEEP CALM AND SAY I DO

Et par sokker hvor der står So you don't get cold feet

Et slips med logoet for han fodbold hold

En dåse af hans yndlingsøl

Love hearts

Et lommeur indgraveret med dato og tidspunkt og skriften So you're not late

Cigar og cigar klipper

En bog "how to be a good husband"

:) :)

Skal han ikke have den om morgenen på jeres bryllupsdag? Jeg mener med de tekster, som står på tingene? Jeg ved godt, at en morgengave normalt hører til morgenen efter brylluppet, men :)

0

Jeg elsker din kjole! :loveshower:

Tillykke med det forestående bryllup. Det lyder til at blive en god og hyggelig dag. Men hvad er det dog for en arbejdsplads der ikke vil give fri til bryllup? :tunge:

0

Stort tillykke med det kommende bryllup! :loveshower:

Jeg er vild med dine sko!!!! :a1221: De er bare rigtig elegante men også lidt chic på den frække måde :wink:

Og sødt med et survival kit til manden! Det bliver sikkert et hit :lol:

0

Annonce ♥

Ups, jo selvfølgelig skal han det. Var faktisk det jeg mente :) :)

Tusind tak er også meget glad for den :-)

De er bare nogle *indsæt ikke så pæne ord* er de. Er meget utilfreds og har tænkt mig at tale med hr idag :)

0

Annonce ♥

Det havde jeg godt luret :-) Nej det behøver det nemlig ikke ;-)

skoene er fra everything 5£ i England. De har også en hjemmeside mener jeg. Godt scoret for 50 kr :-) og de er bare så behagelige :-)

1

Annonce ♥

Idag var dagen hvor jeg skulle have ordnet mine negle, så jeg tog in på borgergade hos nailscph og de gik i igang med at ordne mine negle.
Da de var i gang med at file de smukke gelenegle til fik jeg det meget dårligt og bedte om at få et glas vand

Det næste jeg husker er at der står 3 meget bange kvinder omkring mig med våde håndklæder og siger til mig at jeg skal blive her. Jeg er åbentbart besvimet i stolen og har været væk i over 30 sekunder!!!! Jeg er ALDRIG i mit liv besvimet før og det håber jeg aldrig jeg prøver igen. Øv hvor var det ubehageligt. Nå men de søde piger får ringet til min H2B som tager fra arbejdet for at hente mig. De får sat mig udenfor og få lidt luft og laver simpelthen mine negle færdige på en bænk ude på gaden. For skulle jo have pæne negle til brylluppet! Sådan!!!!

Har været på skadestuen og det var simpelthen for lidt vand og for meget varme, men hold nu op for en forskrækkelse.
Her er mine smukke negle så :-)

post-67346-0-74588300-1375546927_thumb.p

0

Annonce ♥

Ej puha med sådan et ildebefindende !! Håber ikke det sker for dig igen! Her i varmen plejer jeg bare permanent at have en 0.5 L vandflaske med mig, og når den er tom så fylder jeg den op ! For jeg er også rigtig dårlig til at huske at drikke andet end kaffe :wink:

0

Ja det var lidt en forskrækkelse og har lige taget en lille bryllups pause ;)

Er også meget glade for mine fine hårdt tjente negel :) :)

Hver dag kommer der nye pakker ind af døren og det eneste jeg mangler at købe nu er undertøj og så mangler vi lige at hente mandens tøj fra rens...

Hvor er det bare skønt at der er styr på det hele, syntes godt nok at det er liiiiidt vildt at vi skal giftes uden vidner og skal fejre det alene og er oversteget 10.000 kr......

Hvordan skete det lige :o:)

0

Så er fotografen vist på plads, mangler bare lige de sidste detaljer.

Har fundet en fotograf på www.fotostart.dk :) :) Det er godt nok ikke med i budgettet, men syntes ikke jeg vil undvære det, og vi fik en rigtig fin pris :)

Er bare SÅ glad :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0