Guest SDAK

Bordplan... Skilsmissebarn!

7 posts in this topic

Mon der er nogen her på BK som ligger inde med geniale idéer til bordplanen på hovedbordet, når nu jeg er skilsmissebarn. Begge mine forældre har nye partnere, og H2Bs forældre er stadig sammen.

Jeg forestillede mig nemlig et langbord ved hovedbordet. Lige nu ser det dog nemmest og pænest ud som et rundt bord!

:help:

0

Annonce ♥

Vi har valgt helt at bryde den traditionelle bordplan da min mor er død og min far har ny kone og h2bs far er død men svigermor har ikke fundet ny mand, så vi har valgt at have vores venner omkring os :) vi vil også hellere tale med dem en hel aften end med vores forældre :)

0

Jeg er også skilsmissebarn, men jeg laver bordplan som var jeg det ikke...

Min fars kone, skal så sidde overfor min far, så hun ikke sidder helt for sig selv...

Vi skal sidde i en hestesko (tror jeg).. og der sidder 6 ved toppen af skoen,,

svigerfar, min mor, min kæreste, mig, min far og så min svigermor..

0

Annonce ♥

Vi har begge skilsmisse forældre, og bryder traditionerne.

Jeg skal sidde ved siden af min mor, og ved siden af hende sidder min mormor. Min mand skal have hans far ved hans side, og derefter hans kone.
Vi skal sidde 6 ved hovedbordet, så de andre forældre bliver placeret ved et andet bord tættest på os.

Mit valg var svært at sige højt, men nemt at træffe. Min mor skal sidde ved min side, fordi hun groft sagt - er den jeg allerbedst kan lide.

0

Jeg er skilsmissebarn og det er H2B ikke. Begge mine forældre har fundet nye partnere.

Vi bryder traditionerne, og har vores allernærmeste venner ved hovedbordet hos os (runde borde). Mine forældre er delt ud til hver deres borde sammen med de af gæsterne som de kan rigtig godt sammen med. På denne måde er vi fri for en trykket stemning og det gider jeg ærlig talt ikke have hovedpine over på min bryllupsdag. Det er også blevet pænt modtaget af alle forældre, at det er denne løsning vi har valgt :-)

0

Vi gør det også utraditionelt. Vi vælger også at sidde ved vores venner. Og så har vi et bord med min mor+ mand, far+ kone, svigerforældre, min onkel, barnepige og vores 3 børn.

Som det ser ud nu, så går bordene næsten op. De eneste to vi mangler pladser til er os selv :shooter::help::td: l :blink::griner:-

0