Camilla Munk

Bryllupssteder på djursland?

8 posts in this topic

Jeg skal giftes næste sommer og er fuld gang med at undersøge, hvor vores fest skal holdes. Derfor vil jeg høre, om der er nogle af jer herinde, der kan anbefale et sted eller flere, hvor I evt. selv har holdt bryllup eller andre fester? Det må meget gerne være på Djursland - mols- Rønde eller i Randers området? Det skal være et sted, hvor der er plads til 50-60 mennesker - og gerne et sted, hvor man kan feste hele natten. Er der nogle som ligger inde med et forslag eller flere, tager jeg gerne imod dette:)

M.v.h. Camilla :)

0

Annonce ♥

Restaurant Kaløvig Strandgaard eller Molsgården kunne være nogle bud. Begge steder har jeg spillet bryllupsfester til kl. 5 om morgenen uden at nogle fra personalet fortrak en mine og bakkede ud, men det er mange år siden.

0

Jeg har lige i lørdags spillet på Gl. Løgten Strandkro i Hornslet, som er en hyggelig gammel strandkro lige ned til vandet.

Om det kan anbefales, afhænger dog MEGET af selskabets størrelse... hvis I bliver flere end 55-60 stykker, er lokalet for lille. Men ellers klart en overvejelse værd.

Jeg har også været flere gange på Molskroen - denne skal også lige have en anbefaling med :)

0

Annonce ♥

Jeg har spillet på Molskroen en gang og det var en oplevelse. Natmaden blev udskudt til kl. 2. men så insisterede de også på at at den skulle serveres. Selskabet havde nemlig fri bar frem til natmaden og var ved at drikke kroen økonomisk rabundus. Måske det er derfor de sælger nej det er mange år siden) :lol: Man skal dog ikke undervurdere en kro som får ny ejer (hvis det er hvad der er tale om). En ny ejer skal jo bevise sit værd

0

Vi skal holde på Lübker Golf resort her den 24 August og de har absolut ingen problemer med at der festes hele natten, Jeg havde selv kun booket musik til kl.01 men restaurantchefen mente jeg skulle booke musik helt til kl 3 så det er da også værd at tjekke ud

0

Tusind tak for jeres hjælp.. Jeg tjekker jeres forslag ud... Lübker skulle være rigtig godt - men couvertprisen er ifølge deres hjemmeside nok desværre lidt for høj i forhold til vores budget.. Men det kunne virkelig være lækkert.. Håber I får en fantastisk dag... Mosebrugscenteret - har jeg slet ikke hørt om, men du har hørt godt om stedet, maden osv.?

0

Annonce ♥