Lotus

Lotus' DIY Projekter - Alle projekterne

146 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hold da op du har haft travlt ! Er blevet rigtig godt det hele :)

Hvordan har du lavet dine vinlabels??

Havde jeg nemlig regnet med at lave til vores bryllup .. :D

Tusind tak, det var også så godt, da det hele blev sat sammen i lørdags.

Jeg har lavet vinlabels i word, ved at lave en tekstboks med Henriette, Dennis, datoen (de kan drejes så de bliver skrå) og en til udenom det hele. Så har jeg ellers bare brugt den skriftype jeg ville (kan ikke huske navnet). Du må lige sige til hvis du vil have en bedre beskrivelse, hehe denne her er bare lidt hurtig :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er vilde med alle dine ting :cheerleader3:

Lige et spørgsmål omkring dine invitationer, som er super fine.. Hvad er det for noget bånd, der er rundt om dem :wink: ??

Tusind tak. Glæder mig også til jeg kan vise dem "in action".

Det er helt almindeligt brunt satinbånd fra Panduro hobby, der er rundt om invitationerne :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er vilde med alle dine ting :cheerleader3:

Lige et spørgsmål omkring dine invitationer, som er super fine.. Hvad er det for noget bånd, der er rundt om dem :wink: ??

Tusind tak. Glæder mig også til jeg kan vise dem "in action".

Det er helt almindeligt brunt satinbånd fra Panduro hobby, der er rundt om invitationerne :lol:

Okay, jamen det gør det jo nemt, har nemlig selv overvejet at lukke med laksejl, også kan jeg jo se at det fungere fint på det bånd :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

óEr vilde med alle dine ting :cheerleader3:

Lige et spørgsmål omkring dine invitationer, som er super fine.. Hvad er det for noget bånd, der er rundt om dem :wink: ??

Tusind tak. Glæder mig også til jeg kan vise dem "in action".

Det er helt almindeligt brunt satinbånd fra Panduro hobby, der er rundt om invitationerne :lol:

Okay, jamen det gør det jo nemt, har nemlig selv overvejet at lukke med laksejl, også kan jeg jo se at det fungere fint på det bånd :loveshower:

jeg har brugt dobbeltklæbende tape til at sætte seglet fast med :-) det fungerede rigtig godt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da fast - bliver helt høj af alle de flotte ting du har lavet :-)

Har du evt skabelon til gæstebog skiltet og kortene?

Hej igen ..

Kan jeg også tilluske mig dine menukort i word dok. :wink:

Min mail er Kimief-h@hotmail.com

Det gør mig rigtig glad at høre, tusind tak :biggrin: . Jeg har skabeloner på det hele, så jeg sender det til dig om 5 minutter.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da fast - bliver helt høj af alle de flotte ting du har lavet :-)

Har du evt skabelon til gæstebog skiltet og kortene?

Hej igen ..

Kan jeg også tilluske mig dine menukort i word dok. :wink:

Min mail er Kimief-h@hotmail.com

Det gør mig rigtig glad at høre, tusind tak :biggrin: . Jeg har skabeloner på det hele, så jeg sender det til dig om 5 minutter.

Hej

Sikke mange fine ting du har lavet. Må jeg også få dine skabeloner til menukortene og gæstebogen?

karina_lykke85@hotmail.com

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da fast - bliver helt høj af alle de flotte ting du har lavet :-)

Har du evt skabelon til gæstebog skiltet og kortene?

Hej igen ..

Kan jeg også tilluske mig dine menukort i word dok. :wink:

Min mail er Kimief-h@hotmail.com

Det gør mig rigtig glad at høre, tusind tak :biggrin: . Jeg har skabeloner på det hele, så jeg sender det til dig om 5 minutter.

Hej

Sikke mange fine ting du har lavet. Må jeg også få dine skabeloner til menukortene og gæstebogen?

karina_lykke85@hotmail.com

Så er de sendt :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gæstebog og kort

På bagsiden af kortene står der: "en hilsen til brudeparret". Gæstebogskiltet er endnu ikke printet

super fin idé! :)

Bliver nødt til at spørge hvor du har købt bogen henne af? :)

Tusind tak :loveshower: . Jeg har købt bogen hos www.ballonsalg.dk du kan finde den her http://www.ctiparty.dk/shop/baand-similisten-og-2225p.html

Redigeret af Lotus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Henriette ..

Hvor store er de perler du har brugt til buketten, og hvor har du købt dem? :-)

Perlebuket

Består af 1000 perler

Perlebuket

Består af 1000 perler

Hej Kimsebimse :biggrin:

Jeg har brugt 10 mm plastperler

Jeg er forelsket i den :c166:

Må igang selv.. Vil du ikke forklare nærmere hvad du gjorde? Hvordan fik du den til at fylde? Hvor lange lavede du tråden? Og HOLD da op - hvordan klarede dine fingre det :loveshower::loveshower::loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gæstebog og kort

På bagsiden af kortene står der: "en hilsen til brudeparret". Gæstebogskiltet er endnu ikke printet

Er helt vild med din idé til en gæstebog, og har lige et par spørgsmål :-)

Hvor har du selve bogen fra?

Og hvilke mål har den? :-)

Hilsen Sabrina.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser bare virkelig fint ud det HELE..
Jeg ville også vildt gerne kaste mig ud i alle mulige pynte/invitation mm. - DIY-projekter, men jeg har bare fundet ud af at det bliver ret så dyrt..
Hvor meget kan man forvente at bruge disse unikke detaljer?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhm, bliver nødt til at høre om jeg også kunne få lov til at låne gæstebogsskilt og kortene dertil og menukort? :floejt:

tascha.l.h@gmail.com

Håber mine DIY projekter bliver bare halvt så gode som dine!

Så er de forskellige ting sendt. Held og lykke med det hele :biggrin:

Hej Henriette ..

Hvor store er de perler du har brugt til buketten, og hvor har du købt dem? :-)

Perlebuket

Består af 1000 perler

Perlebuket

Består af 1000 perler

Hej Kimsebimse :biggrin:

Jeg har brugt 10 mm plastperler

Jeg er forelsket i den :c166:

Må igang selv.. Vil du ikke forklare nærmere hvad du gjorde? Hvordan fik du den til at fylde? Hvor lange lavede du tråden? Og HOLD da op - hvordan klarede dine fingre det :loveshower::loveshower::loveshower:

Det tager rigtig lang tid at lave den, men jeg gjorde det om aftenen når jeg alligevel så en film, så var det ikke så slemt. Jeg fandt en guide herind, prøv at søg under perlebuket. Brugte 0,2 mm guld wire fra www.grafical.dk, men vil anbefale at bruge min. en 0,3 mm, hvis du skal i gang. Fordi jeg brugte så tynd tråd havde den svært ved at fylde, så klippede et stykke karton overtræk det med silkebånd og så puttede jeg den under alle perlerne, så de fyldte mere.

Og av fingre vil jeg også gerne lige sige :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gæstebog og kort

På bagsiden af kortene står der: "en hilsen til brudeparret". Gæstebogskiltet er endnu ikke printet

Er helt vild med din idé til en gæstebog, og har lige et par spørgsmål :-)

Hvor har du selve bogen fra?

Og hvilke mål har den? :-)

Hilsen Sabrina.

Jeg har købt bogen på ballonsalg.dk, kan ikke lige huske målene, men de står med stor sandsynlighed derinde. :biggrin:

Fest og receptionsinvitation

Så du inviterede nogle til reception, og andre til begge dele?

Ja lige præcis, mine veninder forældre inviterede jeg f.eks. kun til reception. :)

Du er for vild Henriette - hold nu op et arbejde du har lagt for dagen med alle de projekter - mega respekt herfra :)

Tusind tak :) Må se om ikke jeg kan få de sidste projekter herind også, så der ikke mangler nogen.

Det ser bare virkelig fint ud det HELE..

Jeg ville også vildt gerne kaste mig ud i alle mulige pynte/invitation mm. - DIY-projekter, men jeg har bare fundet ud af at det bliver ret så dyrt..

Hvor meget kan man forvente at bruge disse unikke detaljer?

Tusind tusind tak :biggrin:

Jeg brugte faktisk ikke så mange penge på det fordi jeg købte kartonet på www.grafical.dk samt de fleste andre ting. Ellers så gik jeg efter tilbud osv. Et groft overslag vil jeg sige jeg nok har brug 1200 kr. på diy-ting, men hvis det skal være mere præcist skal jeg kigge i mit budget. Det kan jeg også sagtens :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gæstebog og kort

På bagsiden af kortene står der: "en hilsen til brudeparret". Gæstebogskiltet er endnu ikke printet

Er helt vild med din idé til en gæstebog, og har lige et par spørgsmål :-)

Hvor har du selve bogen fra?

Og hvilke mål har den? :-)

Hilsen Sabrina.

Jeg har købt bogen på ballonsalg.dk, kan ikke lige huske målene, men de står med stor sandsynlighed derinde. :biggrin:

Fest og receptionsinvitation

Så du inviterede nogle til reception, og andre til begge dele?

Ja lige præcis, mine veninder forældre inviterede jeg f.eks. kun til reception. :)

Du er for vild Henriette - hold nu op et arbejde du har lagt for dagen med alle de projekter - mega respekt herfra :)

Tusind tak :) Må se om ikke jeg kan få de sidste projekter herind også, så der ikke mangler nogen.

Det ser bare virkelig fint ud det HELE..

Jeg ville også vildt gerne kaste mig ud i alle mulige pynte/invitation mm. - DIY-projekter, men jeg har bare fundet ud af at det bliver ret så dyrt..

Hvor meget kan man forvente at bruge disse unikke detaljer?

Tusind tusind tak :biggrin:

Jeg brugte faktisk ikke så mange penge på det fordi jeg købte kartonet på www.grafical.dk samt de fleste andre ting. Ellers så gik jeg efter tilbud osv. Et groft overslag vil jeg sige jeg nok har brug 1200 kr. på diy-ting, men hvis det skal være mere præcist skal jeg kigge i mit budget. Det kan jeg også sagtens :lol:

Nej, det behøver du ikke.. Det er fint med et overslag. Og det lyder SLET ikke så slemt, når du har lavet så mange forskellige ting. Dyb respekt! ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer