LindaHD

cremefarvet og sølvgråt organza - fejlkøbt, men hvad så?

8 posts in this topic

Hej kreative piger,

Fjolset her skulle lave pompom'er som pynt, og havde bildt mig selv ind at jeg skulle bruge organza. Så jeg har købt en masse organza - og så læser jeg at jeg skulle have brugt tyl... behøver jeg at skrive at jeg er et FJOLS hvad angår nål, tråd og stof??? :oops:

Hvad kan jeg bruge det til? Vi skal sidde i telt, bordløberen er købt, risposerne er lavet og planen er at jeg ikke skal have slør. Hvis I har nogle idéer, må I meget gerne give lyd...

Imellemtiden vil jeg så finde mig noget tyl, tyl, tyl....

:loveshower:

0

Annonce ♥

Tak... som jeg skrev, så er jeg et fjols til de ting, der skal nål og tråd til - og jeg tror ikke at der er nogen herinde som laver pompom'er af organza :-)

Det kan måske vikles om telt-stængerne??? med en gang dobbeltklæbende tape diskret på stangen - mon det går???

0

Tak... som jeg skrev, så er jeg et fjols til de ting, der skal nål og tråd til - og jeg tror ikke at der er nogen herinde som laver pompom'er af organza :-)

Det kan måske vikles om telt-stængerne??? med en gang dobbeltklæbende tape diskret på stangen - mon det går???

Faktisk skrev jeg forkert der.. det var skam ikke for at træde i det :).

Jeg ville spørge ind til tyllet.. det har jeg ikke set brugt til pom pomer?

0

Annonce ♥

hvor fint, det første billede, sådan kunne jeg godt forstille mig at jeg også ville lave det, men hvad stof vil du bruge og hvor meget ??

Det kommer jo an på hvordan man vil have det :)

Chifon eller organza giver fint genskin hvis man er til det.. en tynd bomuld vil få det til at se luftig ud..

Mht mængde er det vist nødvendigt at måle sig frem :)

0

Annonce ♥